En dan denken ze dat ze vet snelle bak hebbenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:14 schreef Pwoekie het volgende:
en het ergste...hoe vaker ze deze onzin maken en uitzenden hoe meer fucking sjonnies met hun golf3 1.4cl met stereo en tupperware kitje deze rotzooi na gaan doen.
Lijkt me idd vermakelijk.... maar ik ga er niet voor naar de biosquote:
Zou zo graag in Japan wonen he, altijd al mn droom auto geweest (mits tzelfde bestikkerd en getuned als in de film)quote:Op donderdag 2 april 2009 22:19 schreef cherrycoke het volgende:
dat type model skyline kost gene drol in japan
quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou zo graag in Japan wonen he, altijd al mn droom auto geweest (mits tzelfde bestikkerd en getuned als in de film)
Nou dan importeer je hem toch? Volgens mij staat er zelfs een in V&Aquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou zo graag in Japan wonen he, altijd al mn droom auto geweest (mits tzelfde bestikkerd en getuned als in de film)
Das toch niet dezellufduhhquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nou dan importeer je hem toch? Volgens mij staat er zelfs een in V&A
Die Jap (die later doodging) vond ik wel ok!quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:20 schreef delano.888 het volgende:
Weetje wat wel zwaar lullig is. Ik zon mooi box gekocht van "de trilogy" ik helemaal blij jaaa heb ze alle 3, en ja hoor, komt er nog een 4e uit![]()
Al vond ik de 3e (tokyo drift) zwaar kut, vanwege andere hoofdpersoon
kijk dit bedoel ik nu.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mijn herken je jezelf erin, of niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:16 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik nu.
een zo'n puistenkòppie ziet zo'n film en zou er al meteen voor naar japan willen verhuizen omdezelfde auto te hebben.
uiteraard zelfde beestickerd en getuned zodat mensen daar zijn skills aan kunnen aflezen
en juist waar eindigen ze mee met hun baan als vakkenvuller...
juist ja de golf 1.4 cl met anti-aerodynamisch plastic erop.
nee hoor,quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Volgens mijn herken je jezelf erin, of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |