quote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef yorP het volgende:
Ik heb het niet zo op willekeurige exes op een file upload site
hoe draait ie op die resolutie?quote:
De techniek zal vast simpel zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef Catch22- het volgende:
ik zal de grap verpesten
dit zijn gewoon allemaal standaard decals etc uit directx met een paar layers erover die niet al te groot zijn
Op 11 juli 1999 overleed Sloot, die hartpatiënt was, na een hartaanval. Het geheim van zijn 'uitvinding' nam hij mee in zijn graf. Het demonstratiekastje was onvindbaar, en ook de broncode van de uitvinding is nooit teruggevonden. De gehele inhoud van zijn werkkamer is weggegeven aan de aandeelhouders.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
De techniek zal vast simpel zijn.
daar verpest je niks mee![]()
het gaat er om dat spellen met gelijke graphics een paar 100 MB zijn, wat niet nodig blijkt te zijn..
dit doet me ook gelijk weer denken aan een gast die n complete film in een paar kb propte. hij overleefde het helaas niet.
Jan Sloot
dat gebeurt met iedereen die iets verzint waar grote bedrijven niet bij gebaat zijn.Zie Nicola Tesla
zelfs spellen met die graphics hebben wel wat meer omhanden dan een simpele showcase , en zijn dus automatisch groterquote:Op donderdag 2 april 2009 21:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
De techniek zal vast simpel zijn.
daar verpest je niks mee![]()
het gaat er om dat spellen met gelijke graphics een paar 100 MB zijn, wat niet nodig blijkt te zijn..
AI kost bijna geen ruimte, het is pure code. Ook je render-engine en je gameplay-code neemt bijna geen ruimte in.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:01 schreef Catch22- het volgende:
als je goed kijkt zie je dat alles vlak is en het niet echt interactief is. AI kost veel ruimte
en ik weet bijna wel zeker dat de uitvinding van Sloot nep is, maar dat is een andere discussie
een simpele tv-reperateur is niet in staat zoiets te bedenken.
Ik heb hem niet bekeken, maar dit soort demo's pushen je CPU en je GPU redelijk hard omdat hij real-time zijn assets moet generen ipv uitlezen uit bestanden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:35 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
de demo van de OP is wel vreemd... ik heb alles op high gezet en soms hapert die?
Ach de dx9dll is net twee MB, dus dat valt best mee, als je kijkt hoeveel er in deze demo van wordt gebruikt zal het niet meer zijn dan render calls en evt matrix-helpers.quote:Op zondag 5 april 2009 11:16 schreef Dzy het volgende:
Het probleem is dus dat het niet echt 177 kb is, want je moet eigenlijk directX er gewoon bij optellen, daar zit al heel veel van die code gewoon ingepleurd die ze aanroepen. Echte games hebben hier nooit genoeg aan, vandaar dat ze daar veel meer in stoppen
Kkrieger. maar die was 96kbquote:Op zondag 5 april 2009 15:24 schreef Zith het volgende:
Er was ook zo'n schiet spel van 24kb die echt uber was met graphics enzo!
Ben ik heel dom als ik denk dat er dan niks aan de hand is?quote:Op zondag 5 april 2009 15:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.virustotal.com(...)1bc511ea758d831812c7
Zoiets ja.quote:Op zondag 5 april 2009 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
Dat soort dingen als in de OP kun je gewoon berekenen toch? Een programma met een formule erin hoeft niet zo groot te zijn en die pas je gewoon elke keer toe zodat je een soort van animatie krijgt ofzoiets.
Was vrij mooi voor een spel van <100kb jaquote:Op zondag 5 april 2009 15:24 schreef Zith het volgende:
Er was ook zo'n schiet spel van 24kb die echt uber was met graphics enzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |