was een uitzending van vorig jaar,quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:23 schreef Babblefish het volgende:
Eindelijk over het 'ik kies Bewust-logo'. Ik erger me al maanden aan dat logo en die goedgelovige mensen
tot Half augustus blijven het herhalingen.quote:
quote:De KvW komt terug op tv!
Uitzending 30 september '09, 15:04
Per september is de KvW wekelijks weer op tv en in oktober starten de nieuwe afleveringen! Iedere donderdag om 20.25 uur op NL3:08/10 Eerste nieuwe aflevering!01/10 HH Mandarijn24/09 HH Olijfolie17/09 HH Bospaddestoel10/09 HH Hamburger
Volgens mij zijn dat herhalingen, bospaddestoelen (waar staat dat bos) gaan ze naar zweden, en manderijn gaat over manderijjnen uit blikquote:
quote:08/10 Eerste nieuwe aflevering!
Kloptquote:Op woensdag 9 september 2009 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat herhalingen, bospaddestoelen (waar staat dat bos) gaan ze naar zweden, en manderijn gaat over manderijjnen uit blik
Is dat een herhaling of gloednieuwe uitzendingen?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef The_Hives het volgende:
vanavond 20.30 over hamburgers, Ned 3
herhaling dus uit 2008. Maar volgens mij heb ik deze nog niet gezien, dus ga wel kijkenquote:Uitzending 9 oktober '08, 22:00
Hamburgers hebben de wereld veroverd. Niet als mensen maar gemalen. Een hamburger is een bal gehakt die een klap gekregen heeft. En gemaakt van koe of stier. Dat is niet meer. De Keuringsdienst van Waarde verdiept zich in de hedendaagse hamburger die meestal niet meer is dan een plakje worst dat gemaakt kan worden van alles wat bij leven kon bewegen.
De Keuringsdienst gaat uit eten met een ware hamburgerprofessor en dringt door tot het bekendste Amerikaanse hamburgerhuis ter wereld. Maar ook van de Hollandse hamburgers wordt gesnoept. De Keuringsdienst maakt er gehakt van
Ik vraag me weleens af wie die dingen eetquote:Op donderdag 10 september 2009 19:19 schreef TUFKAL het volgende:
Goeie aflevering. Met die echte hamburgerbakker, en die vieze zakjes van unox.
Staat er al op, dit is een herhaling van afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af wie die dingen eetKomt dit trouwens in uitzending gemist, want ik ga naar een ander hilarisch programma kijken op RTL4.
studenten/luie koks?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af wie die dingen eetKomt dit trouwens in uitzending gemist, want ik ga naar een ander hilarisch programma kijken op RTL4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |