quote:Willem van Middelkoop
Precies, helemaal nu hij geen centjes van RTLZ meer kan opstrijken.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:35 schreef Yi-Long het volgende:
Tja... hij moet toch goud verkopen.
Die zit er elke avond, omdat het de presentator is, mongolide medeuser van me.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:42 schreef fathank het volgende:
DWDD is sowieso ruk als Matthijs "ik hoor mezelf zo graag praten" van Nieuwkerk er zit.
Hij kan het wel goedquote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef TNA het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
"Goedenavond beste gast. Ik ga nu een vraag stellen, en wel op zo'n manier dat je antwoord precies mijn mening verwoordt. Als dat niet het geval is, verdraai ik je woorden of onderbreek ik je. Dit duurt zeven minuten en dan komen de Jakhalzen."
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef TNA het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
"Goedenavond beste gast. Ik ga nu een vraag stellen, en wel op zo'n manier dat je antwoord precies mijn mening verwoordt. Als dat niet het geval is, verdraai ik je woorden of onderbreek ik je. Dit duurt zeven minuten en dan komen de Jakhalzen."
Die financiele experts en economen hebben ook niet gewaarschuwd voor de huidige crisis. Willem wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Ja Willem, jij weet het vast beter dan alle honderden financiele experts en economen bij elkaar.![]()
Ja maar dat had hij nooit mogen doen natuurlijk !quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:55 schreef zovty het volgende:
Die financiele experts en economen hebben ook niet gewaarschuwd voor de huidige crisis. Willem wel.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die zit er elke avond, omdat het de presentator is, mongolide medeuser van me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |