Robbie Rensenbrinkquote:
De Kromme ?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef De_kromme het volgende:
Welke voetballer kreeg in zijn laatste wedstrijd een symbolische rode kaart?
Ik ookquote:Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef De_kromme het volgende:
Welke voetballer kreeg in zijn laatste wedstrijd een symbolische rode kaart?
je bent nog steeds aan de positieve kant tong.quote:
huh...openingswedstrijd was toch tegen Milan ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:46 schreef methodmich het volgende:
Het was geen Ajacied en het was een duel om de JC-schaal.
aahhhh...op die fiets.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:48 schreef methodmich het volgende:
Dat zijn toch geen officiële doelpunten in vriendschappelijke duels Bjoor...
Marc Wilmots ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, helaas, die was het niet.
Nu je het zegt jaquote:
ja sorry...de Grijse dan ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:56 schreef methodmich het volgende:
Alleen de voornaam is juist, Wilmots speelde nooit voor PSV...
En we zijn er!quote:
Kiki aller Kiki's natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
En we zijn er!
Hopelijk makkelijker: Wie maakte de eerste officiële goal voor Ajax in de Arena?
en de 1e goal in het Emirates Stadium ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:05 schreef methodmich het volgende:
Juist!
quote:
Speelstijl, Dikke kont en een Groningen verledenquote:
Ik doelde op de dikke kont.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Speelstijl, Dikke kont en een Groningen verleden
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doelde op de dikke kont.
Maar de rest is ook goed
Aldus een anekdote over de voetbalhumor van Maurice Graef in een eerder quiztopic. Welke speler, bezig aan de laatste maanden van zijn loopbaan, werd het slachtoffer van deze grap en vertelt daar deze week in VI over?quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:58 schreef methodmich het volgende:
Ja man!
De mooiste was als volgt:
Graef belde een bevriende Griek. Die moest zich met nog twee Grieken voordoen als afgezant van Panathinaikos en een afspraak maken met. De Grieken namen een verborgen camera mee en legden de hele ontmoeting met de dolenthousiaste
vast. Die meende al zo goed als rond te zijn met de Griekse topclub voor een miljoenensalaris. De onderhandelingen met VVV zouden volgens de Grieken geen enkel probleem zijn en
waande zich één avond miljonair.
De volgende dag kwam hij op de club en lag de halve kleedkamer al dubbel.begreep er niets van, tot ze een videobandje startten.....
De Volewijckers, DWS en Blauw-Wit?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:50 schreef tong80 het volgende:
De fusie in Limburg is mislukt. Uit welke clubs ontstond FC Amsterdam ?
Juistquote:
Ik was denk ik 15 en kende langs de lijn nog niet ook hadden we nog geen teletekst.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:41 schreef Beschouw het volgende:
1-6 werd het toen, als ik het me nog goed herinner. Was dat Stanley Bish?
Flesje bier op het hoofd van Boninsegnaquote:
Geen flesje bier. Was blikje cola.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flesje bier op het hoofd van Boninsegna
Waregem. Club Brugge trouwens ook.quote:Op zondag 12 april 2009 19:22 schreef tong80 het volgende:
Welke Belgische club won ooit uit bij AC Milan ?
WK '78quote:Op maandag 13 april 2009 20:34 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Mendoza met het Nederlands elftal te maken ?
Sorry ik bedoelde Noorwegen dat destijds ook nog niks voorstelde.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef Beschouw het volgende:![]()
In 1973 waren de uitslagen tegen IJsland 5-0 en 8-1
Hij scoorde 5x in z'n eerste 4 interlands...er zijn weinig spitsen met dat gemiddelde !quote:Op woensdag 15 april 2009 01:03 schreef tong80 het volgende:
Nu dan ?
Het was een verdediger die eigenlijk nooit scoorde
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hij scoorde 5x in z'n eerste 4 interlands...er zijn weinig spitsen met dat gemiddelde !
(kwam in totaal op 6 goals in 14 interlands)
was nieuwsgierig geworden en dacht...ik zoek het ff op...maar verraad de naam nog niet, voor eventuele andere quizzers.quote:
Wist het ook nietquote:Op donderdag 16 april 2009 19:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was nieuwsgierig geworden en dacht...ik zoek het ff op...maar verraad de naam nog niet, voor eventuele andere quizzers.
En toen kwam ik zijn "stats" tegen !
quote:
Zdenek Zemanquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:31 schreef tong80 het volgende:
Welke trainer beschuldigde Juventus van doinggebruik. En haalde als voorbeeld Vialli aan die in 2 jaar tijd totaal was veranderd qua lichaam ?
Ook goedquote:Op maandag 20 april 2009 20:27 schreef dndiek het volgende:
Beenbreuk of in ieder geval blessure Danny Hesp
quote:Op maandag 20 april 2009 20:28 schreef tong80 het volgende:
Waarom miste de linksachter Ruud Krol de EC-1 finale van Ajax in 1971 ?
Je bent te goedquote:Op maandag 20 april 2009 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat het moeilijk voetballen is met een gebroken been
Je bent te goedquote:
Pak er nog éénquote:Op woensdag 22 april 2009 19:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Korte termijn geheugen van mij is niet zo best.
Neequote:
Die welquote:
Is het nu de bedoeling dat ik de volgende vraag stel ofquote:
Nee hoor, je hoeft geen vraag te stellen als je dat niet wilquote:Op maandag 27 april 2009 18:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is het nu de bedoeling dat ik de volgende vraag stel of? Ik weet namelijk niks
Vfb Stuttgartquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef tong80 het volgende:
Klinsman ging van welke club naar Bayern München ?
Frank Rijkaardquote:Klinsman versierde een penalty op het EK - 88 tegen Nederland wie tacklede hem ?
Lothar Mattheus en Andi Brehmequote:Met welke twee andere Duitsers speelde Klinsman voor Inter ?
wist aleen de 4e niet, maar was dat tegen den Ollanders op het WK90 ?quote:
Die bedoelde ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wist aleen de 4e niet, maar was dat tegen den Ollanders op het WK90 ?
quote:
geeft niets...blijf volhouden met je vragen !quote:Op woensdag 29 april 2009 01:37 schreef behangplakker het volgende:
Jep, Erg moelijk zijn ze nietMaar ik verveel me een beetje dus
Wedstrijd is goedquote:Op woensdag 29 april 2009 19:31 schreef tong80 het volgende:
Was dat in 63 Real Benfica in Rotterdam.
Gokje
En plaats die heb ik dus nu wel verradenquote:
Zo blijven we gokkenquote:
quote:1961/62 wo 2-5-1962 SL Benfica - Real Madrid CF 5-3 Olympisch Stadion, Amsterdam, Nederland
True. Ik weet nog een vraag maar ik moet even wat nazoeken. Ik weet van deze zeker dat hij nog niet eerder is geweestquote:
Zo moeilijk is het niet. Er zijn maar 5 seizoenen erna geweest. Hoeveel seizoenen achter elkaar sneuvelde de CL-winnaar in de editie erop in de 8e finale. De teams zijn gewoon de winnaars van het jaar ervoorquote:
Ver naastquote:Op woensdag 29 april 2009 23:31 schreef Radegast het volgende:
Nou dan ga ik gokken: 2 jaar achtereen. Eerst Porto daarna Liverpool?
Die bedoel ik nietquote:
Dan moet je de vraag duidelijker stellenquote:
PSV-Galatasaray in Arnhemquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:38 schreef tong80 het volgende:
Ze speelden een EC wedstrijd in een ander stadion dan ze normaal speelden.
Je hebt gelijk was die wedstrijd vergeten ik bedoelde een wedstrijd uit de jaren 70quote:
Klasse Bosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |