quote:Op donderdag 2 april 2009 18:35 schreef zovty het volgende:
Koop pakken bloem. Kost geen drol, maar weegt wel een kilo.
maar zn matje is wel stoerquote:Op donderdag 2 april 2009 18:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan zijn fobo te zien klopt dat.
Hij heeft ook geen geld voor kleren.
Ow kut zat ik weer foutquote:Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
In 1992 was dat inderdaad stoer. Oh nee toch niet.
Verkoop je samen met de TS, 2 voor de prijs van 1 doet het altijd goed!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef kurk_droog het volgende:
Hier hetzelfde. En weet niet waar ik kan werken. media markt of zo?
Ga je nou hier vragen waar je moet werken?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef kurk_droog het volgende:
Hier hetzelfde. En weet niet waar ik kan werken. media markt of zo?
Gast, ik ben moe dus kan niet zoeken.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je nou hier vragen waar je moet werken?
Je woont in Amsterdam en je bent 20! Waar kan je godverdomme niet werken.
Dat is niet kaal. Heb je een schele kapper of moeder?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat matje was van 2 jaar geleden toen ik mijn kop voor de eerste keer kaal schoor ja
Gast spring dan gewoon van het Hilton af want het gaar voor de rest niks worden.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gast, ik ben moe dus kan niet zoeken.
je kan niet zomaar met een tondeuse over 20cm haar gaan scheren, dan krijg je vet gare stoppels enzo.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is niet kaal. Heb je een schele kapper of moeder?
Zo lang dat matje op de foto staat hier op FOK! blijf je toch de matjes pauper zonder geld.
nee, dat jullie begrip tonen voor mijn problemenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat wil je horen dan?, dat iemand geld over maakt ofzo?
Maar eerst ff stoer op de foto.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je kan niet zomaar met een tondeuse over 20cm haar gaan scheren, dan krijg je vet gare stoppels enzo.
dus eerst korter maken.
Ik heb begrip.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, dat jullie begrip tonen voor mijn problemen![]()
Lol...anders ga je naar de kapper en vraag je of die een oplossing heeft, twee vliegen in een klap enzo...quote:Op donderdag 2 april 2009 18:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar eerst ff stoer op de foto.
Je was er kennelijk trots genoeg op om het in je FOBO te zetten.
Maar je hebt nu wel drie problemen.
Twee kadootjes en een kapper.
jazeker, chickies jeweets.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar eerst ff stoer op de foto.
Je was er kennelijk trots genoeg op om het in je FOBO te zetten.
Maar je hebt nu wel drie problemen.
Twee kadootjes en een kapper.
ik weet niks te zeggenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat weet ik?
Dat je chickies wilt weg jagen? Ben je ook nog een latente homo?
Thx!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef Leatherneck het volgende:
Mooi plakplaatje heb je op je schouder trouwens.
Masterlijke avaquote:Op donderdag 2 april 2009 19:18 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb nog wel een loopjongen nodig voor mijn supply
5% van de dagopbrengst mag je houden, alleen jij zou daar waarschijnlijk niets mee opschieten
uitwonend? ga je niet reddenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe erg het is. Ik moet tot de volgende stufi en stagevergoeding teren op 50 eu
Inwonend nog dit jaar. Maar uitgaan, ajax, eten.. kom je al snel in de problemen. En dan moet ik ook nog sparen voor laptop, vakantiequote:Op donderdag 2 april 2009 19:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
uitwonend? ga je niet redden
inwonend? prima te doen
eten zit bij de kost en inwoning inquote:Op donderdag 2 april 2009 19:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Inwonend nog dit jaar. Maar uitgaan, ajax, eten.. kom je al snel in de problemen. En dan moet ik ook nog sparen voor laptop, vakantie
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
eten zit bij de kost en inwoning in
ajax speelt nergens meer voor dit seizoen, kun je skippen
uitgaan wordt lastig, maar vrouwen zijn tegenwoordig geemancipeerd en betalen voor alles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |