quote:Op donderdag 2 april 2009 18:35 schreef zovty het volgende:
Koop pakken bloem. Kost geen drol, maar weegt wel een kilo.
maar zn matje is wel stoerquote:Op donderdag 2 april 2009 18:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan zijn fobo te zien klopt dat.
Hij heeft ook geen geld voor kleren.
Ow kut zat ik weer foutquote:Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
In 1992 was dat inderdaad stoer. Oh nee toch niet.
Verkoop je samen met de TS, 2 voor de prijs van 1 doet het altijd goed!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef kurk_droog het volgende:
Hier hetzelfde. En weet niet waar ik kan werken. media markt of zo?
Ga je nou hier vragen waar je moet werken?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef kurk_droog het volgende:
Hier hetzelfde. En weet niet waar ik kan werken. media markt of zo?
Gast, ik ben moe dus kan niet zoeken.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je nou hier vragen waar je moet werken?
Je woont in Amsterdam en je bent 20! Waar kan je godverdomme niet werken.
Dat is niet kaal. Heb je een schele kapper of moeder?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat matje was van 2 jaar geleden toen ik mijn kop voor de eerste keer kaal schoor ja
Gast spring dan gewoon van het Hilton af want het gaar voor de rest niks worden.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gast, ik ben moe dus kan niet zoeken.
je kan niet zomaar met een tondeuse over 20cm haar gaan scheren, dan krijg je vet gare stoppels enzo.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is niet kaal. Heb je een schele kapper of moeder?
Zo lang dat matje op de foto staat hier op FOK! blijf je toch de matjes pauper zonder geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |