Ook maar tot 5 april.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:03 schreef Marurk het volgende:
Niet zeiken TS, je hoeft geen verzendkosten te betalen.
Ik heet gewoon Martijn.quote:
Nostalgie.quote:Die Talpa fan is![]()
![]()
Om de economie draaiende te houden jeweet.quote:En cd's koopt![]()
![]()
![]()
En dat heb ik weer niet eens gekregen. Terwijl ik gisteren cd van de Golden Earring thuis heb gekregen. En ik heb ook oorlogswinter DVD besteld en die zal ik iig in april thuis krijgen. Maar geen mailtje om dat ze 10 jaar bestaan.Kan je tot morgen iets bestellen zonder verzendkosten betalenquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:15 schreef rickyszz het volgende:
Hier heb ik nog (spam) e-mail van hun gekregen[ afbeelding ]
Ga ik daar eens kijkenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Alleen bestel ik tegenwoordig bij Cosmox.
Altijd gratis bezorging.
Ja die krijg je vast wel van ¤1,95quote:Op donderdag 2 april 2009 18:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ga gewoon even bellen, misschien krijg ik wel een kortingsbon ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Service is goed daar.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb me geregistreerd tot Cosmox
Makkelijk betalen is bij mij iDealquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Service is goed daar.
Ook makkelijk betalen met acceptgiro.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Makkelijk betalen is bij mij iDealHebben ze dat ook?
Dat klopt Mylene..ik had graag met iDeal betaald maar SNS Regio Bank heeft geen iDealquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Service is goed daar.
Ook makkelijk betalen met acceptgiro.
Dat had ik toch terug gestuurd..Da's niet mis 1,5 jaarquote:Op zondag 5 april 2009 00:00 schreef Morrigan het volgende:
Nog altijd beter dan bij NLstore. Kreeg vandaag een cd binnen die ik 1,5 jaar geleden had besteld.
o ze vroegen om een reactie van mijquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waarom heb jij de Webredactie van de Evangelische Omroep in je contacten?_!
Dan moet je je aansluiten bij dit topic:quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
JAAA!
De CD is binnen.
Hij was verkeerd bezorgd.
TNT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |