Haha dan ben je echt waardeloosquote:Op donderdag 9 april 2009 20:52 schreef mdsk21 het volgende:
De TNT zet ook keurig pakketjes van electronica-leveranciers met een inhoud van meer dan 800 euri bij de entree van mijn flat, waar ook niet-bewoners zo bij kunnen en waar met koeienletters de leverancier opstaat. En dan maakt het ze niet zo uit of er voor getekend moet worden of niet...
De dag nadat je de code hebt gekregen kan je het pas zienquote:Op donderdag 9 april 2009 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk topic dit wetende dat ik momenteel mijn nieuwe iPhone via de tracktrace van TNT aan het volgen ben.
Mooie is, hij zit al een dag in de running volgens de website van Phoneshop, echter valt er niks te tracken tot nu toe.
Ow okquote:Op donderdag 9 april 2009 21:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
De dag nadat je de code hebt gekregen kan je het pas zienDus meestal in de ochtend de dag erna gewoon.
De winkelquote:Op donderdag 9 april 2009 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
Stel he: TNT levert je bestelling af, je tekent en dan blijkt er een barst in je beeldscherm te zitten. Wie is dan verantwoordelijk, want je hebt al getekend ter correcte ontvangst.
Volgens mij is TNT nooit aansprakelijk voor schade enkel voor het wel/niet bezorgen en dan nog kun je ze volgens mij nergens op aanspreken (tenzij het een verzekerde zending is). je kunt dan gewoon bij de verkopende partij aankloppen lijkt mijquote:Op donderdag 9 april 2009 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ow ok
Was me al druk aan het maken
Ik zal morgenvroeg wel even een update posten of je gelijk hebt
Stel he: TNT levert je bestelling af, je tekent en dan blijkt er een barst in je beeldscherm te zitten. Wie is dan verantwoordelijk, want je hebt al getekend ter correcte ontvangst.
Het is dan een DOA, (Dead On Arrival)quote:Op donderdag 9 april 2009 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ow ok
Was me al druk aan het maken
Ik zal morgenvroeg wel even een update posten of je gelijk hebt
Maar da's toch topic-kapenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ok thanx beiden.
Morgen mijn bevindingen. HOU DIT TOPIC IN DE GATEN MENSEN !!!!!!
Vanwege een iPhone?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ok thanx beiden.
Morgen mijn bevindingen. HOU DIT TOPIC IN DE GATEN MENSEN !!!!!!
Ik dacht dat alleen piraten kaapten, maar boswachters dus ookquote:Op donderdag 9 april 2009 21:26 schreef tas_koffie het volgende:
[..]
Maar da's toch topic-kapen![]()
foei,
Jij mag altijd bij mij langskomenquote:
Je had gelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 21:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
De dag nadat je de code hebt gekregen kan je het pas zienDus meestal in de ochtend de dag erna gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |