En dan, zoals elke Hollander doet, pis je in de trein en mep je daarna de conducteurquote:Op donderdag 2 april 2009 18:07 schreef TNA het volgende:
Pak een terrasje waar je nu bent en drink bier tot de trein weer rijdt.
Ik sla alleen ambulancepersoneel.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dan, zoals elke Hollander doet, pis je in de trein en mep je daarna de conducteur
Hé Majo, jij hier!?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
Door een seinstoring bij utrecht rijdt er geen enkele trein naar utrecht![]()
§%$€££=>
wil ik verdomme een terrasje pakken na een gruwelijke kutdag, kan ik niet eens thuiskomen.
schijtdag
en dan zeggen dat Nederland geen cultuur meer heeftquote:Op donderdag 2 april 2009 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dan, zoals elke Hollander doet, pis je in de trein en mep je daarna de conducteur
Scheelt dat het voornamelijk de "andere" Hollanders zijn die conducteurs slaan en hulpdiensten hinderen, en buschauffeurs beroven.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:23 schreef tomaad het volgende:
[..]
en dan zeggen dat Nederland geen cultuur meer heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:24 schreef MaJo het volgende:
Nou, met 2 uur vertraging heb ik dan nu eindelijk een trein
In de avondspits naar Utrecht duurt ook wel even altijdquote:Op donderdag 2 april 2009 18:28 schreef DurumDoner het volgende:
Koop een auto dan, TS. Je vraagt er ook een beetje om he.
De auto is ook niet echt handig als je in het centrum van Amsterdam werkt.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In de avondspits naar Utrecht duurt ook wel even altijd.
Als je een conducteur verrot slaat, kan je daarna het ambulancepersoneel onder handen nemenquote:
De zogenaamde Lokconducteurquote:Op donderdag 2 april 2009 20:12 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als je een conducteur verrot slaat, kan je daarna het ambulancepersoneel onder handen nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |