De enige plek op aarde waar je nog rustig kunt zitten zonder mensen die luidkeels aan hun mobiele gesprekspartner melden hoe de buurvrouw van hun achterneef is vreemdgegaan met Hans Kazàn. Het vliegtuig. Gaan ze mobiel bellen in het vliegtuig toestaan, achterlijke randmongolenquote:Aan boord van 27 Europese vliegtuigen is het mogelijk om op vluchten binnen Europa met een gsm te bellen of op het internet te surfen. De verwachting is dat dit aantal tegen het eind van dit jaar verdubbeld zal zijn.
Dat heeft eurocommissaris Viviane Reding donderdag bekendgemaakt. "Het gebruik van telefoniediensten aan boord van vliegtuigen kan een concurrentievoordeel zijn voor Europese luchtvaartmaatschappijen op de mondiale markt voor luchtvervoer'', aldus Reding.
Ryanair, TAP en bmi hebben samen 27 toestellen waarop veilig bellen aan boord mogelijk is en zijn bezig met de rest van hun vloot. Andere maatschappijen zijn bezig met testen.
Dat is niet voor oudere wijven hoor, als je in het OV zit en je doet gewoonweg niets dan moet je toch wat te doen hebben, en dan ben je gewoon nieuwsgierig waar het over gaat.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:45 schreef kikoooooo het volgende:
Ik haat mensen die niet tegen mobiel bellen kunnen. Wtf is het probleem. Of ik nou tegen mijn telefoon praat, of tegen de persoon naast me... Leg eens uit wat het verschil is? Of ben je zon oud wijf die baalt dat ie de rest van het gesprek niet mee krijgt?
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:42 schreef Agiath het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een terechte klacht
Allemaal oude zeikwijven. Maar het topic valt al dood. Zelfs ts reageert niet meer.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:56 schreef Lakitu het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen bellende anderen?![]()
't is geen openbaar vervoer want ik kan er niet met m'n OV Chipkaart betalenquote:Op donderdag 2 april 2009 17:46 schreef kikoooooo het volgende:
Verder is een vliegtuig nog steeds openbaar vervoer. Als je niet tegen andere mensen kunt, moet je lekker met de auto of met je privé vliegtuig gaan.
Op zich niets, maar blijkbaar zijn er nog hele volksstammen die niet door hebben dat ook al is de ontvangende partij een heel eind van je vandaan, je toch echt niet hoeft te schreeuwen. Als jij op normaal volume belt, zul je mij niet horen klagen, maar als je zit te schreeuwen, of nog erger, je telefoon op speaker hebt en dan zit te schreeuwen, dan is het een andere zaak...quote:Op donderdag 2 april 2009 17:56 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:06 schreef nsfw het volgende:
[..]
't is geen openbaar vervoer want ik kan er niet met m'n OV Chipkaart betalen
Dat dus.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:08 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Op zich niets, maar blijkbaar zijn er nog hele volksstammen die niet door hebben dat ook al is de ontvangende partij een heel eind van je vandaan, je toch echt niet hoeft te schreeuwen. Als jij op normaal volume belt, zul je mij niet horen klagen, maar als je zit te schreeuwen, of nog erger, je telefoon op speaker hebt en dan zit te schreeuwen, dan is het een andere zaak...
Ik laat mijn fantasie er graag op los...quote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat is niet voor oudere wijven hoor, als je in het OV zit en je doet gewoonweg niets dan moet je toch wat te doen hebben, en dan ben je gewoon nieuwsgierig waar het over gaat.
Maar niemand zit toch te wachten op zo'n pauperzooi in het vliegtuig? In de tram/bus/trein is het al vervelend, in het vliegtuig al helemaal. Krijg je waarschijnlijk allemaal gesprekken van mensen die voor het eerst in hun leven in het vliegtuig zitten enzo.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is denk ik alleen maar omdat het daar sowieso nog niet mocht, een vliegtuig is toch tegenwoordig hetzelfde als elk ander publiek vervoersmiddel, en aangezien je in een vliegtuig gemiddeld langer zit dan in een trein, metro, bus of tram vind ik het niet zo gek dat je ook mag bellen in een vliegtuig!
Niks, wel wanneer het op zo'n volume moet dat het gewoon storend is.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:56 schreef Lakitu het volgende:
"OOOOOH KEES IK VLIEG NU OVER DE WOLKEN, OOOH ECHT ZO MOOI" en dat uiteraard op een volume waar menig marktkoopman jaloers op zou zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar niemand zit toch te wachten op zo'n pauperzooi in het vliegtuig? In de tram/bus/trein is het al vervelend, in het vliegtuig al helemaal. Krijg je waarschijnlijk allemaal gesprekken van mensen die voor het eerst in hun leven in het vliegtuig zitten enzo.
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Koop een GSM-jammer en zet hem aan in het vliegtuig, succes gegarandeerd!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |