abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 17:37:25 #1
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67651279
quote:
Aan boord van 27 Europese vliegtuigen is het mogelijk om op vluchten binnen Europa met een gsm te bellen of op het internet te surfen. De verwachting is dat dit aantal tegen het eind van dit jaar verdubbeld zal zijn.

Dat heeft eurocommissaris Viviane Reding donderdag bekendgemaakt. "Het gebruik van telefoniediensten aan boord van vliegtuigen kan een concurrentievoordeel zijn voor Europese luchtvaartmaatschappijen op de mondiale markt voor luchtvervoer'', aldus Reding.

Ryanair, TAP en bmi hebben samen 27 toestellen waarop veilig bellen aan boord mogelijk is en zijn bezig met de rest van hun vloot. Andere maatschappijen zijn bezig met testen.
De enige plek op aarde waar je nog rustig kunt zitten zonder mensen die luidkeels aan hun mobiele gesprekspartner melden hoe de buurvrouw van hun achterneef is vreemdgegaan met Hans Kazàn. Het vliegtuig. Gaan ze mobiel bellen in het vliegtuig toestaan, achterlijke randmongolen

Klacht: nooit meer rustig naar het lawaai van vliegtuigmotoren kunnen luisteren door dit soort plannen
pi_67651305

Seriously, who cares...

lekker belangrijk...

OT: inderdaad, voor sommige mensen kan dat vervelend zijn.
No Guts, No Glory
pi_67651308
Ik vind het niet zo erg.
Roken is lekker
pi_67651323
Internet oke.. maar bellen hoe maar!!..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 2 april 2009 @ 17:41:07 #5
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_67651364
Je kan zeker niet tegen luid pratende mensen anno 2009?
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_67651394
Ik vind het eigenlijk wel een terechte klacht
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_67651476
Ik haat mensen die niet tegen mobiel bellen kunnen. Wtf is het probleem. Of ik nou tegen mijn telefoon praat, of tegen de persoon naast me... Leg eens uit wat het verschil is? Of ben je zon oud wijf die baalt dat ie de rest van het gesprek niet mee krijgt?
pi_67651506
Verder is een vliegtuig nog steeds openbaar vervoer. Als je niet tegen andere mensen kunt, moet je lekker met de auto of met je privé vliegtuig gaan.
pi_67651545
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:45 schreef kikoooooo het volgende:
Ik haat mensen die niet tegen mobiel bellen kunnen. Wtf is het probleem. Of ik nou tegen mijn telefoon praat, of tegen de persoon naast me... Leg eens uit wat het verschil is? Of ben je zon oud wijf die baalt dat ie de rest van het gesprek niet mee krijgt?
Dat is niet voor oudere wijven hoor, als je in het OV zit en je doet gewoonweg niets dan moet je toch wat te doen hebben, en dan ben je gewoon nieuwsgierig waar het over gaat.
Roken is lekker
  donderdag 2 april 2009 @ 17:49:55 #10
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_67651607
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:42 schreef Agiath het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een terechte klacht

Dat is denk ik alleen maar omdat het daar sowieso nog niet mocht, een vliegtuig is toch tegenwoordig hetzelfde als elk ander publiek vervoersmiddel, en aangezien je in een vliegtuig gemiddeld langer zit dan in een trein, metro, bus of tram vind ik het niet zo gek dat je ook mag bellen in een vliegtuig!
  donderdag 2 april 2009 @ 17:56:45 #11
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_67651792
Wat hebben mensen toch tegen bellende anderen?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_67651946
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:56 schreef Lakitu het volgende:
Allemaal oude zeikwijven. Maar het topic valt al dood. Zelfs ts reageert niet meer.
pi_67652036
Uhm.. je kan al heel lang bellen in vliegtuigen hoor, alleen niet met je mobiel. Dus ja, echt een ramp dit.
  donderdag 2 april 2009 @ 18:06:09 #14
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_67652051
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:46 schreef kikoooooo het volgende:
Verder is een vliegtuig nog steeds openbaar vervoer. Als je niet tegen andere mensen kunt, moet je lekker met de auto of met je privé vliegtuig gaan.
't is geen openbaar vervoer want ik kan er niet met m'n OV Chipkaart betalen
  donderdag 2 april 2009 @ 18:08:11 #15
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67652103
Koop een GSM-jammer en zet hem aan in het vliegtuig, succes gegarandeerd!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_67652104
quote:
Op zich niets, maar blijkbaar zijn er nog hele volksstammen die niet door hebben dat ook al is de ontvangende partij een heel eind van je vandaan, je toch echt niet hoeft te schreeuwen. Als jij op normaal volume belt, zul je mij niet horen klagen, maar als je zit te schreeuwen, of nog erger, je telefoon op speaker hebt en dan zit te schreeuwen, dan is het een andere zaak...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 2 april 2009 @ 18:10:47 #17
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_67652168
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:06 schreef nsfw het volgende:

[..]

't is geen openbaar vervoer want ik kan er niet met m'n OV Chipkaart betalen

Als je genoeg krediet op je ov chip hebt, waarom niet!
Die sjit is de toekomst, jwt!
  donderdag 2 april 2009 @ 18:11:08 #18
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67652182
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:08 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Op zich niets, maar blijkbaar zijn er nog hele volksstammen die niet door hebben dat ook al is de ontvangende partij een heel eind van je vandaan, je toch echt niet hoeft te schreeuwen. Als jij op normaal volume belt, zul je mij niet horen klagen, maar als je zit te schreeuwen, of nog erger, je telefoon op speaker hebt en dan zit te schreeuwen, dan is het een andere zaak...
Dat dus.
  donderdag 2 april 2009 @ 18:57:15 #19
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_67653473
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Dat is niet voor oudere wijven hoor, als je in het OV zit en je doet gewoonweg niets dan moet je toch wat te doen hebben, en dan ben je gewoon nieuwsgierig waar het over gaat.
Ik laat mijn fantasie er graag op los...

Ach t zal toch wel 10 euro per minuut kosten dus die ' waar ben jij nou gesprekken ' blijven je sowieso bespaard.
pi_67653614
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Dat is denk ik alleen maar omdat het daar sowieso nog niet mocht, een vliegtuig is toch tegenwoordig hetzelfde als elk ander publiek vervoersmiddel, en aangezien je in een vliegtuig gemiddeld langer zit dan in een trein, metro, bus of tram vind ik het niet zo gek dat je ook mag bellen in een vliegtuig!
Maar niemand zit toch te wachten op zo'n pauperzooi in het vliegtuig? In de tram/bus/trein is het al vervelend, in het vliegtuig al helemaal. Krijg je waarschijnlijk allemaal gesprekken van mensen die voor het eerst in hun leven in het vliegtuig zitten enzo.
pi_67653692
quote:
Niks, wel wanneer het op zo'n volume moet dat het gewoon storend is.

Mobiel bellen hadden ze sowieso nooit uit moeten vinden. Wat een pauper ontwikkeling is dat toch.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_67653735
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:02 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Maar niemand zit toch te wachten op zo'n pauperzooi in het vliegtuig? In de tram/bus/trein is het al vervelend, in het vliegtuig al helemaal. Krijg je waarschijnlijk allemaal gesprekken van mensen die voor het eerst in hun leven in het vliegtuig zitten enzo.
"OOOOOH KEES IK VLIEG NU OVER DE WOLKEN, OOOH ECHT ZO MOOI" en dat uiteraard op een volume waar menig marktkoopman jaloers op zou zijn.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_67653908
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Koop een GSM-jammer en zet hem aan in het vliegtuig, succes gegarandeerd!
pi_67654022
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:10 schreef Maisnon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_67654259
Boh gek dus naast thuis, in de auto en in de trein kan ik nu ook onderweg naar mijn 2e huis in Griekenland gewoon blijven FOK!ken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')