indd. Ga lekker in je kliko wonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:55 schreef dagdag het volgende:
10 minuten geleden, staat er 1 of andere tokkie in mijn tuin te schelden, omdat ik per ongeluk zijn container had meegenomen,
zeg ik dus pak de mijne maar
'nee ik donder alles hier in de tuin ,elke keer hetzelfde gezeik je gaat hem leegmaken'![]()
donder op kutboer, echt mensen met dit gezeik
kus stefano ferreira
klacht zeiken om een kliko
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zet een groot hakenkruis op die van jou!
Wat is het probleem precies? Doe ik ook als die van mij vol is. Alleen dan niet stiekum en het maakt mij ook geen flikker uit of die gene wel of niet thuis is.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:00 schreef B.E.D het volgende:
Mensen die stiekem afval in jouw container gooien, als je 'm aan de straat hebt gezet en je niet thuis bent.
Dat doe ik ook, als ie nog niet geleegd is en mijne is helemaal vol....quote:Op donderdag 2 april 2009 17:00 schreef B.E.D het volgende:
Mensen die stiekem afval in jouw container gooien, als je 'm aan de straat hebt gezet en je niet thuis bent.
wat boeit dat nou weer, het is afval kost niks extraquote:Op donderdag 2 april 2009 17:00 schreef B.E.D het volgende:
Zegt Conflict, sinds jaar en dag bekend als de verstandelijk gehandicapte van FOK!.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vier mongolen op een rij
of om het leed te verzachten, de verstandigste gehandicapte van FOK!.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:09 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zegt Conflict, sinds jaar en dag bekend als de verstandelijk gehandicapte van FOK!.
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:09 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zegt Conflict, sinds jaar en dag bekend als de verstandelijk gehandicapte van FOK!.
Poep op je tongquote:Op donderdag 2 april 2009 17:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vier mongolen op een rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |