met nadruk op private jaquote:
whehe, ook scherpquote:
Voor o.a. troosten en goeie gesprekken ben ik goed jaquote:
Ik ben gewoon benieuwd waar zijn standaard van kansloze ligtquote:
Het is verdomme een moderator. Die weet toch hoe de zaken werkenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef mrbox het volgende:
jaa een nieuwe sloot de reeks, kan je haar ook niet echt kwalijk nemen...
Hoezo niet? Gaan we hier opeens aardig doen?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef mrbox het volgende:
jaa een nieuwe sloot de reeks, kan je haar ook niet echt kwalijk nemen...
die zat op +1quote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is verdomme een moderator. Die weet toch hoe de zaken werken
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sorry, ik kan ook nooit lang m'n mond houden
Tnxquote:
Ik hou mijn mondquote:Op donderdag 2 april 2009 15:44 schreef Adolecens het volgende:
Dat duurde me te lang hoor![]()
[..]
met nadruk op private ja![]()
Wat?quote:
Uhm ik sloot hem niet hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is verdomme een moderator. Die weet toch hoe de zaken werken
quote:
Zonde, je kan er zoveel mee doenquote:
Nee dat mag ik nietquote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef Adolecens het volgende:
Tally zou natuurlijk twee gastslotjes kunnen zetten, want ook al hebben ze nu 3 mods hier... Snel zijn ze niet
No need to tell mequote:
Ik dacht eens te kijken of streng kijken effect heeft.quote:
Hoe is haar truucendoos?quote:
wtf, wrom dat dan niet?!quote:
Dan vervalt het nut van PMquote:
Wat had ik moeten doen dan door dat strenge kijken?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht eens te kijken of streng kijken effect heeft.
quote:
Nee .. ask me..quote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Had jij jezelf al eens geintroduceerd?
O nou normaal gesproken dan doe je alleen gastmodden bij spam en dat soort dingenquote:
Wie je bent, hoe oud je bent, hoe lang je single bent, waarom je single bent en tenslotte een fotoquote:
Ok, zal ik er de volgende keer eerst een linkje naar een of andere kutsite bij zettenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:59 schreef Tally het volgende:
[..]
O nou normaal gesproken dan doe je alleen gastmodden bij spam en dat soort dingen
Maar ik heb ze gesloten hoor
Als het goed is wel.. MAAR ZE ZIJN AL DICHT HOOR!!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:59 schreef Adolecens het volgende:
Als ik nu een TR doe in de FB van RP, zou er dan een MOD sneller komen??
Zo, is dat geheimtaal of niet?!
Je geeft haar de gekuiste versie van de vragenlijst?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie je bent, hoe oud je bent, hoe lang je single bent, waarom je single bent en tenslotte een foto
Wat is uw leeftijd, hoelang single en regio van het landquote:
van zapper zeker nog de vraag hoe makkelijk ze isquote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is uw leeftijd, hoelang single en regio van het land
25 jaarquote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
is dat alles?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
van zapper zeker nog de vraag hoe makkelijk ze is
werk je al of studeer je nog ?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:04 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
25 jaar
1.68
Noord-Holland
8 mnd..
More?
Ik heb toerisme gestudeerd en doe nu administratief werk.quote:
quote:
Goed beginquote:Op donderdag 2 april 2009 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie je bent, hoe oud je bent, hoe lang je single bent, waarom je single bent en tenslotte een foto
Sexuele voorkeur, cupmaat, gewicht, kleur ogen, woonsituatie, verwachtingen bij Singles, deepthroat je, brazillian wax, of een landingsbaan of de amazone bossen?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:04 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
25 jaar
1.68
Noord-Holland
8 mnd..
More?
Ik laat de ongecencureerde versie graag aan jou over..quote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je geeft haar de gekuiste versie van de vragenlijst?
Praise the messengerquote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sexuele voorkeur, cupmaat, gewicht, kleur ogen, woonsituatie, verwachtingen bij Singles, deepthroat je, brazillian wax, of een landingsbaan of de amazone bossen?
Jeetje mensen, waarom moet ik altijd de lastige vragen stellen?!
Don't shoot the messenger...
Favoriete vakantiebestemmingen? Beroep?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:04 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
25 jaar
1.68
Noord-Holland
8 mnd..
More?
Hoe makkelijk ben je?quote:
Kreeg ik nou de ingekorte lijst omdat ik oninteressant ben?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sexuele voorkeur, cupmaat, gewicht, kleur ogen, woonsituatie, verwachtingen bij Singles, deepthroat je, brazillian wax, of een landingsbaan of de amazone bossen?
Jeetje mensen, waarom moet ik altijd de lastige vragen stellen?!
Don't shoot the messenger...
Aah een dame die weet waar ze heen moet op vakantiequote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik heb toerisme gestudeerd en doe nu administratief werk.
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 april 2009 16:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kreeg ik nou de ingekorte lijst omdat ik oninteressant ben?
hetroquote:Op donderdag 2 april 2009 16:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Favoriete vakantiebestemmingen? Beroep?
That's enough... for nowquote:Op donderdag 2 april 2009 16:10 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
hetro
blauwgroen
Turkije, Israel, Funchal, etc.. ik hou van reizen..
Cupmaat en etc..
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah een dame die weet waar ze heen moet op vakantie
Ik denk dat Zapper zijn antwoord inmiddels wel heeftquote:Op donderdag 2 april 2009 16:10 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
hetro
blauwgroen
op mezelf
Turkije, Israel, Funchal, etc.. ik hou van reizen..
Cupmaat en etc..
Marre, welkom Prinsesje, ik had gedacht dat je jonger was, afgaande op je fotoquote:
Hangersquote:Op donderdag 2 april 2009 16:12 schreef Rauw. het volgende:
Sowieso vind ik het totaalplaatje boeiender dan gewicht en cupmaat en dergelijke![]()
Snap niet dat sommige mannen uberhaupt denken dat ALLE DD's mooi zijn
Denk dat zijn naam eerder Fapper isquote:Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat Zapper zijn antwoord inmiddels wel heeft"Nee!"
Net of die dan gebeld gaat worden?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef KudFokker het volgende:
Vanavond nog maar even een 1 april grap met vertraging uitvoeren
In de Vodafone winkel heb je een aantal telefoons met SIM-kaart
Daar moet ik even het nummer van die vriend in zetten, met een meisjes naam erbij
Ik houd juist niet van grote borsten, dat wil ik dus eliminerenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:12 schreef Rauw. het volgende:
Sowieso vind ik het totaalplaatje boeiender dan gewicht en cupmaat en dergelijke![]()
ja en wat is je favoriete positie?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:04 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
25 jaar
1.68
Noord-Holland
8 mnd..
More?
Uhm jaquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:12 schreef Rauw. het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik houd juist niet van grote borsten, dat wil ik dus elimineren
Kleine pikkiesquote:
Dank je voor je complimentquote:Op donderdag 2 april 2009 16:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Marre, welkom Prinsesje, ik had gedacht dat je jonger was, afgaande op je foto
Net zoals niet elke blonde meid mooi is en niet elke Italiaan een knappe vent isquote:Op donderdag 2 april 2009 16:12 schreef Rauw. het volgende:
Feministquote:
btw, is dit een verkapte "ik heb hangers dus geef maar af op kleine pikkies" post??quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm ja?
Vorige keer hadden ze dat bij mij gedaan
Echt super vervelend
Toen maar naar de Vodafone winkel gebeld of ze dat nummer wilde wissen
Zo kwam het op mij over...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
btw, is dit een verkapte "ik heb hangers dus geef maar af op kleine pikkies" post??
boksquote:Op donderdag 2 april 2009 16:17 schreef mrbox het volgende:
gedoe over borstenAls ze er maar zijn
Mooie kont is belangrijker
Ywquote:
nou ado.... ik zal je eens vertellen!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
btw, is dit een verkapte "ik heb hangers dus geef maar af op kleine pikkies" post??
Dat laatste zal niemand hier interesserenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij over...
En de manier waarop ik zei "feminist" laat trouwens ook denken dat ik ontevreden met over mijn klavots...
Kan je ook ergens zien wie er allemaal gekeken hebben ?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Yw
Waarom heb je eigenlijk zo'n hekel aan lurken? Dat weet je toch als je een fobo vult?![]()
quote:
Heb jij Nouk naakt mogen aanschouwen !?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
nou ado.... ik zal je eens vertellen!
Wel graag via PM dan, ik ben van de discretiequote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
nou ado.... ik zal je eens vertellen!
Eens..quote:Op donderdag 2 april 2009 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Net zoals niet elke blonde meid mooi is en niet elke Italiaan een knappe vent is
True thatquote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat laatste zal niemand hier interesseren
Zal je dan niet een ander geintje uithalenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm ja?
Vorige keer hadden ze dat bij mij gedaan
Echt super vervelend
Toen maar naar de Vodafone winkel gebeld of ze dat nummer wilde wissen
Ze gaat topless werken in een bar, dus er zal vast al proef gedraaid zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 16:21 schreef mrbox het volgende:
[..]auto
![]()
[..]
Heb jij Nouk naakt mogen aanschouwen !?
Nee dat was bedoeld om te laten zien dat zoals vrouwen niks hangers kunnen doen, mannen niets aan kleine pikkies kunnen doen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alleen dat laatste?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat laatste zal niemand hier interesseren
Ik pak een ander slachtoffer die de grap nog niet kentquote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zal je dan niet een ander geintje uithalen
Een vrouw moet er ook mee om kunnen gaan trouwensquote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee dat was bedoeld om te laten zien dat zoals vrouwen niks hangers kunnen doen, mannen niets aan kleine pikkies kunnen doen.
Verder gaat het om een totaalplaatje en bij een man wat hij ermee kan
Uuhm... borsten zijn goed te masseren, daardoor wel iets steviger te houden, daarnaast het dragen van goeie bh's beïnvloeden de vorm en zwaartekracht dimensie op de lange termijn ook positief en niet aan kinderen beginnenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee dat was bedoeld om te laten zien dat zoals vrouwen niks hangers kunnen doen, mannen niets aan kleine pikkies kunnen doen.
Verder gaat het om een totaalplaatje en bij een man wat hij ermee kan
Een verkapte "ik-wil-jouw-borsten-wel-even-masseren-post" ?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuhm... borsten zijn goed te masseren, daardoor wel iets steviger te houden, daarnaast het dragen van goeie bh's beïnvloeden de vorm en zwaartekracht dimensie op de lange termijn ook positief en niet aan kinderen beginnen
Mannen daarentegen.. Tja.. zelfs van flink rukken schijnt ie niet in omvang toe te nemen, toch KudFokkertje?
Nou ik vind het anders een gigantische lulquote:Op donderdag 2 april 2009 16:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuhm... borsten zijn goed te masseren, daardoor wel iets steviger te houden, daarnaast het dragen van goeie bh's beïnvloeden de vorm en zwaartekracht dimensie op de lange termijn ook positief en niet aan kinderen beginnen
Mannen daarentegen.. Tja.. zelfs van flink rukken schijnt ie niet in omvang toe te nemen, toch KudFokkertje?
Hahaquote:Op donderdag 2 april 2009 16:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Een verkapte "ik-wil-jouw-borsten-wel-even-masseren-post" ?
Mwah, een eenmalige massage brengt geen verbetering, maar zorgt enkel voor seksuele opwinding indien dit door mij zou gebeuren. Als je gaat voor versteviging zul je het zelf dagelijks moeten doen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Een verkapte "ik-wil-jouw-borsten-wel-even-masseren-post" ?
Hihiquote:
quote:
goed oke jij je zin een verkapte "ik wil je wel even demonstreren hoe jij je borsten moet masseren om ze stevig te houden post"quote:Op donderdag 2 april 2009 16:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mwah, een eenmalige massage brengt geen verbetering, maar zorgt enkel voor seksuele opwinding indien dit door mij zou gebeuren. Als je gaat voor versteviging zul je het zelf dagelijks moeten doen.
Wat voor contract heb je?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef Feitosa het volgende:
Nou, maandag een gesprek met de baas over m,n contract. Ben benieuwd.....het is nog erg rustig qua werk.
Misschien sta ik binnenkort gezellig in de rij bij het CWI
auch ! niet zo mooi man, hopelijk hebben ze je nog langer nodig !quote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef Feitosa het volgende:
Nou, maandag een gesprek met de baas over m,n contract. Ben benieuwd.....het is nog erg rustig qua werk.
Misschien sta ik binnenkort gezellig in de rij bij het CWI
Nee box, je leest niet goed.. Een massage van mijn kant zou zorgen voor seksuele opwinding, niet voor stevigere borsten. En als je mijn massage technieken zou overnemen, om je eigen borsten in conditie te houden, zou dat geen effect hebben op de vorm en stevigheid daarvan.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
goed oke jij je zin een verkapte "ik wil je wel even demonstreren hoe jij je borsten moet masseren om ze stevig te houden post"
Tijdelijk. ( 3 mnd )quote:
oke op de serieuze tour danquote:Op donderdag 2 april 2009 16:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee box, je leest niet goed.. Een massage van mijn kant zou zorgen voor seksuele opwinding, niet voor stevigere borsten. En als je mijn massage technieken zou overnemen, om je eigen borsten in conditie te houden, zou dat geen effect hebben op de vorm en stevigheid daarvan.![]()
Ik snap dat je daar graag op aan wil sturen en de rest van de opmerkingen die ik maakte in de wind slaat, maar zo was dit dus niet bedoeld
als ik haar borsten wil masseren, PM ik d'r wel
wat?quote:
Mag ook via PMquote:
Open een topic..quote:Op donderdag 2 april 2009 16:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mag ook via PM![]()
Anyways, ik ben weg en op verjaardag!
Morgen hopelijk meer info waarom ze me liet zitten vrijdag
Omdat je het dan op een andere niet erotische manier bezigt en jezelf de spieren in je borst beter voelt en dus beter weet hoe je je techniek moet gebruiken, daarnaast is een ander niet elke dag beschikbaar voor een kwartiertje masseren en daarna in slaap te kunnen te vallen, zonder dat er seksuele handelingen op (moeten) volgenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
oke op de serieuze tour danwaarom werkt dat alleen dan als iemand anders dat doet dan? Ja nu wek je wel mijn intresse
![]()
open een topic hebben meerdere mannen er wat aan..quote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vaak wel. Het verhuizen naar een ander topic is teveel werk.
jij bent duidelijk nieuw hierquote:
Nee hoor maar ik zie het nut niet en dan komen er zeker weer vunzige opmerkingen..quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nieuw hier
Als je hier al van schrikt, zou ik naar de KLB SC gaan
Zie geen reden. Ik kan er tegen, jij schijnt een topic open tik te hebben.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
open een topic hebben meerdere mannen er wat aan..
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef Tally het volgende:
Ik had een frans man aan de telefoon of ik even de @ wilde spellen in mijn mailadres
Een Franse man, of een Fransman, nu suggereer je dat de man Frans heetquote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef Tally het volgende:
Ik had een frans man aan de telefoon of ik even de @ wilde spellen in mijn mailadres
kan je niet tegen vunzigheid raad ik je aan niet meer op fok! te postenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik zie het nut niet en dan komen er zeker weer vunzige opmerkingen..
Dat zei ik.. meer lurken.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik zie het nut niet en dan komen er zeker weer vunzige opmerkingen..
ah goed was gewoon spraak verwarring tussen ons danquote:Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Omdat je het dan op een andere niet erotische manier bezigt en jezelf de spieren in je borst beter voelt en dus beter weet hoe je je techniek moet gebruiken, daarnaast is een ander niet elke dag beschikbaar voor een kwartiertje masseren en daarna in slaap te kunnen te vallen, zonder dat er seksuele handelingen op (moeten) volgen
Voor iemand die nieuw is en hier dus bij komt blaas je wel hoog van de torenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Fransenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef Tally het volgende:
quote:
dat dusquote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vaak wel. Het verhuizen naar een ander topic is teveel werk.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
En dat!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie geen reden. Ik kan er tegen, jij schijnt een topic open tik te hebben.
Waarschijnlijk wel, daarom zijn we single postersquote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
So true.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan je niet tegen vunzigheid raad ik je aan niet meer op fok! te posten
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan je niet tegen vunzigheid raad ik je aan niet meer op fok! te posten
Ja. De SEX SC. Die wordt toch nauwelijks gebruikt.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:48 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
kan toch wel 1 topic netjes gehouden worden?
nah dan niet DIT topicquote:Op donderdag 2 april 2009 16:48 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Meisje... iets meer meelurken, dan kan je beter inschatten of dit een plek voor je isquote:Op donderdag 2 april 2009 16:48 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. De SEX SC. Die wordt toch nauwelijks gebruikt.
neuken?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah dan niet DIT topic
exusez moi, je komt net aanwaaien en wil meteen radicale veranderingen aanbrengen!?!?
trouwens niet erg slim om dit in singles te willen vragen waar een stel gefrustreerde alleenstaanden die te weinig sex krijgen bij elkaar komen
Eens..sorryquote:Op donderdag 2 april 2009 16:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
trouwens niet erg slim om dit in singles te willen vragen waar een stel gefrustreerde alleenstaanden die te weinig sex krijgen bij elkaar komen
Ooo gezellig! Hoelaat?quote:
dat te weinig sex kunnen we genoeg aan doenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah dan niet DIT topic
exusez moi, je komt net aanwaaien en wil meteen radicale veranderingen aanbrengen!?!?
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een Franse man, of een Fransman, nu suggereer je dat de man Frans heet![]()
Pfff. ik ben vervelend
afentoe es een weekendje blijft te weinigquote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat te weinig sex kunnen we genoeg aan doen
Ik douche bij jou welquote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee hal8/ 8 uur hier
ohnee is al bijna 5 uur je moet eerst in bad dan
euh half negen?
Haha oke. Ik zal vanuit mijn raam zwaaien naar de snelwegquote:
dus ook een doordeweekse avondquote:Op donderdag 2 april 2009 16:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
afentoe es een weekendje blijft te weinig
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke. Ik zal vanuit mijn raam zwaaien naar de snelweg
Ik begon aan mijn eigen engels te twijfelen.. Ik kijk mijn collega aan en vroeg hem: het apenstaartje noem je in het engels toch et (de juiste geschreven vertaling weet ik even niet)?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Fransen
kan dat niet te hard zeggen, heb er hier een paar naast mij zitten (nou ja, Walen. net zo erg)
Ik hoor de precieze tijd wel, anders krijg ik zo'n lamme armquote:
maar wat was je verwachting bij dit topic dan ?quote:
De ochtenden worden dan weer moeilijk bij jou, of we moeten de wekker op een getal beginnend met de 6 zetten en dan net doen alsof het zondagmorgen 10 uur isquote:Op donderdag 2 april 2009 16:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die moeten ook minimaal
als kan de ochtenden ook nog
In de ochtend is fijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die moeten ook minimaal
als kan de ochtenden ook nog
ik ben meer van de nachtquote:Op donderdag 2 april 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup in dat opzicht ben ik altijd een ochtend mens geweest
Mij maakt het geen reet uitquote:
Ik reken gewoon alles tot een uur of twaalf als nacht.quote:
Alsof het de SC isquote:Op donderdag 2 april 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
Prinsesje hebben we ook alweer weggejaagd?
Dat gebeurt ons ook nog wel eens he?
We? Jij deed dat toch met je vunzige praat.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
Dat gebeurt ons ook nog wel eens he? Moeten we toch eens anders mee omgaan.
Stel voor dat we de OP herschrijven met wat vragen, regels en toon van het topic
Is een sexmarathon niks voor jou?quote:
Heb ik wel eens gedaanquote:Op donderdag 2 april 2009 17:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is een sexmarathon niks voor jou?
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
Ludootje! Ik ben gewoon online hoor!![]()
Jij bekte d'r af als TS sletquote:Op donderdag 2 april 2009 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We? Jij deed dat toch met je vunzige praat.
Waarom verbaasd me dat niet?quote:
Jaa anders houden we alleen maar kansloze kud geen typo fokkers over enzoquote:Op donderdag 2 april 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
Dat gebeurt ons ook nog wel eens he? Moeten we toch eens anders mee omgaan.
Stel voor dat we de OP herschrijven met wat vragen, regels en toon van het topic
Maar ik vind het wel lief!quote:
Ik denk 80% van de verliefde stelletjes welquote:
Proppen dr zo een pik in!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mond staat open, pas op voor de mannen hier.
De gemiddelde man kan lang niet zo goed mikken als hij denkt.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
en ik gaf haar een compliment over haar jeugdige overkomenquote:Op donderdag 2 april 2009 17:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik gaf haar zelfs nog een.
Tss.
Ow.. datquote:Op donderdag 2 april 2009 17:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk 80% van de verliefde stelletjes wel
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wou het niet zo letterlijk vermelden ivm de gevoelige zieltjes op fok.quote:
En jij behoort tot??quote:Op donderdag 2 april 2009 17:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
De gemiddelde man kan lang niet zo goed mikken als hij denkt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:07 schreef Adolecens het volgende:
kan ik het helpen dat ze een EO type is![]()
Ga eens samen op een kamertje ofzo.quote:
Het makkelijkst van de dames hier... effe naar beneden loeren en in mijn FoBo checken... hmmm alles is nog compleet en niet demonteerbaar en er staat nog steeds 'man' als gender... zbbrox: je bent abuisquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en ik gaf haar een compliment over haar jeugdige overkomen![]()
kan ik het helpen dat ze een EO type is![]()
[..]
Ja inderdaad. Ben ik er een paar dagen niet. Zie ik ineens allemaal nieuwe mensen.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:16 schreef automatic_ het volgende:
Wat zijn jullie allemaal weer aardig voor de nieuwelingen...
Maar wat was/is je beeld bij deze topic reeks dan ?quote:
Gezelligheid..quote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar wat was/is je beeld bij deze topic reeks dan ?
Wat anders?quote:
Als je die muur beetje laat zakken en over sommige dingen heen leest is het best gezellig ookquote:
Ja had ik getypt maar weggehaald.. whatelse??quote:
Veel beter.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:27 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja had ik getypt maar weggehaald.. whatelse??
Daten??
zo beter?
Had kunnen zweren dat er hier iets anders stond.quote:
Ja, staat in de OPquote:Op donderdag 2 april 2009 17:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Had kunnen zweren dat er hier iets anders stond.
9 mei meet ?
Anders ga jij ff etenquote:Op donderdag 2 april 2009 17:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet eerst denken voor je post dan hoef je niet steeds te editen
Zal 'ie wel van JB hebben.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet eerst denken voor je post dan hoef je niet steeds te editen
Dat zegt genoeg, hij denkt weer met het andere kopje.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
enne je moet nu toch echt die auto in stappen wil je t nog redden!
quote:
Zo, jij bent gezellig, met het bord op de schoot eten...quote:Op donderdag 2 april 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb t al bijna op joh
enne je moet nu toch echt die auto in stappen wil je t nog redden!
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg, hij denkt weer met het andere kopje.
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo, jij bent gezellig, met het bord op de schoot eten...
ijsquote:Op donderdag 2 april 2009 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis mn toetjes (ijsje) maar!
kids rennen alweer buiten rond!
Die ga ik echt wel eten vanavondquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:46 schreef Duimelot het volgende:
tis gewoon een toverijsje van de efteling
ik heb teveel gemist om te kunnen samenvatten sorryquote:Op donderdag 2 april 2009 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het gaat veel te snel hier en ik wil niet teruglezen
Ik kreeg gisteren een mooie samenvatting van een leuke meneer, maar nu volgens mij niet
Ik ga bij Duimelot douchenquote:
Moet hij niet hands-free FOK!ken dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en als je dit niet in de auto via je mobiel schrijft al een halfuur te laat
Zeg, ben blij dat ie komt jaquote:Op donderdag 2 april 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah dat kan, doe jij dat nooit!?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moet hij niet hands-free FOK!ken dan?
Jij bent al voorzien vanavondquote:Op donderdag 2 april 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O
Kom je onderweg even hier een snelle wip maken dan?
ow kut... ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op donderdag 2 april 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow kut... ik wist dat ik iets vergeten was
dames!!!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ie eerst bij jou langs gaat duurt t komen nog langer
Ik krijg bezoek, geen wipquote:
Ik wilde iets zeggen, maar laat maar gewoonquote:Op donderdag 2 april 2009 18:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ie eerst bij jou langs gaat duurt t komen nog langer
Je woont wel op deze planeet?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een mobiel die dat kan, laat staan een auto of een rijbewijs.
Iedereen?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dames!!!![]()
Er is genoeg voor iedereen
Dat is privéquote:Op donderdag 2 april 2009 18:09 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Kan iem mij ff van de verdeling van vanavond op de hoogte brengen??
Mwah.. lijkt me toch wel zo fijn dat zo snel mogelijk te hebben, al is het alleen al vanuit kostenoogpunt en al die veranderende regeltjes die er steeds weer bij komen..quote:Op donderdag 2 april 2009 18:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is het zo schandalig dat iemand van 25 nog geen rijbewijs heeft dan?
Dat zou juist een reden zijn om het zo laat mogelijk te hebben, hoef je al die nieuwe regeltjes niet bij te l;erenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mwah.. lijkt me toch wel zo fijn dat zo snel mogelijk te hebben, al is het alleen al vanuit kostenoogpunt en al die veranderende regeltjes die er steeds weer bij komen..
Ik heb niks hoeven te betalen voor m,n rijbewijs en had deze ook pas behaald op m,n 21ste. Daarvoor had ik er geen zin in.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mwah.. lijkt me toch wel zo fijn dat zo snel mogelijk te hebben, al is het alleen al vanuit kostenoogpunt en al die veranderende regeltjes die er steeds weer bij komen..
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag straks iemand lopen die beter geen rokje aan had kunnen doen
want?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag straks iemand lopen die beter geen rokje aan had kunnen doen
quote:
Mij staat het ook niet........quote:
Wat voor antwoord verwachtte je nou?quote:
Jou heb ik ook nooit in een rokje gezien, ergo: jij bent waarschijnlijk wel slim genoeg om te beseffen dat het je niet staat en er DUS geen aan te doenquote:
Ik heb wel eens een kilt aangehad, telt dat ook?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jou heb ik ook nooit in een rokje gezien, ergo: jij bent waarschijnlijk wel slim genoeg om te beseffen dat het je niet staat en er DUS geen aan te doen
Met of zonder iets eronder?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een kilt aangehad, telt dat ook?
stoer, waarom??quote:Op donderdag 2 april 2009 18:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een kilt aangehad, telt dat ook?
Met, want m'n neef had hem vlak daarvoor aan gehad.quote:
Q! Hoe vaart u? Al aan het genieten van het bijna-weekend?quote:
Gewoon voor de cool.quote:
Verstandigquote:Op donderdag 2 april 2009 18:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met, want m'n neef had hem vlak daarvoor aan gehad.
Heb jij niets met een mooie Schotse ruit erop dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kilts zijn wel okee, ik zie jou nog niet in een van mijn rokjes ludo...
Schotse ruit op een chick is hot.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb jij niets met een mooie Schotse ruit erop dan?
quote:
Ja, tot maandag 14.45quote:
Nee, maar een schoolmeisjesuniformpjequote:Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat uniform mag je aantrekkenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar een schoolmeisjesuniformpje
En wat nou weekend!Ik moet morgen gewoon werken hoor !
Was vandaag wel een uurtje eerder opgehouden
Die heb ik geen, ik bedoelde dat ik er wel een wil die hebben ook vaak ruitjesquote:
Het vaart. Het gaat een uitermate puikend weekend worden, dat weet ik nu al.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Q! Hoe vaart u? Al aan het genieten van het bijna-weekend?
Ik wel.! Een rok met schotse ruit en bruin leren riempjesquote:Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Leuk!!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wel.! Een rok met schotse ruit en bruin leren riempjes
Ik heb morgen een sollicitatie gesprek en ga aan het eind van de middag met iemand een terrasje pakken / etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |