met nadruk op private jaquote:
whehe, ook scherpquote:
Voor o.a. troosten en goeie gesprekken ben ik goed jaquote:
Ik ben gewoon benieuwd waar zijn standaard van kansloze ligtquote:
Het is verdomme een moderator. Die weet toch hoe de zaken werkenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef mrbox het volgende:
jaa een nieuwe sloot de reeks, kan je haar ook niet echt kwalijk nemen...
Hoezo niet? Gaan we hier opeens aardig doen?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef mrbox het volgende:
jaa een nieuwe sloot de reeks, kan je haar ook niet echt kwalijk nemen...
die zat op +1quote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is verdomme een moderator. Die weet toch hoe de zaken werken
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sorry, ik kan ook nooit lang m'n mond houden
Tnxquote:
Ik hou mijn mondquote:Op donderdag 2 april 2009 15:44 schreef Adolecens het volgende:
Dat duurde me te lang hoor![]()
[..]
met nadruk op private ja![]()
Wat?quote:
Uhm ik sloot hem niet hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is verdomme een moderator. Die weet toch hoe de zaken werken
quote:
Zonde, je kan er zoveel mee doenquote:
Nee dat mag ik nietquote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef Adolecens het volgende:
Tally zou natuurlijk twee gastslotjes kunnen zetten, want ook al hebben ze nu 3 mods hier... Snel zijn ze niet
No need to tell mequote:
Ik dacht eens te kijken of streng kijken effect heeft.quote:
Hoe is haar truucendoos?quote:
wtf, wrom dat dan niet?!quote:
Dan vervalt het nut van PMquote:
Wat had ik moeten doen dan door dat strenge kijken?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht eens te kijken of streng kijken effect heeft.
quote:
Nee .. ask me..quote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Had jij jezelf al eens geintroduceerd?
O nou normaal gesproken dan doe je alleen gastmodden bij spam en dat soort dingenquote:
Wie je bent, hoe oud je bent, hoe lang je single bent, waarom je single bent en tenslotte een fotoquote:
Ok, zal ik er de volgende keer eerst een linkje naar een of andere kutsite bij zettenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:59 schreef Tally het volgende:
[..]
O nou normaal gesproken dan doe je alleen gastmodden bij spam en dat soort dingen
Maar ik heb ze gesloten hoor
Als het goed is wel.. MAAR ZE ZIJN AL DICHT HOOR!!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:59 schreef Adolecens het volgende:
Als ik nu een TR doe in de FB van RP, zou er dan een MOD sneller komen??
Zo, is dat geheimtaal of niet?!
Je geeft haar de gekuiste versie van de vragenlijst?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie je bent, hoe oud je bent, hoe lang je single bent, waarom je single bent en tenslotte een foto
Wat is uw leeftijd, hoelang single en regio van het landquote:
van zapper zeker nog de vraag hoe makkelijk ze isquote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is uw leeftijd, hoelang single en regio van het land
25 jaarquote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is uw leeftijd, hoelang single en regio van het land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |