U valt op vrouwen met een tatoo op de rug boven de kont?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:50 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat is er met die tattoo dan? Of heb je gewoon een vooroordeel over mensen met tattoos?
AZ gaat nog gewoon winnen jongens, valse hoop is deze tussenstand.
De scouting bij Ajax mag trouwens ook wel eens aan zn kennis gaan werkenquote:Op zondag 5 april 2009 08:42 schreef The_Hives het volgende:
Delorge mag trouwens ook wel eens aan zn zelfkennis werken![]()
'Ik had kunnen slagen bij Ajax"
eensquote:Op zondag 5 april 2009 08:52 schreef manny het volgende:
[..]
De scouting bij Ajax mag trouwens ook wel eens aan zn kennis gaan werken
"Laten we Delorge halen"
quote:Op zondag 5 april 2009 11:32 schreef kevin6188 het volgende:
De tering. Vertonghen en Gabri op de bank.
Opstelling Ajax
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Wielaert, Vermaelen; Anita, Aissati, Enoh; Sulejmani, Suarez, Emanuelson.
Het ging de laatste tijd toch ook gewoon goed?quote:Op zondag 5 april 2009 11:32 schreef kevin6188 het volgende:
Opstelling Ajax
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Wielaert, Vermaelen; Anita, Aissati, Enoh; Sulejmani, Suarez, Emanuelson.
Kan je nu van je haat afstappen richting Ajax?quote:Op zondag 5 april 2009 09:52 schreef DarkShine het volgende:
Ajax komt op bezoek, normaal zat ik vol adrenaline. Was al dagen in spanning voor die wedstrijd tegen 020...
En nu? Nu boeit het me geen zak, eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te gaan!
Neem de punten maar mee, als wij vallen valt dat gedrocht mee!
Ik snap die Marco wel. Die denkt als ik hem los kan krijgen dan ben je gewoon niet te houden voorinquote:Op zondag 5 april 2009 11:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het ging de laatste tijd toch ook gewoon goed?
Gabri en Vertonghen moeten de plek maar terug verdienen.
Alleen Sulejmani had van mij wel voor Dario vervangen mogen worden.
Dario speelt niet he. En Sulejmani speelt nu net als tegen NAC ook niet echt in de spits. Daar is Dario het juiste type niet voor.quote:Op zondag 5 april 2009 11:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat Emanuelson daar staat.
Dario spits, Suarez en Emanuelson op de flanken.
Ik weet dat Dario niet speelt maar zo zou ik het neerzettenquote:Op zondag 5 april 2009 11:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dario speelt niet he. En Sulejmani speelt nu net als tegen NAC ook niet echt in de spits. Daar is Dario het juiste type niet voor.
Ok, prima.quote:Op zondag 5 april 2009 11:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet dat Dario niet speelt maar zo zou ik het neerzetten
Ik vind 2 spitsen ook goed hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Chadi het volgende:
We willen al jaren met 2 spitsen spelen.. doe we het nu krijg je dit gezeik weer
En met Issi er achter moet het een keer los komen hoor. Sulejmani komt echt wel goed. Alleen hij moet denk ik nog met de druk om leren gaan die erbij komt kijken bij Ajax. Soms moet je ze wisselen soms moet je ze vertrouwen geven en gewoon laten staan . Ik weet niet wat beter is in dit geval.quote:Op zondag 5 april 2009 11:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind 2 spitsen ook goed hoor.
En ik hoop dat Sulejmani een keer in vorm raakt.
Mooi zoquote:Op zondag 5 april 2009 11:32 schreef kevin6188 het volgende:
Opstelling Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |