loret de mar bestaat niet, dat ten eerstequote:Op donderdag 2 april 2009 14:21 schreef JohnLennon het volgende:
Wereldreizigers zijn het, en iedereen zal het weten! Weekje tunesie gehad met je ouders vanwege 30 jaar getrouwd: eerste wat je doet is een travelbudy installeren op hyves![]()
Kom op zeg, klacht: mensen die denken wereldreizigers tezijn als ze naar een ander land zijn geweest dan nederland belgie en loret de mar
Oooh, TS bedoelt Lloret de Mar! Bedankt voor de verduidelijking, anders hadden we het allemaal nooit begrepenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
loret de mar bestaat niet, dat ten eerste
Lloret de Mar is geen land maar een plaats.
Nee maar zn klacht wordt er alleen maar pauperiger door.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oooh, TS bedoelt Lloret de Mar! Bedankt voor de verduidelijking, anders hadden we het allemaal nooit begrepen
Het voorbeeld wat je bij jou mening geeft klopt niet met elkaarquote:Op donderdag 2 april 2009 14:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee maar zn klacht wordt er alleen maar pauperiger door.
Ik geef een voorbeeld.
Toen ik nog een jonge aantrekkelijke meid was ging ik nog wel eens op stap. Ooit vertelde ik aan een jongen dat ik uit Spanje kwam.
Vraagt ie: oh je dan uit Lloret, Benidorm of Salou?Spanje heeft gelukkig geen andere plaatsen dan die 3.
Hij had je waarschijnlijk de moeite willen besparen om alle steden/dorpen op te noemen in Spanjequote:Op donderdag 2 april 2009 14:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee maar zn klacht wordt er alleen maar pauperiger door.
Ik geef een voorbeeld.
Toen ik nog een jonge aantrekkelijke meid was ging ik nog wel eens op stap. Ooit vertelde ik aan een jongen dat ik uit Spanje kwam.
Vraagt ie: oh je dan uit Lloret, Benidorm of Salou?Spanje heeft gelukkig geen andere plaatsen dan die 3.
Waar precies in Friesland?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:44 schreef Stienn het volgende:
Ik ben wel eens naar Friesland geweest, telt dat ook mee?
ze hebben daar ook zo'n raar taaltjequote:Op donderdag 2 april 2009 14:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is allemaal hetzelfde, al die koeien.
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:50 schreef Devo het volgende:
ik ga weleens op de fiets naar me werk
ah, heel erg bedankt ik dacht namelijk dat dat een land was, met een regering en eigen postzegelquote:Op donderdag 2 april 2009 14:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
loret de mar bestaat niet, dat ten eerste
Lloret de Mar is geen land maar een plaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |