Ja, mede dankzij jou.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef Biogarde het volgende:
Gaat het door?
quote:Het volgende willen we nog even extra onder de aandacht brengen.
In de openingspost zien we liefst een klacht met een duidelijke omschrijving.
RODA speelde tot dit jaar elk jaar rond positie 7 t/m 12.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef Hetiszover het volgende:
Ik snap de frustratie van de supporters, maar ik ben er wel van overtuigd dat dit de beste keuze is. Als Sporting Limburg met een goed beleid komt, dan kan het best een goede subtopper worden in de categorie Heerenveen of Twente. De emotionele waarde is natuurlijk wel zonde, ik zou het ook niet kunnen verkroppen als Feyenoord met Sparta samen zou gaan.
Ik mag lijen dat het RODA-MVV wordt in de play-offsquote:Op donderdag 2 april 2009 14:03 schreef wise het volgende:
mooi, dan kan rkc terug naar de ere en sp.limburg naar eerste divisie
Als ze het maar laten bij het vandaliseren van de zwarte stoeltjes, die moeten toch verdwijnen om plaats te maken voor blauwe. Als ze de gele maar laten zitten.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Worden nog een paar leuke dagen. Vooral zondag tegen ajax. Sloop van het stadion
Eindelijk wat rationaliteit boven al deze emotie.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:05 schreef Emimich het volgende:
Ach, Fortuna was sowieso failliet gegaan en Roda nadert haar sportieve faillissement sowieso al dus dit is het beste voor beide clubs, zelfs mocht Roda dit seizoen degraderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |