quote:(NLS04) 1. J&W - Like Thiz
(remcore) 2. The Machine - Stardust
(bartman) 3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
(de_huig) 4. Donkey Rollers - Immeasureably
(Koepert) 5. The Pitcher - Serenity
(ElDani) 6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(CrustyClown) 8. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
(Sethje) 9. Max Enforcer - Catching Up
(Just_Shut_up) 10. Tatanka - Floor Massacre
(Silaz) 11.Her Voice(Super Bass Mix) - Builder[/i]
(Mstx) [b]12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
(LeonH) 13. Speedwave - Mescal -> voorlopig
(Partyanimal87) 14. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
(T_killer) 15. Alphaverb - Still here
(Em-dee-em-aa) 16. Acti & Vorti - Raw
(Sinister-D) 17. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
(JortK) 18. Donkey Rollers - The fusion of sound
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Aliens
(poiuytr) 20. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
(kollie) 21. KGB's - Infinity tby's ruff mix
(jortk) 22. Donkey Rollers - Fusion of Sound
(Da_Ripper) 23.Floorcrushers - Psycho Stylez
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(TrxQ) 26. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
(16meter) 27. Southstylers - Crystal
(Sc0Tty) 28. Zany - Pillz
(RiKe) 29 Brooklyn Bounce - X2X (deepack mix)
Haha, wel leuk!!quote:
Oef... Had ik er maar een plaatje van gemaakt, dan ging ik het wel even persoonlijk bij haar thuis uitleggen, ya'll know what i mean huhquote:
Kies je toch iemand andersquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:24 schreef LeonH het volgende:
Oef... Had ik er maar een plaatje van gemaakt, dan ging ik het wel even persoonlijk bij haar thuis uitleggen, ya'll know what i mean huh![]()
Maar deze zijn blankquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kies je toch iemand anders![]()
deaud hier
wat een heerlijke reversed bass.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
weer een nieuwe actifeitaaaaa
vanaf 1.50 ongeveer-> met een sample van: have you heard?
Damn jullie hebben hem ook al ontdekt. Had hem al eerder gezien. *VIa Bas zijn hyves*quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:39 schreef LeonH het volgende:
OMG mensen, raap me op hier!!!
Op zich wel leuk gevonden maar hoort ie zelf niet dat ie eigenlijk geen conditie genoeg heeft om Sax te spelen?
Joe kontrol tze zound, wie kriejeet tze vois, wat tze fok!:')
quote:Zoals misschien wel opgevallen is, is Fear.FM druk bezig met een nieuwe website. Er is echter nog meer aan de hand! Er komt een wekelijks een grote show op de donderdagavond!
2 Dangerous is een nieuw concept voor de donderdagavond van Fear.FM. Vanaf 20.00 kun je genieten van een 3 uur durende, wekelijkse live-uitzending van de Fear.FM studio! De hosts zullen niemand minder zijn dan The DiZzorder (Fear.FM resident) en Dozer (Superplastik).
In deze show zal een breed aanbod aan Hardstyle worden gedraaid. Dit betekent dat we werkelijk van alles kunnen verwachten, van de Early sounds tot aan de hedendaagse hits. Ook de webcam zal hierbij aanstaan, zodat je ook alles kan bekijken. Verder kunnen we af en toe ook nog een gastmix verwachten.
Dus wees er sowieso bij! Donderdagavond, 20.00 uur, 2 Dangerous, Fear.FM!
en daar gaat mijn ideetjequote:Op dinsdag 7 april 2009 20:47 schreef CrustyClown het volgende:
Wilde hem eigenlijk als intro gebruiken voor mijn volgende mix. Leek me wel een geniaal ideetje :
Klinkt wel leuk, zeker met Dozer als host. Meer wekelijks voer voor de mp3 spelert.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:47 schreef ElDani het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/dozer-wekelijks-op-fear-fm.html
[..]
< Mia ken ik in het echtquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:10 schreef JortK het volgende:
Ik kom er geloof ik niet meer uit met die German
volkomen mee eensquote:
weer een reden extra op B-front zeker neit te missen op IQquote:B-Front - Top 10 April 2009
01. B-Front - T.B.A / Darkside [cdr]
02. Zany - Animated audio / Symphonic Feedback / Guardian Angel (ft Pitcher) [cdr]
03. Ran-D & B-Front ft Dayda - Thorn [cdr]
04. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front's in Qontrol mix) [cdr]
05. Noisecontrollers - Yellow minute / Sanctus / Attack again / Revolution is here [cdr]
06. Alpha twins - Unleashed / fragile [cdr]
07. Dozer - Relax / Hawk [cdr]
08. Ran-D ft Alpha twins - Fright night / Say yeah [cdr]
09. Bass Modulators vs B-Front - Quarintine / Pathology [cdr]
10. Dj Isaac - The Sound Of The Underground [cdr]
Wat een sjaakquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:39 schreef LeonH het volgende:
OMG mensen, raap me op hier!!!
Op zich wel leuk gevonden maar hoort ie zelf niet dat ie eigenlijk geen conditie genoeg heeft om Sax te spelen?
Joe kontrol tze zound, wie kriejeet tze vois, wat tze fok!:')
En ik krijg me plots toch een ingeving!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:15 schreef NLS04 het volgende:
haha hoe die gek de vocals er ff tussen door doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |