Vrouwelijke artsen zijn ook kutquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb eens een net afgestudeerde vrouwelijke tandarts gehad, behandeling begon leuk, wilde haar best als mn vaste tandarts. Tot bleek dat er een kies getrokken moest worden en ze daarmee aan de gang ging, dat duurde maar en duurde maar 'ja sorry ik moet de kracht om dat te doen nog opbouwen'.
Laat maar dan.
Jij nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag je dat altijd aan ze
Ik kom nooit bij tandartsen, maar ik heb er weleens iets over gelezen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag je dat altijd aan ze
Je hebt nooit zoveel tijd om iets te vragen, want mond open en gereedschap erin, maar nee, dat vraag ik eigenlijk nooit. Wel vraag ik meestal om een kopje koffiequote:
Ik in eerste instantie ook, maar heb nu besloten om een andere arts te nemenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik dan weer alleen maar goede ervaringen mee
Wat wil je nu eigenlijk, beter worden of neukenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie ook, maar heb nu besloten om een andere arts te nemen![]()
Wil eigenlijk die stagiaire wel![]()
Dat is nòg raarder.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wel vraag ik meestal om een kopje koffie
Maar ze geven toch wel altijd knipoogjes, knijpen in je hand, aaien over je hoofd enzo?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt nooit zoveel tijd om iets te vragen, want mond open en gereedschap erin, maar nee, dat vraag ik eigenlijk nooit. Wel vraag ik meestal om een kopje koffie
Dan had ik 925 Euro meer kunnen vangen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch net te vroeg die auto weg gebracht Cc, kun je hem nog weer ophalen van de sloop?
http://www.telegraaf.nl/a(...)de_auto__.html?p=2,1
Voor neuken ben ik te benauwd dus wordt het beter wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk, beter worden of neuken
Nee, ze zijn meestal zeer bescheiden, zwijgzaam en fungeren als robot.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar ze geven toch wel altijd knipoogjes, knijpen in je hand, aaien over je hoofd enzo?
Ja, jammer, 't waren toch zeker 5 rokjes geweestquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan had ik 925 Euro meer kunnen vangen.
Goffer.
Minimaal. En een paar schoenen en een cd erbij.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, jammer, 't waren toch zeker 5 rokjes geweest
Sjezus....quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar ze geven toch wel altijd knipoogjes, knijpen in je hand, aaien over je hoofd enzo?
Maar dan mag je wel zelf aan de knopjes zittenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjezus....
Aait ze ook nog ergens anders over en moet je na afloop altijd 50 euro cash betalen?
Ben bang dat het niet doorgaat, proefboren en vullingen plaatsen zijn vermoedelijk ook uit den bozequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dan mag je wel zelf aan de knopjes zitten
De eerste keer wel, de tweede keer wordt het gewoon doorgestuurd naar de verzekeringquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjezus....
Aait ze ook nog ergens anders over en moet je na afloop altijd 50 euro cash betalen?
Ik haat tandartsten! Vroeger niet nu wel, zonder verdoving... zei ze...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb sinds kort een vrouwelijke tandarts en dat is een hele verademing na Harry met de grote klauwen
Vrouwen niet vertrouwen ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:51 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Ik haat tandartsten! Vroeger niet nu wel, zonder verdoving... zei ze...
Praat jij zoals je post?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:51 schreef enjoybram het volgende:
Ik haat tandartsten! Vroeger niet nu wel, zonder verdoving... zei ze...
Jij hebt de assistente al en Marije, thanks!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:37 schreef Manu82 het volgende:
Er zijn trouwens wel weinig vrouwelijke tandartsen
Ik heb er drie hier in mijn boekenkast.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:25 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga een verrekijker vragen voor m'n verjaardag
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:30 schreef Manu82 het volgende:
Ben niet serieus hoor, maar zaten voor de eerste keer dit jaar op het balkon en een beetje mensen te kijken
Ik vind mensen kijken geweldig, of het nu op een terras is, of gewoon in de stad of in bij in het theater, ik vermaak me er uitstekend mee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mensen kijken is altijd leuk! Vooral maffe toeristen haha!
Copycat: prooooooost!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mensen kijken is altijd leuk! Vooral maffe toeristen haha!
Copycat: prooooooost!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:25 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga een verrekijker vragen voor m'n verjaardag
Kan je daarmee kijken naar de tandartsassistente?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er schijnt een webcam te zitten op de nieuwe laptop
Mag je wel stellen, je zou meer mensen verwachten met dit weer maar dat komt morgen wel.quote:
Geen gek idee. Misschien neem ik m'n camera meequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kan je daarmee kijken naar de tandartsassistente?
Nee hoor, ik woon daar niet. Is gewoon een webcam v/d reddingsbrigade.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mag je wel stellen, je zou meer mensen verwachten met dit weer maar dat komt morgen wel.
Je woont dus bij Bloemendaal in de buurt?
Zelf nogal wat jaren mug geweest.
Zou best kunnen, hoe is het met de woonruimte trouwens?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon daar niet. Is gewoon een webcam v/d reddingsbrigade.
Volgens mij staat er ook nog aardig wat wind daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |