Sjezus....quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar ze geven toch wel altijd knipoogjes, knijpen in je hand, aaien over je hoofd enzo?
Maar dan mag je wel zelf aan de knopjes zittenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjezus....
Aait ze ook nog ergens anders over en moet je na afloop altijd 50 euro cash betalen?
Ben bang dat het niet doorgaat, proefboren en vullingen plaatsen zijn vermoedelijk ook uit den bozequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dan mag je wel zelf aan de knopjes zitten
De eerste keer wel, de tweede keer wordt het gewoon doorgestuurd naar de verzekeringquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjezus....
Aait ze ook nog ergens anders over en moet je na afloop altijd 50 euro cash betalen?
Ik haat tandartsten! Vroeger niet nu wel, zonder verdoving... zei ze...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb sinds kort een vrouwelijke tandarts en dat is een hele verademing na Harry met de grote klauwen
Vrouwen niet vertrouwen ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:51 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Ik haat tandartsten! Vroeger niet nu wel, zonder verdoving... zei ze...
Praat jij zoals je post?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:51 schreef enjoybram het volgende:
Ik haat tandartsten! Vroeger niet nu wel, zonder verdoving... zei ze...
Jij hebt de assistente al en Marije, thanks!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:37 schreef Manu82 het volgende:
Er zijn trouwens wel weinig vrouwelijke tandartsen
Ik heb er drie hier in mijn boekenkast.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:25 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga een verrekijker vragen voor m'n verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |