wat is dit nou weer voor een kutsmiley :/quote:Op donderdag 2 april 2009 10:57 schreef Florian_ het volgende:
Inderdaad. Het lijkt hier soms net Tweakers verdorie. [ afbeelding ]
Die komen niet omdat men bang is voor dit soort reacties.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:
Doe d'r maar meteen een slotje op, al die HOAX-topic de hele tijdwaar blijven de kwaliteitsklachten??
Ga nou niet ontkennen dat dit terecht is. Waarom moeite doen om de klacht te bevestigen/ontkrachten als het dusdanig slecht opgesteld is. Ik wil gewoon de kwaliteit op Fok! bewakenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die komen niet omdat men bang is voor dit soort reacties.
Het gaat niet om het woord zelf, meer om het feit dat het blijkbaar ongeloofwaardig wordt gevonden dat jongens/mannen een relatie hebben.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:53 schreef Biogarde het volgende:
Al in je opgekomen dat het een internetdingetje kan zijn?
Zowel het woord als de 'bash' zelf dus. Is niets Hollands hoor, komt wereldwijd voor op het interwebs
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat niet om het woord zelf, meer om het feit dat het blijkbaar ongeloofwaardig wordt gevonden dat jongens/mannen een relatie hebben.
Ik probeer het nog een keer: Internet.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat niet om het woord zelf, meer om het feit dat het blijkbaar ongeloofwaardig wordt gevonden dat jongens/mannen een relatie hebben.
Daar kun je gelijk inhebben, ik wist zo even niets anders.quote:
Dan leren ze maar verder te lezen.quote:Slechte, onduidelijke OP (vergeet niet dat de meeste Fok!kers niet verder lezen dan regel 1)
Het gebeurt ook als het op een doodnormale manier ter sprake komt.quote:Onterechte klacht, waarom moet je dan zo pushen/showen met je relatie? Lekker voor jezelf toch? Jij onbetaalde seks (mag ik hopen ) en de rest alleen maar hun fapmomenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |