BUSH IS COMING!!!quote:
Ja, dat lijkt me wel, ja.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:38 schreef Rijpie het volgende:
3 F16's boven schiphol [LIVE]
wellicht dezelfde
Dan hadden ze wel wat langzamer mogen vliegen.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nogmaals, gewoon een demo vlucht, niks aan de hand. De KLu showt alleen even zijn nieuwe demonstratie kist, die ze in oranje kleuren hebben gespoten.
En hoe kom jij daarbij?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nogmaals, gewoon een demo vlucht, niks aan de hand. De KLu showt alleen even zijn nieuwe demonstratie kist, die ze in oranje kleuren hebben gespoten.
Krant en luchtverkeersleiding.quote:
Cirkelen ze dan om schiphol heen? Of ben je luchtverkeersleider?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Krant en luchtverkeersleiding.
Gaat sneller dan een gemiddelde auto/motor/fiets jahquote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef Armageddon het volgende:
Wel gaaf om te zien hoe snel die dingen gaan als je de verschillende topics ziet. Schiphol , den haag, texel.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:02 schreef Substitut het volgende:
Ja, wat is het, ongeveer in één minuut van Den Haag naar Hoofddorp.
Je vraagt je af waarom je nog met KLM vliegt..
Ze vliegen een rondje over NL, en doen verschillende vliegvelden aan.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Cirkelen ze dan om schiphol heen?
Jammer genoeg nietquote:Of ben je luchtverkeersleider?
Maar niemand ziet ze, men hoort ze enkel..quote:Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ze vliegen een rondje over NL, en doen verschillende vliegvelden aan.
Koffie-juffrouwmeneer?quote:[..]
Jammer genoeg niet
Waarbij stilgestaan?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:14 schreef Mdrop het volgende:
Als ze nou even bekend hadden gemaakt waar en ongeveer hoelaat ze ergens aan kwamen hadden mensen er misschien ook nog bij stil gestaan.
wow dat ziet er echt extreem stoer uitquote:Op donderdag 2 april 2009 10:54 schreef Substitut het volgende:
http://www.defensie.nl/lu(...)moteam_kleurt_oranje
Nou als dit een promo moet zijn en de helft van Nederland weet niet wat het is wat daar door de lucht gaat (Het doel dan...) hebben ze er denk ik weinig mee bereikt.quote:
Ik heb er nog steeds mn twijfels over, en als het dat dan toch was dien ik mijn verontwaardiging er over in.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:54 schreef Substitut het volgende:
http://www.defensie.nl/lu(...)moteam_kleurt_oranje
Fijn he, leven in een angstcultuur.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds mn twijfels over, en als het dat dan toch was dien ik mijn verontwaardiging er over in.
Je gaat toch bijna denken dat er wellicht echt iets aan de hand is, met die flauwekul.
Ik heb deze zin nu al een keer of tien gelezen en weet nog niet of ik die nu mooi of juist afgrijslijk lelijk vind.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:30 schreef Substitut het volgende:
Dit is in zoverre uniek dat het nooit voorkomt.
Dank.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb deze zin nu al een keer of tien gelezen en weet nog niet of ik die nu mooi of juist afgrijslijk lelijk vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |