quote:Op zondag 5 april 2009 15:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb twee van de foto's die van mij op het feestje zijn genomen in mijn fotoboek gezet.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik wil em ook wel in mijn fotoboek zetten. Mijn laatste foto was volgens mij alleen niet geweldig want LHO heeft ze niet gepost
Dan heb je één zo'n blinkend witte tand tussen al je gewone tanden.quote:Op zondag 5 april 2009 17:05 schreef Isegrim het volgende:
Dan misschien toch maar laten bleken (die tand is dood).
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 5 april 2009 17:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan heb je één zo'n blinkend witte tand tussen al je gewone tanden.
Neem aan dat ze dan de hele voorkant laat bleken?quote:Op zondag 5 april 2009 17:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan heb je één zo'n blinkend witte tand tussen al je gewone tanden.
Zelfde hierquote:Op zondag 5 april 2009 17:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.Die wordt dan gebleekt tot hij dezelfde tint is als de rest.
Maar eigenlijk zou ik mijn hele gebit wel wat willen laten opbleken omdat mijn tanden nogal geel zijn. Ze hoeven niet Prodent-wit, maar een beetje witter dan dit zou wel okay zijn.
Mijn tandarts gaf aan dat hij die ene tand kon bijbleken zodat die weer hetzelfde is als de rest. Geen idee waarmee, maar aangezien hij tandarts is, zal het vast geen troep zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 17:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dan de hele voorkant laat bleken?
Is dat bleken met peroxide? Want dat zou niet zo goed voor je tandvlees zijn....
Geen idee of anderen dat normaal zien.quote:Op zondag 5 april 2009 17:30 schreef DutchTrain het volgende:
Dat ziet toch niemand als ze je niet in flitslicht zien.
Dat lijkt me niet gezellig.quote:En anders niet meer lachen
Hmm, ik ga het eens vragen aan mijn tandarts. Of ook mijn gehele gebit kan...quote:Op zondag 5 april 2009 17:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn tandarts gaf aan dat hij die ene tand kon bijbleken zodat die weer hetzelfde is als de rest. Geen idee waarmee, maar aangezien hij tandarts is, zal het vast geen troep zijn.
Het voordeel van gisteren de hele dag geslapen hebben.quote:Op zondag 5 april 2009 09:25 schreef littledrummergirl het volgende:
wat ben jij vroeg wakker dt! het is weekend heur
Ik ga het ook even vragen denk ik.quote:Op zondag 5 april 2009 17:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hmm, ik ga het eens vragen aan mijn tandarts. Of ook mijn gehele gebit kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |