Je auto stond nog in de weg?quote:Op zondag 5 april 2009 09:48 schreef TJDoornbos het volgende:
ik werd om half 8 mn nest uit gebeld ivm marathon
ik ben al twee uur wakker en zit op mn werkquote:Op zondag 5 april 2009 10:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben net 10 min wakker en lig nog in bed
Je josti's? Seriously?quote:Op zondag 5 april 2009 10:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben al twee uur wakker en zit op mn werk![]()
gelukkig slapen mn josti's nog en kan ik ff wat huiswerk inhalen
nah, eigenlijk hebben ze geen down, maar een andere verstandelijke handicaps, maar josti's bekt gewoon lekkerderquote:
zie ik daar een paint aankomen?quote:
Het zijn verstandelijk gehandicapten. Die zullen niet in veel dingen uitblinken denk ik zo.quote:Op zondag 5 april 2009 11:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
You are mean! Ze zijn vast ergens anders heel goed in!
Misschien kunnen ze wel paaseitjes schilderen als de beste!quote:Op zondag 5 april 2009 11:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het zijn verstandelijk gehandicapten. Die zullen niet in veel dingen uitblinken denk ik zo.
ook dat kunnen ze hier nietquote:Op zondag 5 april 2009 11:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wel paaseitjes schilderen als de beste!
Dat moet je liggen idd. Ook niets voor mij.quote:Op zondag 5 april 2009 11:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, nee. Werken met gehandicapten is zo ongeveer mijn idee van de hel.
t'is echt een eitjequote:Op zondag 5 april 2009 11:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, nee. Werken met gehandicapten is zo ongeveer mijn idee van de hel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |