Is voor mij ook nog niet 100%, ze ging even kijken of ze nog extra kaartje kon fixen, we wachten nog ff af dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:22 schreef W1ZZ het volgende:
LKS: de bron is droog vandaag (oftewel zij gaat ook niet). helaas... Maar mocht je zaterdag of zondag overdag nog in Groningen zijn en tijd/zin hebben ben je welkom voor een kop koffie
Heb je Fou d'Absinthe geprobeerd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was op zich niet kapot van Mechant Loup.
L'Artisan vind ik een beetje kakjes, formeel, stylistisch. Meeste is wel draagbaar, maar slechts een paar springen er tussenuit. Mijn favorieten zijn Timbuktu en Dzing!.
Not yet! Binnenkort weer eens 5 L'Artisan samples uit de VS laten overvliegen voor 1 USD per stuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Heb je Fou d'Absinthe geprobeerd?
Ik wel. Thumbs up!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Heb je Fou d'Absinthe geprobeerd?
Goeie avond gehad?quote:Op donderdag 14 mei 2009 03:14 schreef W1ZZ het volgende:
Wat is ´t toch altijd gezellig thuiskomen met zo´n halve pagina geurtjesgeklets erbij... En wat is L´Heure Bleue toch een fantastisch geur
Cool!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Goeie avond gehad?Maarreh, topic loopt wel weer lekker de laatste tijd idd
![]()
@S_S: pm verstuurd!
Hmm, ik ken ook wel andere aftershaves met spray. En daarnaast, hier staatie met sprayer, én aftershave er op. Ik snap het niet meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, maar da's een after shave.Die hoor je te splashen, hier hoort geen sprayer bij.
Ik zie een slangetje naar beneden in de fles steken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:48 schreef W1ZZ het volgende:
Waar zien jullie een sprayer op die aftershave fles van Basenotes? Ik zie namelijk een fles met een dop erop.
Kreeg jij er ook zo'n stoere clicker bij, waar mee je je gehosselde dames kon tellen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens begon mijn geurhobby met een after shave van Axe (Click).
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef jakkop het volgende:
[..]
Kreeg jij er ook zo'n stoere clicker bij, waar mee je je gehosselde dames kon tellen?
Idd, controversie vanwege je ads (al was die er nauwelijks in dat topic) is juist heel positief. Marketing 101, Michael.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
http://community.basenote(...)=1514889#post1514889
Wat een jankerd, die Michael Storer. Zeker teveel Il Giardino geroken._!
op ebay kan je ze niet uit amerika krijgen voor 25 euro INC verzendkostenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:57 schreef W1ZZ het volgende:
op eBay net zo goed... blijkbaar heeft YSL de markt gewoon enorm overspoeld en is er daarvoor veel mogelijkheid tot parallelle import geweest.
Wat noem jij fatsoenlijke prijzen?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Anders dan Chanel. Ik ben al maaaaaaanden op zoek naar een fatsoenlijk kostende Egoiste, maar anders dan Platinum Egoistewordt Egoiste
nauwelijks op eBay aangeboden. Regulatie heeft daar ook mee te maken van Chanel.
Oh en S_S, heb je al een keuze uit mijn samples kunnen maken? Misschien kunnen we wat swappen. Eventueel kan ik je ook een Sally-atomizer van 3 ml meesturen die je kunt vullen met YSL RG PH tegen twee samples van mij ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |