Je plant een Geurlain expositie in 't Groninger Museum ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef W1ZZ het volgende:
Hee LKS gefeliciteerdIk zal morgen de B1834 op de post doen en dan zie ik wel wat ik terug krijg, verras me maar!
P.S.: net nog even een fles vintage Guerlain Vetiver voor $31 ingekopt op eBay
S_S?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Welke CB geurtjes?
Gucci Envy en Cartier Roadster heb ik nog wel sampletjes van liggen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Je plant een Geurlain expositie in 't Groninger Museum ofzo?
Dit weekend nog bij de nieuwste opening daar aanwezig toevallig?
Ach, 1 op 1 ml is wel goed toch? Gaat me meer om het proberen dan achter de komma exact hetzelfde terugkrijgen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nee ik heb helemaal geen Bond decants meer helaas! Wel veel MPG en andere niches! Ik zit nu op werk dus kan geen lijst geven, maar die maak ik binnenkort nog wel even! Je hebt dus sowieso 1 geurtje die ik graag zou willen! Hoeveel ml zou je ervan eventueel willen ruilen?
morgen geef ik de namen, kdraai nu nachtdienst en zit online op mijn mobiel, vandaar dat ik je post even miste! Maar ik heb totaal over de 80 dollar betaald voor die CB decants en zelden gebruikt!quote:
Haha wat is echt goed, CB's musk kost geloof ik $13 voor 1 ml dus dat is nog duurder dan creed, maar of je het ECHT goed vindt is aan jou natuurlijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Hier is mijn wardrobe met 'grote flessen'.
http://www.basenotes.net/wardrobe/11077
De meeste Creeds heb ik echter in samples die ik decant in een atomizer, maar als je iets ECHT goeds hebt, wil ik best een 2.5 ml vial van Creed ruilen.
In bovenstaande CB geurtjes heb ik interesse, in het bijzonder Black March! Zal morgen even checken wat ik nog te ruil heb zo, mocht je e.e.a. willen ruilen tenminste..quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
CB I Hate perfume: At the Beach 1966
CB I Hate perfume: Black March
CB I Hate perfume: Memory of Kindness
CB I Hate perfume: Burning Leaves
Is voor mij ook nog niet 100%, ze ging even kijken of ze nog extra kaartje kon fixen, we wachten nog ff af dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:22 schreef W1ZZ het volgende:
LKS: de bron is droog vandaag (oftewel zij gaat ook niet). helaas... Maar mocht je zaterdag of zondag overdag nog in Groningen zijn en tijd/zin hebben ben je welkom voor een kop koffie
Heb je Fou d'Absinthe geprobeerd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was op zich niet kapot van Mechant Loup.
L'Artisan vind ik een beetje kakjes, formeel, stylistisch. Meeste is wel draagbaar, maar slechts een paar springen er tussenuit. Mijn favorieten zijn Timbuktu en Dzing!.
Not yet! Binnenkort weer eens 5 L'Artisan samples uit de VS laten overvliegen voor 1 USD per stuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Heb je Fou d'Absinthe geprobeerd?
Ik wel. Thumbs up!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Heb je Fou d'Absinthe geprobeerd?
Goeie avond gehad?quote:Op donderdag 14 mei 2009 03:14 schreef W1ZZ het volgende:
Wat is ´t toch altijd gezellig thuiskomen met zo´n halve pagina geurtjesgeklets erbij... En wat is L´Heure Bleue toch een fantastisch geur
Cool!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Goeie avond gehad?Maarreh, topic loopt wel weer lekker de laatste tijd idd
![]()
@S_S: pm verstuurd!
Hmm, ik ken ook wel andere aftershaves met spray. En daarnaast, hier staatie met sprayer, én aftershave er op. Ik snap het niet meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, maar da's een after shave.Die hoor je te splashen, hier hoort geen sprayer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |