tja dat is natuurlijk verschrikkelijk voor de trouwe supporters. Maar zij moeten toch ook inzien dat de clubs in een uitzichtloze situatie zaten en dit de enige goede oplossing is?quote:
Maar dat kwam doordat de uitkomst van de onderhandelingen volgens mij al vantevoren al vast stond ... de tegenstrubbelingen van TOF bijvoorbeeld werden volgens mij als 'lastig' ervaren en daar is men op slinkse wijze mee omgesprongenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:54 schreef Evertje het volgende:
‘Trots op Fortuna’ won niet alleen de harten van de voetballiefhebbers, het realiseerde ook in korte tijd een sluitende begroting, welke onder aan de streep op 2.3 miljoen euro uitkwam. Een begroting met plussen en minnen en waarin we financieel-technisch tot de middenmoot zouden gaan behoren. Een begroting overigens waar het bestuur van ‘Trots op Fortuna’ nog steeds voor de volle 100% achter staat. Dat onze begroting nu in een enkel medium “ boterzacht” wordt genoemd is ironisch, mede omdat de begroting van “Sporting Limburg” gebaseerd is op vele miljoenen belastinggeld dat door de Limburgse burgers (van Mook tot Eijsden) in goed vertrouwen aan onze Provincie is betaald. Ook zijn wij verbaasd dat de stuurgroep een akkoord voor de fusie heeft weten te verkrijgen, ondanks dat het geen enkele van de dwingende en harde criteria (budget 20 a 30 miljoen, voldoende draagvlak onder voetballiefhebbers, toetreding van grote sponsoren en volledige schuldsanering “schoon door de Poort”) heeft weten te realiseren.
Dat is dus helemaal niet waar.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:56 schreef toma het volgende:
[..]
tja dat is natuurlijk verschrikkelijk voor de trouwe supporters. Maar zij moeten toch ook inzien dat de clubs in een uitzichtloze situatie zaten en dit de enige goede oplossing is?
ik heb me niet verdiept in de zaak dus ik weet niet alle feiten.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:57 schreef Evertje het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal niet waar.
TOF had een sluitende begroting gemaakt voor de komende drie jaar, goed onderbouwd, en en waren ook al plannen voor de schuldsanering. Dat kun je alleen niet binnen vijf uur regelen. Iets waar de stuurgroep zes maanden voor heeft gekregen (en nog steeds niet heeft geregeld).
Voor het Nederlandse voetbal zou het goed zijn als Sporting Limburg een succes wordt. Maar het is een emotionele kwestie voor veel supporters.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:08 schreef De_Ananas het volgende:
Hoop dat er niemand naar de wedstrijden toe gaat.
Als je dat maar weet. In onze val meteen dat gedrocht meeslepen!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef Rucebo het volgende:
Hopen op degradatie van Roda...
Hier houdt je relaas op. Als je de feiten niet weet waar lul je dan over.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb me niet verdiept in de zaak dus ik weet niet alle feiten.
Dat zou volgens mij het hele business plan onderuit halen, want dan zijn de genoemde bedragen helemaal niet meer van toepassingquote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef Rucebo het volgende:
Hopen op degradatie van Roda...
Moet je dan alle feiten weten om over bepaalde dingen te kunnen discussiëren?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:13 schreef Evertje het volgende:
[..]
Hier houdt je relaas op. Als je de feiten niet weet waar lul je dan over.
Mooi tochquote:Op donderdag 2 april 2009 11:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat zou volgens mij het hele business plan onderuit halen, want dan zijn de genoemde bedragen helemaal niet meer van toepassing
Gewoon elke wedstrijd met een grote groep gaan en juichen voor de tegenstander.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je dat maar weet. In onze val meteen dat gedrocht meeslepen!
Morgen is Fortuna - Veendam hequote:Op donderdag 2 april 2009 10:57 schreef gers het volgende:
Het zal vrijdag iig gezellig worden![]()
en 1 voordeel iedere thuiswedstrijd is een derby
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:32 schreef TC03 het volgende:
Maarja, vlakbij België hè, dan krijg je dit soort praktijken.
Ze praten met een zachte g, meer hoef ik niet te weten.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]. Het ontgaat je dat op een paar bobo's waarvan de helft niet eens uit Limburg komt iedereen tegen is?
En wat heeft dialect met een fusie te maken ?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze praten met een zachte g, meer hoef ik niet te weten. [ afbeelding ]
En wat gaat er nu door je heen?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:39 schreef Voltreffer het volgende:
Helaas...
..denkt terug aan z'n eerste Ajax wedstrijd ooit.... Ajax-Fortuna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |