abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67639156
‘Trots op Fortuna’ won niet alleen de harten van de voetballiefhebbers, het realiseerde ook in korte tijd een sluitende begroting, welke onder aan de streep op 2.3 miljoen euro uitkwam. Een begroting met plussen en minnen en waarin we financieel-technisch tot de middenmoot zouden gaan behoren. Een begroting overigens waar het bestuur van ‘Trots op Fortuna’ nog steeds voor de volle 100% achter staat. Dat onze begroting nu in een enkel medium “ boterzacht” wordt genoemd is ironisch, mede omdat de begroting van “Sporting Limburg” gebaseerd is op vele miljoenen belastinggeld dat door de Limburgse burgers (van Mook tot Eijsden) in goed vertrouwen aan onze Provincie is betaald. Ook zijn wij verbaasd dat de stuurgroep een akkoord voor de fusie heeft weten te verkrijgen, ondanks dat het geen enkele van de dwingende en harde criteria (budget 20 a 30 miljoen, voldoende draagvlak onder voetballiefhebbers, toetreding van grote sponsoren en volledige schuldsanering “schoon door de Poort”) heeft weten te realiseren.
pi_67639202
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]
tja dat is natuurlijk verschrikkelijk voor de trouwe supporters. Maar zij moeten toch ook inzien dat de clubs in een uitzichtloze situatie zaten en dit de enige goede oplossing is?
  donderdag 2 april 2009 @ 10:57:32 #78
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_67639269
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:54 schreef Evertje het volgende:
‘Trots op Fortuna’ won niet alleen de harten van de voetballiefhebbers, het realiseerde ook in korte tijd een sluitende begroting, welke onder aan de streep op 2.3 miljoen euro uitkwam. Een begroting met plussen en minnen en waarin we financieel-technisch tot de middenmoot zouden gaan behoren. Een begroting overigens waar het bestuur van ‘Trots op Fortuna’ nog steeds voor de volle 100% achter staat. Dat onze begroting nu in een enkel medium “ boterzacht” wordt genoemd is ironisch, mede omdat de begroting van “Sporting Limburg” gebaseerd is op vele miljoenen belastinggeld dat door de Limburgse burgers (van Mook tot Eijsden) in goed vertrouwen aan onze Provincie is betaald. Ook zijn wij verbaasd dat de stuurgroep een akkoord voor de fusie heeft weten te verkrijgen, ondanks dat het geen enkele van de dwingende en harde criteria (budget 20 a 30 miljoen, voldoende draagvlak onder voetballiefhebbers, toetreding van grote sponsoren en volledige schuldsanering “schoon door de Poort”) heeft weten te realiseren.
Maar dat kwam doordat de uitkomst van de onderhandelingen volgens mij al vantevoren al vast stond ... de tegenstrubbelingen van TOF bijvoorbeeld werden volgens mij als 'lastig' ervaren en daar is men op slinkse wijze mee omgesprongen
pi_67639272
Het zal vrijdag iig gezellig worden
en 1 voordeel iedere thuiswedstrijd is een derby
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_67639277
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:56 schreef toma het volgende:

[..]

tja dat is natuurlijk verschrikkelijk voor de trouwe supporters. Maar zij moeten toch ook inzien dat de clubs in een uitzichtloze situatie zaten en dit de enige goede oplossing is?
Dat is dus helemaal niet waar.
TOF had een sluitende begroting gemaakt voor de komende drie jaar, goed onderbouwd, en en waren ook al plannen voor de schuldsanering. Dat kun je alleen niet binnen vijf uur regelen. Iets waar de stuurgroep zes maanden voor heeft gekregen (en nog steeds niet heeft geregeld).
pi_67639557
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:57 schreef Evertje het volgende:

[..]

Dat is dus helemaal niet waar.
TOF had een sluitende begroting gemaakt voor de komende drie jaar, goed onderbouwd, en en waren ook al plannen voor de schuldsanering. Dat kun je alleen niet binnen vijf uur regelen. Iets waar de stuurgroep zes maanden voor heeft gekregen (en nog steeds niet heeft geregeld).
ik heb me niet verdiept in de zaak dus ik weet niet alle feiten.

Maar ik denk dat het bestuur meer toekomst ziet in een fusie dan in een doorstart. Dat geld is misschien voor de korte termijn een goede optie maar misschien zitten ze over een aantal jaren dan wel weer in dezelfde situatie. Hoelang heeft Fortuna al geld problemen?
pi_67639624
Hoop dat er niemand naar de wedstrijden toe gaat.
pi_67639648
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:08 schreef De_Ananas het volgende:
Hoop dat er niemand naar de wedstrijden toe gaat.
Voor het Nederlandse voetbal zou het goed zijn als Sporting Limburg een succes wordt. Maar het is een emotionele kwestie voor veel supporters.
pi_67639722
Belachelijk, hier mogen ze toch wel eens een grondig onafhankelijk onderzoek naar instellen. Wat zowel het plan als de totstandkoming, daar klopt helemaal niks van. Geen Fortuna meer op vrijdagavond, helemaal nooit meer ....

Hopen op degradatie van Roda...
  donderdag 2 april 2009 @ 11:13:05 #85
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67639777
Welke idioot neemt trouwens een club zonder prijzen als voorbeeld...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 2 april 2009 @ 11:13:24 #86
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67639786
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef Rucebo het volgende:
Als je dat maar weet. In onze val meteen dat gedrocht meeslepen!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67639795
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef toma het volgende:

[..]

ik heb me niet verdiept in de zaak dus ik weet niet alle feiten.

Hier houdt je relaas op. Als je de feiten niet weet waar lul je dan over.
  donderdag 2 april 2009 @ 11:13:45 #88
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_67639809
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef Rucebo het volgende:
Dat zou volgens mij het hele business plan onderuit halen, want dan zijn de genoemde bedragen helemaal niet meer van toepassing
pi_67639909
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:13 schreef Evertje het volgende:

[..]

Hier houdt je relaas op. Als je de feiten niet weet waar lul je dan over.
Moet je dan alle feiten weten om over bepaalde dingen te kunnen discussiëren?

En als ik sommige dingen verkeerd zeg kun je me ook gewoon corrigeren.
pi_67639980
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:13 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Dat zou volgens mij het hele business plan onderuit halen, want dan zijn de genoemde bedragen helemaal niet meer van toepassing
Mooi toch .

Maar van dat businessplan klopt toch al niet al te veel. Maar maak je niet druk, mocht Roda degraderen dan stopt de provincie nog wat meer geld van de achterlijke Limburgse belastingbetaler in dit project, komt allemaal goed ...
pi_67640038
Als ik Fortuna of Roda supporter was, was dit mijn laatste seizoen geweest.

Die nieuwe club zou ik niet gaan steunen, gecondoleerd Roda en Fortuna fans.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_67640352
R.I.P. Roda en Fortuna.
  donderdag 2 april 2009 @ 11:32:30 #93
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67640364
Met een fusieclub in Limburg is in principe niks mis, zoals het nu gegaan is wel. De begroting is nog lager dan die van Roda JC en er zijn schulden meegenomen, terwijl het oorspronkelijke enthousiasme werd gewekt door leuzen als 'een begroting van 20-25 miljoen zonder schulden'. Dat is achteraf helemaal op niks gebaseerd. Als er iemand in het begin van dit seizoen had geopperd om te gaan fuseren met een paar miljoen schuld en een begroting waarmee je met degradatievoetbal speelt, dan had iedereen je uitgelachen. Je kan wel leuk stellen dat je in 2013 structureel in de middenmoot wilt spelen (wat een ambitie, overigens ), maar dat is gewoon een doelstelling die nergens op gebaseerd is. Eric Gudde en Leo Beenhakker kunnen ook wel een plan maken waairn staat dat Feyenoord voor 2015 de CL moet winnen, maar dat is net zo goed nergens op gebaseerd. Erg debiel dit. Maarja, vlakbij België hè, dan krijg je dit soort praktijken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67640365
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:13 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als je dat maar weet. In onze val meteen dat gedrocht meeslepen!
Gewoon elke wedstrijd met een grote groep gaan en juichen voor de tegenstander.
Help je een heleboel voetbalfans mee.

Hopen is op een Mvv- Sporting Limburg in de play-offs dit jaar.
U MAD?
pi_67640395
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:57 schreef gers het volgende:
Het zal vrijdag iig gezellig worden
en 1 voordeel iedere thuiswedstrijd is een derby
Morgen is Fortuna - Veendam he
Misschien ga ik als Mvv supporter deze wedstrijd eens bezoeken. Mvv speelt uit bij de Eagles, dus dat komt goed uit.

Hopen op wat actie dan
U MAD?
pi_67640445
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:32 schreef TC03 het volgende:
Maarja, vlakbij België hè, dan krijg je dit soort praktijken.
. Het ontgaat je dat op een paar bobo's waarvan de helft niet eens uit Limburg komt iedereen tegen is?
  donderdag 2 april 2009 @ 11:37:35 #97
53267 TC03
pi_67640517
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:35 schreef Rucebo het volgende:

[..]

. Het ontgaat je dat op een paar bobo's waarvan de helft niet eens uit Limburg komt iedereen tegen is?
Ze praten met een zachte g, meer hoef ik niet te weten.
pi_67640568
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ze praten met een zachte g, meer hoef ik niet te weten. [ afbeelding ]
En wat heeft dialect met een fusie te maken ?
U MAD?
pi_67640582
Helaas...

..denkt terug aan z'n eerste Ajax wedstrijd ooit.... Ajax-Fortuna .
  donderdag 2 april 2009 @ 11:40:31 #100
53267 TC03
pi_67640608
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:39 schreef Voltreffer het volgende:
Helaas...

..denkt terug aan z'n eerste Ajax wedstrijd ooit.... Ajax-Fortuna .
En wat gaat er nu door je heen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')