Bijzonder is het zeker. Jij zult het ook wel luisteren ? En nu kun je het overdragen aan al je kleintjesquote:Op donderdag 2 april 2009 09:45 schreef Echo99 het volgende:
Bijzonder stukje proza weer op de vroege ochtend...
Gedeelde vreugd is dubbele vreugd, spring meequote:Op donderdag 2 april 2009 09:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door dit topic krijg je meer slachtoffers
Ik durfde niet op de link te klinkenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:48 schreef Elfy het volgende:
[..]
Bijzonder is het zeker. Jij zult het ook wel luisteren ? En nu kun je het overdragen aan al je kleintjes.
Nu voel ik me geboycotquote:Op donderdag 2 april 2009 09:50 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik durfde niet op de link te klinken
Ga weg joh tweakerquote:Op donderdag 2 april 2009 10:02 schreef zovty het volgende:
Dat het nummer blijft hangen zegt niet zoveel over de kwaliteit van de muziek of je muzieksmaak maar veel meer over de sterkte van hook van het nummer.
Verdomme! Moest dat nou? Nu heb ik het in mijn hoofd..quote:Op donderdag 2 april 2009 09:46 schreef JodeSmurfin het volgende:
Ik heb van de week 4fun gehoord (en ik hoor het nu nog) met ik heb levenslang, ook zo erg!![]()
![]()
hele complexe en inspirerende tekst ook....enzoquote:
Ja de diepte, maar luister danquote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef DesilciuM het volgende:
[..]
XD Met name de diepgang in de tekst spreekt mij aan.
quote:
Ach ja, ik dacht als niemand hem post doe ik het wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:20 schreef Elfy het volgende:
[..]
Die staat uiteraard allang in mn favorieten
Whehe, rickroll zeker!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:21 schreef Adelante het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De hele dag al
NICEquote:Op donderdag 2 april 2009 19:21 schreef Adelante het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De hele dag al
Nee, Afrikaan Beat, maar het plaatje werkt nietquote:Op donderdag 2 april 2009 19:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Whehe, rickroll zeker!
Mooi niet dat ik klik!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |