Lol filmpje ?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef WeebI het volgende:
GOLLLLLLLLLL DEL RAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
GOOOOOOOLLLLLLLL DE COBEÑOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
¡ Gooooool de Cobeño.... de portería a portería ! ¡ Goooool del Rayo Vallecano !
Increíble, pero cierto, el portero del Rayo ha estrenado el marcador de Vallecas..
quote:
Inderdaad. Helaas, al ben ik wel blij dat Zaragoza terug lijkt te keren. Vond het erg zonde dat ze degradeerden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:19 schreef BVO het volgende:
0-4.
Xerez en Zaragoza winnen simpel ook, beiden 3-0. Rayo 1-0 achter.
Het lijken Xerez, Tenerife en Zaragoza te gaan worden, met Hercules als enige outsider!
Livescore en MARCA zeggen van niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:54 schreef BVO het volgende:
Ze winnen door een penalty in de laatste minuut.
Maar nu staat er idd weer 2-2quote:14:51 D2 HERCULES CELTA VIGO 3-2 (Pen90)FARINOS
quote:Un punto separa al Xerez de la Liga BBVA después de que el Hércules empatara con el Celta (2-2) en Alicante.
Dan heb je nog een wedstrijd tochquote:Op zondag 31 mei 2009 14:39 schreef BVO het volgende:
Voor mij prima, daar Tenerife het dan zowel van Zaragoza als Hercules verliezen zou!
Dat is inderdaad een logischer reden waarom ze nog niet gepromoveerd zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:25 schreef BVO het volgende:
Volgens mij is het toch onderling resultaat en kan Xerez het alleen nog missen evt. als de hele top 4 op 78 eindigt.
Nee... vanwege dezelfde reden als Xerez afgelopen week.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef WeebI het volgende:
Is bij winst promotie al zeker voor Tenerife?
Kan Villarreal B naar de Segunda promoveren? Dat zou wel heel knap zijn voor zo'n relatief klein clubje.quote:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan Villarreal B naar de Segunda promoveren? Dat zou wel heel knap zijn voor zo'n relatief klein clubje.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |