abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_68755285
That Was Just Your Life
The End Of The Line
Harvester Of Sorrow
The Four Horsemen
One
Broken, Beat And Scarred
Cyanide
Sad But True
The Unforgiven
All Nightmare Long
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Battery
Nothing Else Matters
Enter Sandman
- - - - - - - -
Breadfan
Whiplash
Seek and Destroy
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_68791759
The Ripper!!!
Posted: 5/7/2009 10:58:00 PM
- Posted by : MetOnTour
Right now Kirk is finishing his "doodle" and James is starting Nothing. Before that we had Puppetz and Fight.
So What NOW??????
Posted: 5/7/2009 10:26:00 PM
- Posted by : MetOnTour
BOW DOWN!!!! Right now they are playing Judas. Before that we had Apocalypse, Sad and Page. Up next, Day!
GIMMIE FUEL!!!
Posted: 5/7/2009 10:03:00 PM
- Posted by : MetOnTour
It is so hot inside the Leipzig Arena, that's it's only fitting the band played Fuel in the 4th slot tonight. Before that we had Life, Line and Ride. Then we had One and now BBS. Looking ahead, I see a couple songs that have been played less than 20 times.... or even 15!!!


FUELLLLL!!!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:40:20 #178
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_68793345
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef Mr.Jorn. het volgende:
The Ripper!!!
Posted: 5/7/2009 10:58:00 PM
- Posted by : MetOnTour
Right now Kirk is finishing his "doodle" and James is starting Nothing. Before that we had Puppetz and Fight.
So What NOW??????
Posted: 5/7/2009 10:26:00 PM
- Posted by : MetOnTour
BOW DOWN!!!! Right now they are playing Judas. Before that we had Apocalypse, Sad and Page. Up next, Day!
GIMMIE FUEL!!!
Posted: 5/7/2009 10:03:00 PM
- Posted by : MetOnTour
It is so hot inside the Leipzig Arena, that's it's only fitting the band played Fuel in the 4th slot tonight. Before that we had Life, Line and Ride. Then we had One and now BBS. Looking ahead, I see a couple songs that have been played less than 20 times.... or even 15!!!


FUELLLLL!!!
Ride.

Echt elke show heeft een geweldige setlist!
0 topics op naam. 14.gif
pi_68795028
Small hours en Trapped under Ice

Kan niet wachten tot dinsdag.
Stop rockin' the boat.
pi_68795055
Ik zag metallica net op TV Sonisphere reclame. best cool gedaan.
pi_68795128
Ze maken veel reclame voor Sonisphere... ik zag posters in abri's, op de locale bus, tv, kranten, Veronica gids..... verkoopt toch niet zo goed?
Stop rockin' the boat.
pi_68795225
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef bassieVL het volgende:
Ze maken veel reclame voor Sonisphere... ik zag posters in abri's, op de locale bus, tv, kranten, Veronica gids..... verkoopt toch niet zo goed?
hmm.. eerste reclame die ik ooit gezien heb van sonisphere..

Vind ik wel gek eigenlijk, set-list is eigenlijk supergoed, wel een beeetje kinderachtig.. maar toch!
Achja ze moeten pas een naam zien te krijgen, dat komt volgend jaar wel goed denk ik.
  FOK!fotograaf vrijdag 8 mei 2009 @ 01:56:18 #183
159915 -Menn0-
MNO
pi_68796317
De HVA hangt ook vol
,,/
pi_68799123
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:56 schreef -Menn0- het volgende:
De HVA hangt ook vol
Kun je niet wat posters meenemen?
Stop rockin' the boat.
pi_68799324
That Was Just Your Life
The End Of The Line
Ride the Lightning
Fuel
One
Broken, Beat And Scarred
My Apocalypse
Sad But True
Turn The Page
The Judas Kiss
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Fight Fire With Fire
Nothing Else Matters
Enter Sandman
- - - - - - - -
The Small Hours
Trapped Under Ice
Seek and Destroy


Wat een setlist! Deze wil ik ook in Hamburg!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  FOK!fotograaf vrijdag 8 mei 2009 @ 11:50:59 #186
159915 -Menn0-
MNO
pi_68804215
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:26 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Kun je niet wat posters meenemen?
Ff van de muur af rukken

Kan wel vragen bij de receptie wat ze er mee gaan doen. Maar denk dat het dan pas na Sonisphere zelf zal zijn, als ik ze überhaupt al mee krijg
,,/
pi_68805755
Vragen kan altijd.
Stop rockin' the boat.
pi_68895896
quote:
Metallica Loves Stuttgart!!
Posted: 5/9/2009 11:42:00 PM
- Posted by : MetOnTour
Another great set here in Stuttgart. And tonight the beach balls DID come down during Seek. Allthough I would have to say that people should stop throwing stuff at the band. It is not cool when your trying to playing guitar and a cup full of beer hits it..... Setlist and pics are up!
Waarom zou je ingodsnaam zoiets doen? Rare mensen op deze wereld zeg.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:46:48 #189
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_68895961
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:43 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Waarom zou je ingodsnaam zoiets doen? Rare mensen op deze wereld zeg.
Alhoewel ik het ook lame vind, vind ik het ook lame van een "stoere band" te zeuren over zoiets.

Ik ga ze voor het eerst in mijn leven op Rock Werchter zien. Ben echt benieuwd
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 mei 2009 @ 10:00:22 #190
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_68896292
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:35 schreef RoW_0 het volgende:

set-list is eigenlijk supergoed, wel een beeetje kinderachtig.. maar toch!
Achja ze moeten pas een naam zien te krijgen, dat komt volgend jaar wel goed denk ik.

setlist is de nummers die een band speelt, de line-up zijn de bands op een affiche. Jij bedoelt neem ik aan dus de line-up.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_68903070
MORGEN HAMBURG
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  maandag 11 mei 2009 @ 18:06:36 #192
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_68912650
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:35 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

hmm.. eerste reclame die ik ooit gezien heb van sonisphere..

Vind ik wel gek eigenlijk, set-list is eigenlijk supergoed, wel een beeetje kinderachtig.. maar toch!
Achja ze moeten pas een naam zien te krijgen, dat komt volgend jaar wel goed denk ik.
de line-up is toch niet zo kinderachtig, waar ik vooral jaloers op ben is de engelse line-up, het is daar ook twee dagen, maar daar komen allemaal bands die ik supergraag wil zien.

Wordt volgens mij een leuk dagje in Nijmegen, Metallica, Slipknot zijn vet, Mastodon en Down en Korn zijn ook goed te doen, Kamelot en Lamb of God ken ik niet zo. Pendulum vind ik wat vreemd gekozen, ben benieuwd hoe laat die moeten, The Sword vind ik nix aan.
pi_68916828
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:06 schreef AgeEll het volgende:

[..]

de line-up is toch niet zo kinderachtig, waar ik vooral jaloers op ben is de engelse line-up, het is daar ook twee dagen, maar daar komen allemaal bands die ik supergraag wil zien.

Wordt volgens mij een leuk dagje in Nijmegen, Metallica, Slipknot zijn vet, Mastodon en Down en Korn zijn ook goed te doen, Kamelot en Lamb of God ken ik niet zo. Pendulum vind ik wat vreemd gekozen, ben benieuwd hoe laat die moeten, The Sword vind ik nix aan.
Als blaag was ik een KoRn freak (als ik als kind last.fm had, dan was korn na 5 jaar nr1. al luister ik er 5 jaar niet meer na, zovaak geluisterd dus). En metallica ofcourse als megaspektakel daarna SlipSnot Mastodon en down vind ik maar herrie.. LoG en Kamelot ben ik niet zo bekend mee.. klinkt wel oke en pundulum.. mja ik vind het niet erg.
  maandag 11 mei 2009 @ 23:27:32 #194
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68924229
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Als blaag was ik een KoRn freak (als ik als kind last.fm had, dan was korn na 5 jaar nr1. al luister ik er 5 jaar niet meer na, zovaak geluisterd dus). En metallica ofcourse als megaspektakel daarna SlipSnot Mastodon en down vind ik maar herrie.. LoG en Kamelot ben ik niet zo bekend mee.. klinkt wel oke en pundulum.. mja ik vind het niet erg.
Korn heeft helaas hun beste tijd gehad, zijn live echt niet meer zo goed als een aantal jaren terug. Down was vorig jaar op het Roadburn festival in de 013 érg goed en met de ex-zanger van Pantera erbij heeft het natuurlijk ook een vleugje jeugdsentiment Pendulum lijkt me overigens best een welkome afwisseling tussen het metalgeweld en ik heb wel eens live beelden van hun gezien en dat knalt ook echt wel. Helaas ga ik niet, of ja, nog niet...
Don't let my username fool you...
  maandag 11 mei 2009 @ 23:41:10 #195
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_68924733
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:27 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Korn heeft helaas hun beste tijd gehad, zijn live echt niet meer zo goed als een aantal jaren terug. Down was vorig jaar op het Roadburn festival in de 013 érg goed en met de ex-zanger van Pantera erbij heeft het natuurlijk ook een vleugje jeugdsentiment Pendulum lijkt me overigens best een welkome afwisseling tussen het metalgeweld en ik heb wel eens live beelden van hun gezien en dat knalt ook echt wel. Helaas ga ik niet, of ja, nog niet...
Korn was vorig jaar verbazend goed in de HMH, kwam vooral door een erg goede setlist, de keren daarvoor speelde ze een steeds dezelfde nr's, nu deden ze veel ouder werk, dat kon ik wel waarderen.

Ben nog steeds benieuwd hoe het wordt opgezet, moet haast wel op 2 podia, dan is t waarschijnlijk dat ik Pendulum niet te zien krijg, vorig jaar op RAR vond ik ze erg goed. Weet niet of het Metallica publiek het kan waarderen (die waren met Machine Head in Ahoy ook beschamend saai)
Down idd met de Zanger van Pantera, weet niet of ze ook Pantera nr's spelen (ik hoop op Walk of Cowboys from Hell )

OT:

Final Breath
Posted: 5/11/2009 9:51:00 PM
- Posted by : MetOnTour
Right now the band are busting out BBS for this Frankfurt crowd. Before that, we had Life, Line, Remorse and Holier. Up next, that super fast one from DM. Looking ahead, I see a song that was last played in Germany in 1999.

Crawl back in....
Posted: 5/11/2009 10:25:00 PM
- Posted by : MetOnTour
Nightmare just ended here in Frankfurt! Before that, we had Sad and Outlaw. (Yes, the song that was last played in Germany in 99) Up next, Day!

Weer the Outlaw Torn,
  maandag 11 mei 2009 @ 23:47:58 #196
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_68925003
Setlist:
That Was Just Your Life
The End Of The Line
No Remorse
Holier Than Thou
One
Broken, Beat And Scarred
My Apocalypse
Sad But True
The Outlaw Torn
All Nightmare Long
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Blackened
Nothing Else Matters
Enter Sandman
- - - - - - - -
Too Late Too Late
Helpless
Seek and Destroy
pi_68929489
Geniaal inderdaad!
Maar dat betekent dat ze hem vanavond niet spelen. Ik denk dat ze vanavond Cyanide zullen spelen ipv My Apocalypse, jammer.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:13:47 #198
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68931023
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:41 schreef AgeEll het volgende:

Ben nog steeds benieuwd hoe het wordt opgezet, moet haast wel op 2 podia, dan is t waarschijnlijk dat ik Pendulum niet te zien krijg, vorig jaar op RAR vond ik ze erg goed. Weet niet of het Metallica publiek het kan waarderen (die waren met Machine Head in Ahoy ook beschamend saai)
Dat lag ook voornamelijk aan het geluid. Ik herkende sommige nummers niet eens, terwijl ik het album grijsgedraaid heb...
quote:
Down idd met de Zanger van Pantera, weet niet of ze ook Pantera nr's spelen (ik hoop op Walk of Cowboys from Hell )
Dat hebben ze vorig jaar in 013 wel gedaan, als ode aan Dimebag Darrell Weet alleen niet meer welk nummer van Pantera.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:48:41 #199
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_68962071
Living dead inside
Posted: 5/12/2009 10:00:00 PM
- Posted by : MetOnTour
By the time this posts, the boys will be playing Cyanide. Before that, the set started off with three "L's": Life, Line, Leper. After that was Memory, One, and BBS. Up next, Sad! Great stuff looking ahead..... so stay tuned!! (btw, for a good looking arena, the internet sure sucks here.... no video from Frankfurt today, sorry. Hopefully tomorrow night....)

Dear Mother, Dear Father!
Posted: 5/12/2009 10:56:00 PM
- Posted by : MetOnTour
That's right..... the boys just pulled out Dyers Eve!! Before that we had Sanitarium, Judas, Day and Puppetz. Up now, Nothing!


OMG!! Wat een setlist! Leper Messiah,Memory Remains,Sanitarium en Dyers Eve Dak moet er gewoon afgaan vanavond.. Hopelijk zaterdag ook zoiets...
pi_68966412
En wie was er bij? IK!
Wat een geniale setlist, wat een geluid en James' stem is nog steeds even geniaal

Ben net weer thuis, heb echt genoten. Vooral van Dyers Eve (btw, voor het eerst sinds 2004!).
En bij The Memory Remains bleef iedereen nog een halve minuut dadadadadada'en, was echt mooi. En bij Nothing Else Matters ook!
SUPER VET!

That Was Just Your Life
The End Of The Line
Leper Messiah
The Memory Remains
One
Broken, Beat And Scarred
Cyanide
Sad But True
Welcome Home (Sanitarium)
The Judas Kiss
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Dyers Eve
Nothing Else Matters
Enter Sandman
- - - - - - - -
Killing Time
The Prince
Seek and Destroy
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')