Ha, die gedachte had ik ook al. Vooral toen James op het randje van het drumpodium voor zich uit zat te staren.quote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
Metallica tussen nu en zometeen op NED3.
Dit is voor het eerst dat ik iets heb van "wat doen jullie nou tussen dat volk jongens?"![]()
Maar ze zullen ze zometeen even tonen wat muziek is.
Nee, Hamburgquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:53 schreef RoW_0 het volgende:
Dat is al bijna idd, is dat graspop?
ik heb zin in 20 juni
No-fakking-way.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:24 schreef The_Voice_Within het volgende:
Op Metallica.com staat dat ze hebben meegewerkt aan het Discovery programma Time Warp. Ben benieuwd wanneer het hier in Nederland word uitgezonden.
Jah vet he!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:24 schreef The_Voice_Within het volgende:
Op Metallica.com staat dat ze hebben meegewerkt aan het Discovery programma Time Warp. Ben benieuwd wanneer het hier in Nederland word uitgezonden.
In Amerika of hier?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:03 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Jah vet he!!
Het word woensdag 29 april uitgezonden.
In Amerika, maar daar hebben we downloadsites voorquote:
Voor de promo's, foto's en preview:quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
Maar wat gaan ze dan vertraagd laten zien? Hoe de snaren aanslaan bijv.?
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Is een filmpje van James die vertraagd een gitaar sloopt.NOES, zonde.
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Is een filmpje van James die vertraagd een gitaar sloopt.NOES, zonde.
![]()
Die had ik gezien idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
Hier staan wel wat beelden
http://dsc.discovery.com/videos/time-warp-whats-hot/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |