geen probleemquote:Op woensdag 22 april 2009 20:35 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Bedankt redunzl, het was gisteravond vrij laat en ik ben het vanochtend compleet vergeten![]()
![]()
Alweer goed...quote:Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef redunzl het volgende:
De Nobelpoort is één van de drie overgebleven stadspoorten van de Nederlandse stad Zierikzee. De poort is landinwaarts gesitueerd en dateert uit het midden van de 14e eeuw. De herkomst van de naam is onzeker, waarschijnlijk is het een familienaam. Voor de poort lag oorspronkelijk een ophaalbrug. Tot 1866 werden de poorten iedere avond gesloten.
Het verhaal gaat dat er twee gezusters Nobel waren, waarvan de ene krom liep. Verder zouden de zusters erover getwist hebben uit hoeveel delen de daken van de torens van de poort zouden moeten worden samengesteld. Hieruit wordt verklaard dat het dak van de rechtertoren uit meer delen is samengesteld en de rechterspits bovendien iets krom is.
quote:
ik vond 'grote hint' wel van toepassing omdat de foto op blz. 2 van google images is te vinden als je zoekt op 'watermolen'quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:45 schreef Maizena het volgende:
Dat het een watermolen was was ik allang achter..
Nu net zelfs op pagina 1quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:59 schreef redunzl het volgende:
[..]
ik vond 'grote hint' wel van toepassing omdat de foto op blz. 2 van google images is te vinden als je zoekt op 'watermolen'
Nou ik vind het anders wel een algeheel groot kleurverschil....de vorige was een zeer ongewone kleur voor Nederland.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:57 schreef JufMariska het volgende:
Er is weinig anders aan, behalve dat het water dus blauw is, maar bij deze dan:
[ afbeelding ]
helemaal goed!quote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef JDude het volgende:
Laweiplein (Berglaan x Burg. Wuiteweg), Drachten, met het geweldige Shared Space concept van wijlen Hans Monderman.
Heeft wijlen Martin Bril daar niet een column over geschreven?quote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef JDude het volgende:
Laweiplein (Berglaan x Burg. Wuiteweg), Drachten, met het geweldige Shared Space concept van wijlen Hans Monderman.
had ik nog niet gezien.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:36 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Heeft wijlen Martin Bril daar niet een column over geschreven?
Shit![]()
Dit:
[..]
had ik nog niet gezien.
Pff ik heb al heel veel van dit soort keurige bosjes gezien, maar nog geen enkele met zulke vogelpootjes..quote:
het is dus recreatieboederij langeraadquote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef Bram2301 het volgende:
Kerkwerve
in de buurt van de Weelweg
en het zal wel een boomkwekerij zijn
bizarre toestand...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef JufMariska het volgende:
Klopt. Excuus, ik was even met m'n hoofd bij de actie in Apeldoorn...
ja sorry, helemaal niet meer aan gedacht, zal even zoekenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:04 schreef Bram2301 het volgende:
de tv uitzetten is het beste, heb er genoeg van!
komt er nog een nieuwe redunzl, wat afleiding is wel welkom nu
Logisch....heb er de hele dag al een naar humeur van...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef JufMariska het volgende:
Klopt. Excuus, ik was even met m'n hoofd bij de actie in Apeldoorn...
helemaal goed!quote:
Da's waar, redunzl had 20 punten. Gefeliciteerd!quote:wat de puntentelling betreft: nieuwe ronde neem ik aan...
thx!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:56 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Da's waar, redunzl had 20 punten. Gefeliciteerd!
Ah, we gaan tot 20 dus? Dat biedt mogelijkhedenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:47 schreef redunzl het volgende:
[..]
helemaal goed!
wat de puntentelling betreft: nieuwe ronde neem ik aan...
dankjewel... nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ah, we gaan tot 20 dus? Dat biedt mogelijkheden
En gefeliciteerd
thx!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
redunzl, gefeliciteerd met je vierde overwinning
dankjewel, groeten uit barri gotic!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:28 schreef Maizena het volgende:
[ afbeelding ]
Het was me even ontgaan.....proficiat redunzl
't is wel leuk voor kinderen...maar geen boerderij...quote:Op maandag 4 mei 2009 10:29 schreef JufMariska het volgende:
Pff.. Is het iets van een kinderboerderij? Weet nog niet waar
Sorryquote:Op maandag 4 mei 2009 16:18 schreef JufMariska het volgende:
Ow bah, ik had 'm ook net gevonden, je was me net voor
Omdat ik toch wel met je te doen heb zal ik een opdracht doen in dezelfde categorie, dan is het niet helemaal voor niks geweest ;-)quote:Op maandag 4 mei 2009 16:38 schreef JufMariska het volgende:
Het zij je vergevenOok al heb ik nu wel voor niks een hele tijd 'pretpark', 'sprookjespark', 'kinderuitje' en meer van dat soort onzin zitten googlen
![]()
Helemaal goedquote:Op maandag 4 mei 2009 16:11 schreef Rockfire het volgende:
Kinderspeelpark de Witte Wieven
http://www.dewittewieven.nl/
Zwiepseweg 155
7241 PT Lochem
Helemaal goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:14 schreef JufMariska het volgende:
Hehe, ik heb 'm: speelpark Hoge Boekel, Enschede
Ja, die had jij er vlgs. mij opgezet en ik gevonden...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Terrein Uniastate te Beers, maar volgens mij was die al eens geweest
Volgens mij ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:57 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ja, die had jij er vlgs. mij opgezet en ik gevonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |