Baby is moeilijk.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:05 schreef PhysicsRules het volgende:
baby
babe
base
bast
bant
bint
bind
kind
uien -> stro
Wat mij betreft is het niet nodig om hier voor het een of ander te kiezen. Het is voor mij een spel van creativiteit, en zo'n regel beperkt dat. Je sluit nu bovendien worden uit.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Feeeeble het volgende:
Bij het verander één letter spel telt de ij voor 2 letters.
ijltquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:58 schreef PhysicsRules het volgende:
eerder met baby gespeeld.
[..]
baby
babe
base
bast
past
poep
ijlt -> wijs
Als ze in het Nederlands ingeburgerd zijn wel.quote:Op zondag 12 april 2009 00:09 schreef Babbelegoegje het volgende:
En buitenlandse woorden mogen dus ook ?
Was ook bezig met ijkt en inkt...kwam ook niet verder.quote:
Stom stom stom...ijle lucht, kan dus wel.quote:Op zondag 12 april 2009 23:01 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Was ook bezig met ijkt en inkt...kwam ook niet verder.
Wel aan ijle gedacht, maar dat is geen goed nederlands volgens mij. Moet een N achter.
ijlt -> wijsquote:
quote:
Morgen zal ik even opzoeken, dan heb ik Van Dale weer bij de hand. Ik heb het eerder gezien... Helaas is dit de enige manier om vanaf 'auto' ergens te komen.quote:allo De betekenis van dit woord is te vinden in Van Dale Online basis en Van Dale Online professioneel.
quote:Kramers woordenboek
tussenwerpsel
vooruit, schiet eens op: ~, aan het werk!
Lees de OP eensquote:
quote:Woordgolf wordt gespeeld met 4 letter woorden. Iedere 'beurt' mag er slechts 1 letter veranderd worden. De positie van de letters moet dezelfde blijven. Eigennamen zijn uitgesloten, net als woorden uit 'vreemde' talen. Uitzonderingen zijn uiteraard woorden die in het Nederlands ingeburgerd zijn zoals 'load' en 'save'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |