Koning! Nu even wachten of iemand het beter kan.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:41 schreef Rijpie het volgende:
dorp doop drop krop krap klap slap stap stad
Hij was moeilijk inderdaad, heb er zelf ook lang over nagedacht en heb dit gevonden:quote:Op donderdag 2 april 2009 22:22 schreef Schanulleke het volgende:
Fris
kris
kras
klas
plas
plak
plek
piek
ziek
zoek
koek
kolk
molk
mola
cola
Pfff, die was wel moeilijk. Ben zelf eigenlijk niet geheel tevreden over mola omdat ik die op moest zoeken.
Start: heet
eind: koud
heb je het al geprobeerd?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:34 schreef jongewatdefakk het volgende:
[..]
En daarbij het einde van dit topic
Het enige woord wat ik na imam kon verzinnen was iMac maar heel veel verder kwam ik er niet meequote:
imax, maar dat is ook twijfelachtig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:52 schreef jongewatdefakk het volgende:
[..]
Het enige woord wat ik na imam kon verzinnen was iMac maar heel veel verder kwam ik er niet mee
niet begrepen....ga een nieuwe poging wagen !quote:
die met SPAR is echt niet te doen....er is geen woord dat er voor past !quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:51 schreef PhysicsRules het volgende:
berk -> spar
gebeurt vaker hoor bij leuke topicsquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:13 schreef Schanulleke het volgende:
Wat leuk dat er vandaag zoveel posts gedaan zijn!
oei...star is the wordquote:berk
werk
week
beek
beer
bier
sier
ster
star
spar
plie is toch een stand van de benen bij ballet ? (uitspreken als pli-jee)quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:27 schreef Schanulleke het volgende:
Er staat nog olie -> vers staat nog steeds.
Ik loop al stuk op olie...
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:03 schreef Schanulleke het volgende:
Dank je wel Bjoro!
beenquote:been -> hand
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
rood -> geel
quote:
Dat viel me niet eens op!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:53 schreef Bjoro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |