Dat doet Fok voor mij.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
En resizen zou wel prettig zijn, denk aan 't milieu.
Ga er ook ff nog over zeuren zeg.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:55 schreef Jumparound het volgende:
Gast, het zijn alleen een paar hersens! Waar maak je je druk om zeg
Denk aan je medemensquote:
gewoon meelullen met de kiwi's in de oksels dus?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet willen begrijpen, dan gaat het haast vanzelf hier
Have a happy period!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:57 schreef Jumparound het volgende:
een gast met vleugels op zn rug vind ik ook aanstootgevend trouwens...
Bah, nichten met vleugels op hun rug
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:57 schreef Jumparound het volgende:
een gast met vleugels op zn rug vind ik ook aanstootgevend trouwens...
Bah, nichten met vleugels op hun rug
zo begrijp ik het dus ook altijdquote:Op donderdag 2 april 2009 10:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet willen begrijpen, dan gaat het haast vanzelf hier
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ga er ook ff nog over zeuren zeg.
Ik begrijp je niet!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gewoon meelullen met de kiwi's in de oksels dus?
kan helaas geen Youtube op het werk kijkenquote:
Geen behoefte aan, maar als het zo was had ik 24 uur voor je aangevraagd.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Michael Alig wist wel raad met nichten met vleugeltjes.
kan je alsnog doenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, maar als het zo was had ik 24 uur voor je aangevraagd.
Ja!quote:
Alles kan. Jij kan bv ook het plaatje nog een keer posten.quote:
Je maakt me bang.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Maar dan moet je wel high on ketamine zijn, een hamer en een fles bleek hebben.
[ afbeelding ]
Het boek is beter.
Nee dat kan ie nietquote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Alles kan. Jij kan bv ook het plaatje nog een keer posten.
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef Manu82 het volgende:
Die fucking trompetjostizwerver zit nog steeds op mijn bankje
Koop een buks.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef Manu82 het volgende:
Die fucking trompetjostizwerver zit nog steeds op mijn bankje
Ben in eerste instantie op zoek naar een paintball geweerquote:
Het was dat andere.quote:
Ik was nog mild met m'n 24 uur.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:06 schreef NJ het volgende:
Jumparound , bah, 48 uur.
Is het thuiswerkdag?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:20 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Gaan we de 20 graden halen vandaag?
Kiddo's zijn hier ook welkomquote:
Dat ze lekker gaan chatten met z'n allen.quote:
Fijn! Doe een beetje aardig tegen ze en post niet zulke enge foto's. Ik wil er vannacht niet uit.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kiddo's zijn hier ook welkom.
Soms.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:30 schreef zwaaibaai het volgende:
Goedemorgen! Slapen jullie niet of zo? Gezien de nachtslowchatding...
powernaps enzoquote:Op donderdag 2 april 2009 11:30 schreef zwaaibaai het volgende:
Goedemorgen! Slapen jullie niet of zo? Gezien de nachtslowchatding...
Ik zou het lekkerder vinden om in 1 keer 9/8 uur te slapen, maar aangezien ik dat niet doe en na een powernap me goed kan concentreren neem ik er maar genoegen meequote:Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef Dementor het volgende:
Vinden jullie dat echt lekker die powernaps?
Ik vind het maar niks zo overdag alleen als het echt heel warm is buiten dan is het wel relaxed.
Ja! Ik vind dat echt heerlijk! Een soort van cadeautje voor mezelf ofzo,quote:Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef Dementor het volgende:
Vinden jullie dat echt lekker die powernaps?
Ik vind het maar niks zo overdag alleen als het echt heel warm is buiten dan is het wel relaxed.
Okay, ik zal me inhouden. Als ik nog wakker ben. Anders sta ik niet voor mezelf in.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
Fijn! Doe een beetje aardig tegen ze en post niet zulke enge foto's. Ik wil er vannacht niet uit.
Zo na 12.00 uur post de eerste. Cc, niet gaan zeuren over de d en t's. Hij doet zijn best.
Als ik na een dag klussen 's avonds samen nog een beetje drink dan val ik na een tijdje in slaap.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou het lekkerder vinden om in 1 keer 9/8 uur te slapen, maar aangezien ik dat niet doe en na een powernap me goed kan concentreren neem ik er maar genoegen mee
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Snel, straks komen er weer 10min COS'en toch, als de pleuris uitbreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |