Neeeeeeeeeeee!quote:
Nee, typetje soep uit een pakje en smaakloosquote:Op woensdag 1 april 2009 22:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Link naar uitzending gemist.![]()
Is het weer zo'n raw food typetje?
Dat vind ik op de een of andere manier nog wel grappig klinken, maar dan voor een huisdier ofzoquote:
Snap ook niet dat ze dat zomaar laten gebeuren, na de eerste avond zag je het al; gooi er dan een ander in! Haal dat mens eruitquote:Op woensdag 1 april 2009 22:33 schreef Misstique het volgende:
Maar idd idioot dat ze zo iemand mee laten doen aan een kookprogramma, waar enige afiniteit met koken toch wel gewenst is.
Onzin, leedvermaak is het beste vermaak.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze dat zomaar laten gebeuren, na de eerste avond zag je het al; gooi er dan een ander in! Haal dat mens eruit. Ook totaal niet leuk om te kijken zo, heb me alleen maar gestoord aan haar onkunde en domme opmerkingen
. Het is niet eens meer vermakelijk.
Niet als ze een walgelijk accent hebbenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:47 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Onzin, leedvermaak is het beste vermaak.
Bij Idols heb je ook veel mongolen die totaal niet kunnen zingen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:33 schreef Misstique het volgende:
Maar idd idioot dat ze zo iemand mee laten doen aan een kookprogramma, waar enige afiniteit met koken toch wel gewenst is.
Maar dat geeft niet, want ook alleen mongolen kijken Idols! Opgelost!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij Idols heb je ook veel mongolen die totaal niet kunnen zingen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niet als ze een walgelijk accent hebben
Net5, Smaken verschillen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:51 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Welk zender was het? Ga ik morgen de uitzending even terug kijken.
Je kan het ook zien op www.net5gemist.nlquote:Op woensdag 1 april 2009 22:51 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Welk zender was het? Ga ik morgen de uitzending even terug kijken.
Dat was volgens mij ook het planquote:Op woensdag 1 april 2009 22:53 schreef Raissa het volgende:
[..]
Je kan het ook zien op www.net5gemist.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |