Slappe buikspieren zijn hier ook wel te vinden ja. Ik had al wel een klein rolletje, maar dat vet is nu overduidelijk omhoog geduwd. Zelfs Martijn is er inmiddels wel van overtuigd dat het zwangerschap is ipv nog dikkerquote:Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef Twinkly het volgende:
Mooie buikies!!![]()
Hmm ik denk dat het groeien gewoon per persoon verschild, maar misschien ligt het wel aan slappe buikspieren, want dat heb ik igg
Het klinkt raar, maar ik volg je in ieder gevalquote:Op woensdag 8 april 2009 21:00 schreef huuphuup het volgende:
hahaha nee ik bedoel juist dat hij hetzelfde zo scheef omhoog loopt. Zo gewoon hmm.. zwanger zeg maar. Ik vind dat zo'n gek gezicht bij mezelf
Ik heb ook sterke buikspieren (zegt men ik ben zelf niet overtuigd) maar ik merkte wel dat het hier in begin echt de darmen waren ja. Maar ik bedoel eigenlijk meer dat het niet per se zo is dat je met vetjes eerder er zwanger uitziet ofzo. je hebt ook redelijk wat mensen die vetjes hebben en die juist vinden dat het alleen maar lijkt of ze meer vetjes hebben zeg maar. Als je me nog volgt. Nouja ach, verschilt van persoon tot persoon dan maar
Klinkt aannemelijk, nu moeten we het nog wetenschappelijk toetsenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:51 schreef mefke79 het volgende:
over vetjes en wel of geen grote buik. Ik heb het vanacht even uitgedacht..komt ie:
als je van jezelf meer vetjes hebt lijk je sneller een grotere buik te hebben omdat je je eigen vetjes omhoog duwt, maar omdat je al vetjes had, valt het minder op.
als je vanzelf helemaal geen vetjes had, krijg je een echte bobbel, die in omvang veel minder groot is dan de buik-met-vetjes, maar wel meer opvalt juist omdat je geen vetjes had.
Volgen we em nog? De theorie van Mefke zeg maar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |