Ja, ik woog er 65 en zit nu op 82. Maar goed, maakt me niet uit. Dat gaat er straks ook wel weer af. Het zal wel nodig zijn, want ik eet echt niet absurd. Zelf vind ik mijn buik ook niet zo extreem, maar als je soms mijn collega's hoort!quote:Op zondag 19 april 2009 17:12 schreef miss_sly het volgende:
seilram, 17 kilo?
Dat zou ik echt niet gedacht hebben, hoor. Ik vind je voor 34 weken gewoon een mooie buik hebben, maar niets te veel. En zeker geen 2
Dat lieve komt later wel...als ie maar gezond is!quote:Op zondag 19 april 2009 21:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Het maakt ook allemaal niks uit, zolang er maar een lieve gezonde! baby in woont
Daar ging ik gewoon vanuit...positive thoughts enzoquote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Dat lieve komt later wel...als ie maar gezond is!
yeah prethoofd met pretbuik!quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:13 schreef tessie het volgende:
Speciaal voor Rocka en Duchess![]()
[ afbeelding ]
31weken
Euhm dat klinkt errug engquote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef Vicky het volgende:
mooie buikies mieden!!
bij mij beginnen de streepjes te komen en mijn navel is eruit geplopt...
Ja enorm is het he.. en dan te bedenken dat ik nu nog steeds groei op mijn buikquote:MamaNik 142cm?Jeetje! Maar goed d'r wonen er wel 2 natuurlijk hé
navel verdwenenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:50 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Euhm dat klinkt errug engWat moet ik me daarbij voorstellen?
Bolquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:39 schreef mijsje het volgende:
en de jouwe Rocka? Hoe is die nu ondertussen?
Dank uquote:Op donderdag 23 april 2009 08:45 schreef huuphuup het volgende:
mn buukske weer, 23 weken 2 dagen.
en mn uitzicht! met inkijk voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
ik ben ook zeer tevredenquote:
hihi wat een lief plopnaveltjequote:Op donderdag 23 april 2009 19:54 schreef Guuzewuus het volgende:
Vicky en Noli, wat een mooie buikenen jullie zijn zo fijn ver ook al
.
Over plopnavels gesproken![]()
[ afbeelding ]
Let niet op mijn frons. Ik stond me ernstig af te vragen hoe ik in godsnaam uit de kleren zou gaan.
En heel duidelijk...
[ afbeelding ]
Mooi buikje hoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 08:45 schreef huuphuup het volgende:
mn buukske weer, 23 weken 2 dagen.
In navolging van Mefke eens een foto zonder kleding
[ afbeelding ]
en een beschaafde variant
[ afbeelding ]
en mn uitzicht! met inkijk voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |