ik zal het eens aan mijn moeder vragen. Maar dan hebben we nog maar één waarneming. Kan Heiden6 er wat van? En zijn vader?quote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat mensen er niet zo gauw achterkomen dat / of beffen genetisch vastgelegd is. Ik bedoel, niet echt iets wat je aan je ouders navraagt.
Zijn jongste leerling?quote:Op zondag 26 april 2009 20:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij is Jordy van Loon toch aan het bijscholen
quote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat mensen er niet zo gauw achterkomen dat / of beffen genetisch vastgelegd is. Ik bedoel, niet echt iets wat je aan je ouders navraagt.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Of in de praktijk gaan uitproberen.
Mental image.quote:Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Of in de praktijk gaan uitproberen.
Niets, maar dit topic was wel een beetje geweest, dus ik vond dat het wel volgebaggerd kon worden.quote:Op zondag 26 april 2009 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoorde zoiets op BNN vandeweek![]()
Maaruh wat heeft beffen met patat te maken?
prima plan. Slotjequote:Op zondag 26 april 2009 21:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niets, maar dit topic was wel een beetje geweest, dus ik vond dat het wel volgebaggerd kon worden.
je wou bagger? Je krijgt bagger!quote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef Isegrim het volgende:
He getver, is dat plastische taalgebruik nodig?
kweenie, misschien toch een kwestie van aanleg ofzo. Of motivatie, je weet het soms niet hè?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |