Dat kun je beter tegen de TS zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
maar gelukkig niet communicatief gestoord
jaquote:Op woensdag 1 april 2009 22:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Om 22:00 's avonds als je net terugkomt van je werk?
OK. TS: Je bent gelukkig niet communicatief gestoord.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Dat kun je beter tegen de TS zeggen.
Humor is niet je sterkste punt he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
OK. TS: Je bent gelukkig niet communicatief gestoord.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef Isegrim het volgende:
Familie van Herman Brusselmans?
Hij is Jordy van Loon toch aan het bijscholenquote:Op zondag 26 april 2009 20:14 schreef Isegrim het volgende:
Brusselmans was naar eigen zeggen 'de beste beffer van Vlaanderen, maar hij is gestopt met beffen.
ik zal het eens aan mijn moeder vragen. Maar dan hebben we nog maar één waarneming. Kan Heiden6 er wat van? En zijn vader?quote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat mensen er niet zo gauw achterkomen dat / of beffen genetisch vastgelegd is. Ik bedoel, niet echt iets wat je aan je ouders navraagt.
Zijn jongste leerling?quote:Op zondag 26 april 2009 20:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij is Jordy van Loon toch aan het bijscholen
quote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat mensen er niet zo gauw achterkomen dat / of beffen genetisch vastgelegd is. Ik bedoel, niet echt iets wat je aan je ouders navraagt.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Of in de praktijk gaan uitproberen.
Mental image.quote:Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Of in de praktijk gaan uitproberen.
Niets, maar dit topic was wel een beetje geweest, dus ik vond dat het wel volgebaggerd kon worden.quote:Op zondag 26 april 2009 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoorde zoiets op BNN vandeweek![]()
Maaruh wat heeft beffen met patat te maken?
prima plan. Slotjequote:Op zondag 26 april 2009 21:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niets, maar dit topic was wel een beetje geweest, dus ik vond dat het wel volgebaggerd kon worden.
je wou bagger? Je krijgt bagger!quote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef Isegrim het volgende:
He getver, is dat plastische taalgebruik nodig?
kweenie, misschien toch een kwestie van aanleg ofzo. Of motivatie, je weet het soms niet hè?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |