Grappig dat er mensen zijn op dit forum die de term "lezen" niet schijnen te snappenquote:Grappig hoe die situatie elk moment veranderd
Zo is het, je hebt volkomen gelijk en ik denk dat ik nu maar zelfmoord ga plegen omdat je mij hebt laten inzien dat mijn leven doelloos en waardeloos is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:42 schreef MrKawada het volgende:
[..]
ja dat heb je idd--> niet eens een kroket kunnen bestellen
iedereen maar voor laten gaan
en dan naar je computer rennen en hopen dat je wat steun krijgt voor je autistische gedrag
Rust in vrede.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo is het, je hebt volkomen gelijk en ik denk dat ik nu maar zelfmoord ga plegen omdat je mij hebt laten inzien dat mijn leven doelloos en waardeloos is.
ja hier ben je opeens heel bjdehand he?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo is het, je hebt volkomen gelijk en ik denk dat ik nu maar zelfmoord ga plegen omdat je mij hebt laten inzien dat mijn leven doelloos en waardeloos is.
Ach, en weer een dooddoener.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:12 schreef Isegrim het volgende:Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
hahahahahaha mag ik hier even heel hard om lachen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:11 schreef MrKawada het volgende:
[..]
ja hier ben je opeens heel bjdehand he?
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolgeen kroket durven bestellen
Ze wilde de eerste de beste trein koppen maar die had vertraging en toen verliet ze hoofdschuddend het perronquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:36 schreef Multivitamine het volgende:
TS is inmiddels overleden? Ik zie iig nog geen storingsberichten op ns.nl staan.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niks ervan, die neem ik danquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mag ik je kruidenvoorraad erven?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mag ik je kruidenvoorraad erven?
Mankeer jij wat aan je ogen?quote:Op maandag 20 april 2009 11:49 schreef Xa1pt het volgende:
Je gebrek aan assertiviteit afschuiven op personeel wat nooit behulpzaam is?
Lastig hč, beschaving?quote:Op maandag 20 april 2009 21:02 schreef SarahD. het volgende:
Moeilijk he, je smoel open trekken?
Dus beschaving = als een autistische zombie niks zeggen als je iets wil bestellen?quote:
Versusquote:"Pardon, maar ik was eerst aan de beurt"
"Ik wil graag een kroket"
"Ja, contant betalen alstublieft"
Ja, ik begrijp dat het scenario lastig is. Je hebt de juiste keuze gemaakt.quote:*Gaap mannetje aan*
*Laat iemand voordringen*
*Gaap mannetje weer aan*
*Laat nog iemand voordringen*
*GODDOMME TIS BELACHELIJK IK SEG ET JE!!!!111![]()
![]()
*
*Rent bang weg voor de maatschappij*
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:49 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Versus
[..]
Ja, ik begrijp dat het scenario lastig is. Je hebt de juiste keuze gemaakt.
Ts rende eigenlijk duimzuigend en roepend om mamma weg maar opend hier een stoer topic.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zei wel iets in de trant van "Nou ja, belachelijk" toen ik wegliep, maar of hij dat gehoord heeft? Hij reageerde er in elk geval niet op.
JIJ NIET WANT JIJ HAD JE KROKET NIET HAHAHAHAHAHA LOL!!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:37 schreef Isegrim het volgende:
Jullie hebben nog steeds plezier hier zie ik.
Burger King op Utrecht CS moet je vermijdenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:54 schreef Rots het volgende:
Oja Isegrim ik had je hele OP niet gelezen dus kon niet weten dat je een "chick" was.
Sowieso is Smullers kut, ga volgende keer gewoon Burger King joh.
Dat kun je beter tegen de TS zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
maar gelukkig niet communicatief gestoord
jaquote:Op woensdag 1 april 2009 22:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Om 22:00 's avonds als je net terugkomt van je werk?
OK. TS: Je bent gelukkig niet communicatief gestoord.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Dat kun je beter tegen de TS zeggen.
Humor is niet je sterkste punt he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
OK. TS: Je bent gelukkig niet communicatief gestoord.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef Isegrim het volgende:
Familie van Herman Brusselmans?
Hij is Jordy van Loon toch aan het bijscholenquote:Op zondag 26 april 2009 20:14 schreef Isegrim het volgende:
Brusselmans was naar eigen zeggen 'de beste beffer van Vlaanderen, maar hij is gestopt met beffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |