WK 2018 organiseren ze hopelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad. En anders maar op het WK in 2014.
Oh ja? Werd het WK van 2002 in België gehouden?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:33 schreef One_conundrum het volgende:
en toen waren ze automatisch gekwalificeerd
2002 in Zuid Korea en Japan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:33 schreef One_conundrum het volgende:
en toen waren ze automatisch gekwalificeerd
Nee, ze wonnen de cup in 1998.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:34 schreef Foca het volgende:
[..]
Oh ja? Werd het WK van 2002 in België gehouden?
owww, my bad. Weltrusten. Ik ging uit van wk 98, maar my math is al wrong. weltrustenquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:34 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
2002 in Zuid Korea en Japan.
En ook het WK 98 organiseerde België nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
owww, my bad. Weltrusten. Ik ging uit van wk 98, maar my math is al wrong. weltrusten
hehe, np, weltrusten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
owww, my bad. Weltrusten. Ik ging uit van wk 98, maar my math is al wrong. weltrusten
We hebben de laatste 10 jaar ook in geen enkele wedstrijd enigszins een EK of WK-niveau benaderd, dus maar goed dat we er niet bij waren, we hebben daar gewoon niets te zoeken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:31 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Dan is het dus 10(!) jaar geleden dat ze meededen aan een EK/WK
Die had kort hier voor al moeten vallen. Villa stond overduidelijk op een lijn met Vermaelen (geloof ik) en kon gewoon recht op de keeper af.quote:
Alleen jammer van de eerste helft, was Spanje echt op schot dan was het al vroeg gebeurd.quote:Op zondag 6 september 2009 00:00 schreef Perico het volgende:
Heerlijke partij om te zien was het, de 5-0...
Die scheids was skaffa zeker?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:44 schreef awromele het volgende:
[..]
We hebben de laatste 10 jaar ook in geen enkele wedstrijd enigszins een EK of WK-niveau benaderd, dus maar goed dat we er niet bij waren, we hebben daar gewoon niets te zoeken.
Benieuwd wat de uitleg van de pseudo-vedetten nu weer zal zijn. Dick Advocaat wacht echt een onmogelijke taak.
-edit- Oh ja, 2002, je hebt gelijk, de laatste degelijke wedstrijd die de rode duivels speelden was toen tegen brazilië, werden we genaaid door een jamaicaanse (!) scheidsrechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |