quote:Op woensdag 1 april 2009 22:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu nog rood voor witsel ook ...
Beter dan Wit voor Roodsel.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu nog rood voor witsel ook ...
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Opgerot met die toeters uit m'n straat.
Officieel nog niet, maar die gaan dit natuurlijk nooit meer weggeven.quote:
Oke zelfde als Nederland dusquote:Op woensdag 1 april 2009 22:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
Officieel nog niet, maar die gaan dit natuurlijk nooit meer weggeven.
Serieus wordt er echt niet goed van. Steeds maar weer die asociale auto's die ik aan moet horen na een zege.quote:
Het was 1-1 uit bij Turkije.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat laten die Belgen het dan toch liggen zeg... eerder uit winnen bij Turkije en dan tegen Bosnie twee keer hopeloos falen
Die live-scores van de Fifa mogen trouwens wel opgedoekt worden, ik heb het nog steeds 1-1 bij Spanje
Belgie heeft gelijk gespeeld in Turkije, ze hadden wel moeten winnen. Thuis tegen Spanje waren ze trouwens ook beter, maar verloren ze.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat laten die Belgen het dan toch liggen zeg... eerder uit winnen bij Turkije en dan tegen Bosnie twee keer hopeloos falen
Oh sorryquote:
Mooi plaatje weer, Weeblquote:
Hij is nog niet compleet zie ik nuquote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mooi plaatje weer, Weebl.
Keep up the good work !
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:25 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind hem er aardig compleet uitzien.
1 2 3 4 5 6 | 2 Bosnië-H 6 4 0 2 12 18 - 7 3 Turkije 6 2 2 2 8 6 - 5 4 België 6 2 1 3 7 10 - 11 5 Estland 6 1 2 3 5 5 - 15 6 Armenië 6 0 1 5 1 3 - 15 |
quote:België weer in Bosnische mes
De Rode Duivels hebben zich in de hel van Zenica niet kunnen herpakken na de blamage van zaterdag. Na twee snelle goals van weer Dzeko binnen het kwartier kon alle hoop op het WK in Zuid-Afrika opgeborgen worden. België vocht nog voor wat het waard was, maar dat is dezer dagen echt niet zo veel meer. Zeker nadat Witsel rond het uur rood kreeg voetbalde de geslepen elf van Blazevic in een zetel. De aansluitingstreffer van Swerts (2-1) viel te laat, de WK-droom helemaal foetsie. Na de Turkse nederlaag tegen Spanje kan het mathematisch nog, maar niemand die daar nog in gelooft. Het hoofd van René Vandereycken ligt helemaal op het kapblok. De komende dagen moet duidelijk worden of de Limburger ook deze opdoffer van jewelste overleeft. (dadelijk meer)
Dzekoquote:Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef TheClown1 het volgende:
wat een heerlijke wedstrijd. Dzeko bewijst wederop zijn kwaliteit.
Datzelfde geldt voor Bosnië.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:50 schreef Tommeke het volgende:
Maar toch vind ik het raar, twee keer zo verliezen van Bosnie met het spelersmateriaal wat je hebt. Want er zitten behoorlijk wat goede voetballers tussen.
Zoals Sonck ook zei na de match vandaag, er zitten geen werkers, karakters en leiders tussen. Veel talent , weinig doorzettingsvermogen ...quote:Op woensdag 1 april 2009 23:50 schreef Tommeke het volgende:
Een paar maanden geleden hadden ze nog zo'n grote mond in Belgie. Op sporza stonden berichten over hoe goed de Belgen hier in de Nederlandse competitie waren en door sommigen werd zelfs gezegd dat België meer talent heeft dan NL. Maar toch vind ik het raar, twee keer zo verliezen van Bosnie met het spelersmateriaal wat je hebt. Want er zitten behoorlijk wat goede voetballers tussen.
Boskamp? Ja, dan krijgen we tenminste nog wat tofs erbijquote:Op woensdag 1 april 2009 23:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
die dikke Nederlander moet de nieuwe bondscoach worden van België
Dan wordt een lastig appèl.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je zou bijna nog Waseige terugwensen , toen liepen ze tenminste nog als ne konijn op de plein ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |