Zeker geen bonus gehadquote:Op woensdag 1 april 2009 21:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is die vent van glas ofzo? Issie alweer vervangen!
Klacht: Robben die geen hele wedstrijd kan spelen![]()
Kuyt
Wut? Vroeger heette ik "kein durchgang" op het voetbalveld!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Die wou gewoon naar huis , 3-0 in de pocket
Jij hebt geen verstand van voetbal
Ja dat zeg ik. Robben.quote:
Haha overschat, de enigste die overschat is die dikke frietuur van der verratquote:Op donderdag 2 april 2009 01:57 schreef Irritatie100 het volgende:
overschatte kutspeler en bovenal homo. Alhoewel cristiano ronaldo nog overschatter en nog homofieler is
Ik heb gelachen om je post.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:25 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Haha overschat, de enigste die overschat is die dikke frietuur van der verrat
quote:
Ja dat dacht ik ook, maar toen hij na de wedstrijd, als enige, zijn shirt uittrok, viel het wel mee. Wilde zeker laten zien dat het vetpercentage bij familie Von Der Farht een beetje afgenomen was. Nou is Sylvie daar nog al erg fanatiek in geweest de laatste tijd!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:25 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Haha overschat, de enigste die overschat is die dikke frietuur van der verrat
129 staat voor je leeftijd in maanden?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:47 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar toen hij na de wedstrijd, als enige, zijn shirt uittrok, viel het wel mee. Wilde zeker laten zien dat het vetpercentage bij familie Von Der Farht een beetje afgenomen was. Nou is Sylvie daar nog al erg fanatiek in geweest de laatste tijd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |