abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67626769
Crumpler Oppulent Rooster XL (Deep black/dk. Mouse grey)

Augustus 2008 nieuw gekocht, ik gebruik de tas helaas te weinig en is dan ook nog zo goed als nieuw!

Tas heeft 3 compartimenten (Laptop-, foto- en bovencompartiment) en is ook als 'normale' rugzak te gebruiken, want het gehele fotocompartiment is uitneembaar.

Buitenafmetingen: 36 x 54 x 24cm
Notebook Compartiment: 34 x 28 x 4cm
Fotocompartiment: 34 x 19 x 18cm

Vraagprijs:
¤75,-

Eigen foto's:
klik
klik
klik
klik
klik
klik
klik
pi_67627265
Ik bied 40,-
pi_67628150
is er voldoende ruimte voor een slr camera + laptop en een multo map mee tenemne en wat papieren kladblokken ??
pi_67629508
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef flappiewappie het volgende:
Ik bied 40,-
Bedankt, ik hou je bod in mn achterhoofd
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef syntesia het volgende:
is er voldoende ruimte voor een slr camera + laptop en een multo map mee tenemne en wat papieren kladblokken ??
SLR Camera + laptop (max. grootte 34 x 28 x 4cm) past sowieso.Een multomap daar nog eens bij in is niet optimaal, maar zou misschien net passen, maar een tweetal college-blokken er bij in moet geen probleem zijn.

Alles in een keer in de tas gaat helaas niet lukken ben ik bang
pi_67637040
aai jammer ,, dacht datik het dan als schooltas kon gebruiken en dan ook nog eens mijn camera mee kon nemen .. maar heb altijd mijn netbook mee+ muis adapter muismat wat kladblokken en wat papieren
pi_67656229
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:47 schreef syntesia het volgende:
aai jammer ,, dacht datik het dan als schooltas kon gebruiken en dan ook nog eens mijn camera mee kon nemen .. maar heb altijd mijn netbook mee+ muis adapter muismat wat kladblokken en wat papieren
Als je het foto-vak eruit haalt en je ritst de 2 delen samen past het wel, maar dan heb je wel alles (camera, kladblokken, etc) los in de tas zitten. Maar dat is ook niet echt optimaal denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')