Moet je wel naar Utereg en zijn verloofde van hem afslaanquote:Op woensdag 1 april 2009 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Doe mij maar zoenen ipv wii'en(kan ik straks je zoon lenen, Bluezz?)
+2 scherp.quote:
Iets waarmee je die lelijke tattoo kunt verbergen, maybe?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet je wel naar Utereg en zijn verloofde van hem afslaan
Ze trouwen 11.11.11.En ik mag mee de bruidsjurk kopen, nou je móet zei ze
![]()
OMG die was ik gewoon vergetenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Iets waarmee je die lelijke tattoo kunt verbergen, maybe?
Ja leuke datum he?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik wilde ook trouwen op 11.11.11Leuke datum
En z'n verloofde mag hem wel houden
Alles natuurlijk duhquote:Op woensdag 1 april 2009 21:00 schreef tisauch het volgende:
Wat heeft dat te maken met Culinesse à gogo?
Als jouw schoondochter? Sure, why not, lijkt me reuze gezelligquote:Op woensdag 1 april 2009 21:10 schreef Bluezz het volgende:
Ja leuke datum he?
En bloesezoon is veeeel te jong voor jou![]()
Zie jij jezelf als mijn schdochter?![]()
Down underquote:Op woensdag 1 april 2009 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als jouw schoondochter? Sure, why not, lijkt me reuze gezelligMaar dan moet je wel een oudere zoon in de aanbieding hebben
Zoenen?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag sluipt stiekem even weg nu de gesprekken over trouwen gaan
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag sluipt stiekem even weg nu de gesprekken over trouwen gaan
Je bent nu niet eens vrijgezelligquote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Heuj! Isa! Gaan wij nog trouwen op 11-11-11? Op Sint Maarten? Met Vork en TARA als getuigen?Want dan zórg ik wel dat ik dan vrijgezellig ben, speciaal voor jou
![]()
Over zoenen trouwens: mijn huidige Mr. Right Now zoent... best goed
Stoeledans?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Heb je die stoelen van de foto's van weken terug gekocht?En 2 kilo in een week, wat heb je gedaan joh!
alleen dan een andere kleur. misschien straks nog ff een foto'tjequote:Op woensdag 1 april 2009 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Heb je die stoelen van de foto's van weken terug gekocht?En 2 kilo in een week, wat heb je gedaan joh!
een WAT?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wow, hoe komt ze op het idee een tattoo van een Dendrobates leucomelas te nemen???
Hoe?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Heuj! Isa! Gaan wij nog trouwen op 11-11-11? Op Sint Maarten? Met Vork en TARA als getuigen?Want dan zórg ik wel dat ik dan vrijgezellig ben, speciaal voor jou
![]()
Dendrobates leucomelas.. dat is de naam van deze soort pijlgifkikker. Komt uit het Amazone gebied, Brazilië, Venezuela en Colombia, die hoek. Wordt veel gehouden door Paludarium liefhebbers en ik heb er veel gezien op onze beurs zaterdag en zondagquote:
Wel heel erg in het Maarten-thema hequote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
't is nog maar 2009, tijd zatquote:
Met vlinderstrik?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja! Tof, toch? En Leander mag dan bruidsjonkertje zijn
NERD!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dendrobates leucomelas.. dat is de naam van deze soort pijlgifkikker. Komt uit het Amazone gebied, Brazilië, Venezuela en Colombia, die hoek. Wordt veel gehouden door Paludarium liefhebbers en ik heb er veel gezien op onze beurs zaterdag en zondag
Jij kende hem al tochquote:
Sorry schoondochter-van-Bluezz, ik sluit me bij Steer aan. Zelf vindt ze m vast mooi, maar ik ehm... zou m nog niet op m'n omvangrijke derrière laten plaatsenquote:
Pfff je bent gewoon jaloers omdat ik het weet en jij nietquote:
Oh? Ik zat meer aan Madelon of Lonneke te denken voor een meisje, en voor een jongen wist ik het nog niet. Maarten is wel tof als jongensnaam hoor, maar Maartje vind ik geen leuke naam...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:42 schreef Isabeau het volgende:
't is nog maar 2009, tijd zat
En FreecellWe gaan ons eerste kind ook Maarten noemen. Of Maartje als het een meisje is.
Nee, ik vind het ook niet echt mooi hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Sorry schoondochter-van-Bluezz, ik sluit me bij Steer aan. Zelf vindt ze m vast mooi, maar ik ehm... zou m nog niet op m'n omvangrijke derrière laten plaatsen
Ik heb het haar meteen ff gemaild, met het geluid erbij, vind ze vast leukquote:Op woensdag 1 april 2009 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Dendrobates leucomelas.. dat is de naam van deze soort pijlgifkikker. Komt uit het Amazone gebied, Brazilië, Venezuela en Colombia, die hoek. Wordt veel gehouden door Paludarium liefhebbers en ik heb er veel gezien op onze beurs zaterdag en zondag
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het haar meteen ff gemaild, met het geluid erbij, vind ze vast leuk
SIA, een van de betere zangeressen die de laatste jaren op zijn gekomen.quote:
Tori Amos is een veelzijdige artieste!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt een beetje Tori Amos achtig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan?quote:
Maar die is net nieuw!!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:13 schreef golfer het volgende:
Bluezz staat al een half uur te tennissen (op de Wii).
Ik heb een 1000+ score bij tennisquote:Op woensdag 1 april 2009 23:13 schreef golfer het volgende:
Bluezz staat al een half uur te tennissen (op de Wii).
NIks mis met zoenen als je allebei je tanden hebt gepoetstquote:Op woensdag 1 april 2009 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Zoenen? Ik heb net mijn tanden gepoetst
tisser een mooie dag voor! (om in Antwerpen te zijn dusquote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
zo eens naar bedje. morgen weer in Antwerpen zijn. DE
Das juist lekker:Dquote:Op woensdag 1 april 2009 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Zoenen? Ik heb net mijn tanden gepoetst
Ja! Vooral als je allebei net gepoetst hebt! Double minty fresh kissquote:Op donderdag 2 april 2009 01:11 schreef MissHobje het volgende:
Das juist lekker:D
Dat lijkt me nu helemaal nietsquote:Op donderdag 2 april 2009 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb lekkere ontbijtnoodles voor mezelf gemaakt voor morgenochtend.
Ben echt van een hartig ontbijtje 's ochtends. Ga weg met je zoete cereals.
lunch in Antwerpen haven?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tisser een mooie dag voor! (om in Antwerpen te zijn dus)
De Jumbo heeft het. Daar kwam ik achter nadat ik twee blikken uit Engeland had meegenomen.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het helemaal niet goddelijk klinkenMaar ik ben wel erg benieuwd waar je golden syrup koopt!
Maar die hebben ze hier nietquote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De Jumbo heeft het. Daar kwam ik achter nadat ik twee blikken uit Engeland had meegenomen.
Niet goddelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 10:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het helemaal niet goddelijk klinkenMaar ik ben wel erg benieuwd waar je golden syrup koopt!
Lyle's golden syrup. In nederland gewoon bij de buurtsuper te vindenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:56 schreef ColdFeet het volgende:
Geef het recept maar! Ik ben niet te beroerd om iets uit te proberen
Hebben jullie elkaar nou eigenlijk al 's ontmoet? Of blijft het bij wat smachten van DH's kant?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jammer, het is wel een lekker weertje voor een lunch buiten
Ik heb de beste man nog nooit gezien maar als hij me komt halen op zijn motor dan ga ik wel eens meequote:Op donderdag 2 april 2009 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar nou eigenlijk al 's ontmoet? Of blijft het bij wat smachten van DH's kant?
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb de beste man nog nooit gezien maar als hij me komt halen op zijn motor dan ga ik wel eens mee
(misschien)
PMquote:Op donderdag 2 april 2009 10:56 schreef ColdFeet het volgende:
Geef het recept maar! Ik ben niet te beroerd om iets uit te proberen
quote:
Wij krijgen zaterdag eetgasten en maken het dan ook pas voor de 2e keer in ons leven, maar als je dit recept volgt kan het niet mislukken.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat kan ik niet en dat ga ik dus niet voor het eerst maken als ik gasten heb
Ik vind dat maar een raar recept! Volgens mij moet de crème staandaard au bain marie in de oven gebakken worden.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij krijgen zaterdag eetgasten en maken het dan ook pas voor de 2e keer in ons leven, maar als je dit recept volgt kan het niet mislukken.
ik ben jullie niet en ik probeer bijna alles wat ik gasten voorzet een keer op onszelf uitquote:Op donderdag 2 april 2009 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij krijgen zaterdag eetgasten en maken het dan ook pas voor de 2e keer in ons leven, maar als je dit recept volgt kan het niet mislukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik heb het zo niet bij de hand, heb het laatst voor DaD gepost in Slank. Moment!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:54 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb echt nooit last met uien snijdenZou dat het zijn ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg het me al af waarom ik nooit jank als ik uien snij..
P.S: Goedemorgen
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.amazon.co.uk/s/?ie=UTF8&keywords=onion+goggles&tag=googhydr-21&index=aps&hvadid=3114225589&ref=pd_sl_21wtn3n8vh_e
wtf, onion goggles_!
gut geen idee, ik ga erover nadenken ok?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het zo niet bij de hand, heb het laatst voor DaD gepost in Slank. Moment!
Slank in de lente #619. Genoeg & te veel
Drie keer raden wat ik morgen als toetje maak, DE
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.amazon.co.uk/s/?ie=UTF8&keywords=onion+goggles&tag=googhydr-21&index=aps&hvadid=3114225589&ref=pd_sl_21wtn3n8vh_e
wtf, onion goggles_!
Morningquote:Op donderdag 2 april 2009 15:00 schreef kres het volgende:
[..]
Zou dat het zijn ?
Ik vroeg het me al af waarom ik nooit jank als ik uien snij..
P.S: Goedemorgen
Ik heb vandaag onder het zwemmen nagedacht over amuses. Dat belooft watquote:Op donderdag 2 april 2009 15:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gut geen idee, ik ga erover nadenken ok?
Nou ben benieuwdquote:Op donderdag 2 april 2009 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb vandaag onder het zwemmen nagedacht over amuses. Dat belooft watGa ze vanavond testen!
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Morning
En yep, dat is t hoor, sinds de mr zachte lenzen heeft kan hij ook alle uien snijden die er zijn zonder te sniffen
Don't worry; ik ga voor allemaal dingen die een korte bereidingstijd hebbenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou ben benieuwdmaar maak je niet te druk hoor
Nou ik niet direct, maar ik leef wel mee met mijn collega's die van hot naar her gestuurd worden en dan nog in onzekerheid zitten over wat er met hen en hun werkplek gaat gebeuren.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, balen johBuh, kan me voorstellen dat je van slag bent
ok dan is t goedquote:Op donderdag 2 april 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Don't worry; ik ga voor allemaal dingen die een korte bereidingstijd hebben
Vooral als zo er zo goed uitzien op die leeftijdquote:Op donderdag 2 april 2009 15:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tuurlijk niet want jij hebt respect voor de ouderen
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vooral als zo er zo goed uitzien op die leeftijd![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:54 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb echt nooit last met uien snijdenIk haal het buitenste vel eraf, Snij hem door en houdt hem onder de kraan ook geen traantje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Ja maar jij bent een ECHTE kerel.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik haal het buitenste vel eraf, Snij hem door en houdt hem onder de kraan ook geen traantje hoor.
echte kerels kauwen rauwe uien in stukken en spugen de stukken in de pan om ze daarna te bakken.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een ECHTE kerel.
*proesttttquote:Op donderdag 2 april 2009 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
omg nog meer proesttttquote:Op donderdag 2 april 2009 15:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echte kerels kauwen rauwe uien in stukken en spugen de stukken in de pan om ze daarna te bakken.
Echte mannen hebben geen traanklieren!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Echte mannen hebben geen traanklieren!
Damn... Das ff goed vroeg/laat zullen we maar zeggen...quote:Op donderdag 2 april 2009 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hey! Ben de nacht redelijk doorgkomen, maar sliep pas om half 5 ofzo
Waar kan ik dat vinden?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind dat maar een raar recept! Volgens mij moet de crème staandaard au bain marie in de oven gebakken worden.
Ik gebruik het recept van Anthony Bourdain, dat is nog eens vel makkelijker ook
Uien zijn voor watjesquote:Op donderdag 2 april 2009 15:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echte kerels kauwen rauwe uien in stukken en spugen de stukken in de pan om ze daarna te bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kres op 02-04-2009 16:24:40 ]Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
ach...had iig nog een btje afleidingquote:Op donderdag 2 april 2009 16:09 schreef kres het volgende:
[..]
Damn... Das ff goed vroeg/laat zullen we maar zeggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Wie dan ? Hoe dan ? Waar dan ?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ach...had iig nog een btje afleiding
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:16 schreef kres het volgende:
For the lady'sIk weet niet of Kaas het leuk vind dat je een foto van hem met zijn broer en neven post...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dromen moet je hebben of niet Lein ?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kaas het leuk vind dat je een foto van hem met zijn broer en neven post...
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kaas het leuk vind dat je een foto van hem met zijn broer en neven post...
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kres: Heb je die Zeemeermin al aan de haak geslagen?kres???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee serieus hoor, Kaas ziet er zo uitquote:
Ja 2e van linksquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee serieus hoor, Kaas ziet er zo uit
Pa is thuisAl bijna een week. De grote infuuspomp is ingeruild voor een klein handzaam formaatje van de thuiszorg
Hij is zelfs weer aan het werk. Thuis dan. Af en toe eventjes
Ahhh goede berichten dusquote:Op donderdag 2 april 2009 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pa is thuisAl bijna een week. De grote infuuspomp is ingeruild voor een klein handzaam formaatje van de thuiszorg
Hij is zelfs weer aan het werk. Thuis dan. Af en toe eventjes
Als ik wist waar dit over ging had ik dat al lang gedaan D_Hquote:
Vissenogen?quote:
Daar hadden ze het vorige SC over...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:47 schreef kres het volgende:
[..]
Als ik wist waar dit over ging had ik dat al lang gedaan D_H
Wie/wat is die Zeemeermin dan ?
Ik ga ff lezen....quote:Op donderdag 2 april 2009 16:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Daar hadden ze het vorige SC over...
Een guppen verkoopster. Had jouw ergens gezien geloof ik.
Nee meneer Golfer... Mijn eigen oogjes... Dan zie ik alles beter...quote:
Je bent homo?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:16 schreef kres het volgende:
Ok nou is het mee een en het ander duidelijk geworden..
Voor jou meteen Steerquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Stereohomo and Kres, sitting in a tree
Even je avondeten wegwerken.... ?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:56 schreef golfer het volgende:
Avondeten zit er weer in. Even een half uurtje Wii-en.
You got a PMquote:Op donderdag 2 april 2009 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Moet je de link nog hebben Kres, of snap je het inmiddels?
Kusje daar waar het pijn doetquote:Op donderdag 2 april 2009 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb op onverklaarbare wijze op 3 vingers sneetjesvan die sneetjes die je door karton /papier kan krijgen, en er zit 1 op mn duim en wisjvinger van mn rechterhand en die gebruik je overal voor bijna echt super irritant
![]()
Ik kwam vandaag ook twee sneetjes tegen waarvan ik dacht hoe komen die daar nu.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb op onverklaarbare wijze op 3 vingers sneetjesvan die sneetjes die je door karton /papier kan krijgen, en er zit 1 op mn duim en wisjvinger van mn rechterhand en die gebruik je overal voor bijna echt super irritant
![]()
Ja in een lachspiegelquote:Op donderdag 2 april 2009 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een balkon, dus potten. Als je rozemarijn in de volle grond staat, kan dat echt verschil maken. Rozemarijn houdt van grond waar het water goed wegkan.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:gaaf!! Ik heb wel ieder jaar bloeiende Tijm, Munt en Bieslook, maar mijn Rozemarijn heeft het nog niet gedaan.. Ik hoop dat die sowieso een beetje meer wil groeien deze zomer. En ik hoop dat mijn salie bij trekt..
quote:'Wijnkopers zijn kuddedieren'
Uitgegeven: 2 april 2009 16:18
WAGENINGEN - Mensen die wijn kopen in een supermarkt, kiezen vaak een fles van een schap dat bijna leeg is. Lege schappen zouden gelijk staan aan goede wijn.
Dit blijkt uit onderzoek van marktkundige Erica van Herpen van de Wageningen Universiteit. "Kuddedieren," zo noemt van Herpen zulke consumenten.
Uit haar experimenten is tevens gebleken dat mensen wijn, die bijna is uitverkocht, ook nog eens beter vinden dan andere. Dat laatste is volgens Van Herpen objectief gezien onzin.
Bewust
Van Herpen denkt niet dat supermarkten met deze kennis de wijnvakken bewust halfleeg laten. ''Winkels willen graag volle schappen, omdat dat er mooier uit ziet. Ook kan een halfleeg schap al snel helemaal leeg raken en dat levert juist teleurgestelde klanten op'', zegt zij.
Het meelopersgedrag geldt overigens lang niet voor alle producten. Van sieraden, auto's, schoenen en kleding is bekend dat consumenten juist graag een enkel exemplaar willen hebben.
''Niemand koopt een truitje met het risico dat een collega precies hetzelfde draagt,'' aldus van Herpen. Kledingzaken proberen daarom bewust steeds slechts enkele stuks in de rekken te hangen.
Even niet echt opgelet, maar wat worden jouw amuses?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, het goede nieuws is: de amuses lijken geluktMorgen nog even iets aan sleutelen en dan zijn ze zoals ik het wil! Denk ik.
Ja, dat is dus nog even top secretquote:Op donderdag 2 april 2009 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Even niet echt opgelet, maar wat worden jouw amuses?
Spannend, zo'n top-secreet.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, dat is dus nog even top secretLater daarover meer!
DE & Mr DE komen eten
Nee, deze gasten hebben dat al een keer gekregen. Het wordt iets anders.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:18 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel! Wortelsoep en bietenchips? Ik wil ook altijd nog 's die bietenchips maken, maar moet dan eigenlijk nog iets hebben om echt mooie plakjes mee te snijden... Een mandoline, ofzo.
Viespeuk!quote:Op donderdag 2 april 2009 23:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb lekker smerig gedaan vandaagKheb een waterijsje gedeeld. Met m'n paard. Goor heh
Ik een hapje, hij een slobber aan t ijsje, ik een likje, hij de rest van het ijsje! Geweldig goor
Nee geen Fok!ertjes.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je wel kleine bietjes hebben, toch?
Maar vertel! Of krijg je ook fok!kers te eten?
Ach, dat beest is vegetarisch, en hij kan niet aan z'n eigen kont of piemel likken. Lang niet zo smerig als mensen die de hond of kat van hun vork of bord laten eten... Dat vind ik echt goor. We eten ook wel eens 'samen' worteltjes en appels. Maar als ie erg kwijlt, dan doe ik t niet hoor. Zélfs ik heb grenzenquote:
Granaatappelsoepquote:Op donderdag 2 april 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee geen Fok!ertjes.
We houden het dit keer simpel.
In ieder geval iets van paddenstoelentapenade op speciale toastjes, een beetje paddenstoelenrissotto en een klein kommetje met granaatappelsoep als voorafjes.
Hier one man ochtend/nacht ploeg dan maar..quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:12 schreef mascara-klodder het volgende:
En wrom is er geen nachtploeg meer hier
Wat zal Kass blij met je zijn....quote:Op donderdag 2 april 2009 23:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb lekker smerig gedaan vandaagKheb een waterijsje gedeeld. Met m'n paard. Goor heh
Ik een hapje, hij een slobber aan t ijsje, ik een likje, hij de rest van het ijsje! Geweldig goor
Nou inderdaad. Ik heb nog niet ontbeten en waar blijft m'n koffie?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:04 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
weet nu al dat vandaag een klote-dag gaat worden
Omdat er gewerkt moet wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet voor het eerst sinds september eens naar de VU voor een verplicht college. Schandalig was ik nog lekker rustig aan het doen.quote:
HIEROquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:17 schreef Vrok het volgende:
Nou inderdaad. Ik heb nog niet ontbeten en waar blijft m'n koffie?
Hup jijquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik moet voor het eerst sinds september eens naar de VU voor een verplicht college. Schandalig was ik nog lekker rustig aan het doen.![]()
Zo hoorcollege economische ethiek. Het vak wordt gegeven door Jan Jacob van Dijk, ook een CDA tweede kamerlid, de vorige keer viel al snel de term normen en waarden. Normen en waarden + CDA = een hoop gelach de vorige keerquote:
Ik moet tegenwoordig op tijd naar bed wegens Serieuze Baanquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Omdat ik nu even geen nachtdiensten meer hadquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:12 schreef mascara-klodder het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:55 schreef Isabeau het volgende:
En wiedoet omdat Lein een ijsje met een paard likt, mensen hebben ongeveer 600 verschillende soorten bacteriën in hun mond en een mensenbeet is daarom ook gevaarlijker dan bijv. een honden- of kattenbeet.
Zoenen zoenen zoenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |