Moet je wel naar Utereg en zijn verloofde van hem afslaanquote:Op woensdag 1 april 2009 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Doe mij maar zoenen ipv wii'en(kan ik straks je zoon lenen, Bluezz?)
+2 scherp.quote:
Iets waarmee je die lelijke tattoo kunt verbergen, maybe?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet je wel naar Utereg en zijn verloofde van hem afslaan
Ze trouwen 11.11.11.En ik mag mee de bruidsjurk kopen, nou je móet zei ze
![]()
OMG die was ik gewoon vergetenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Iets waarmee je die lelijke tattoo kunt verbergen, maybe?
Ja leuke datum he?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik wilde ook trouwen op 11.11.11Leuke datum
En z'n verloofde mag hem wel houden
Alles natuurlijk duhquote:Op woensdag 1 april 2009 21:00 schreef tisauch het volgende:
Wat heeft dat te maken met Culinesse à gogo?
Als jouw schoondochter? Sure, why not, lijkt me reuze gezelligquote:Op woensdag 1 april 2009 21:10 schreef Bluezz het volgende:
Ja leuke datum he?
En bloesezoon is veeeel te jong voor jou![]()
Zie jij jezelf als mijn schdochter?![]()
Down underquote:Op woensdag 1 april 2009 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als jouw schoondochter? Sure, why not, lijkt me reuze gezelligMaar dan moet je wel een oudere zoon in de aanbieding hebben
Zoenen?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag sluipt stiekem even weg nu de gesprekken over trouwen gaan
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag sluipt stiekem even weg nu de gesprekken over trouwen gaan
Je bent nu niet eens vrijgezelligquote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Heuj! Isa! Gaan wij nog trouwen op 11-11-11? Op Sint Maarten? Met Vork en TARA als getuigen?Want dan zórg ik wel dat ik dan vrijgezellig ben, speciaal voor jou
![]()
Over zoenen trouwens: mijn huidige Mr. Right Now zoent... best goed
Stoeledans?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Heb je die stoelen van de foto's van weken terug gekocht?En 2 kilo in een week, wat heb je gedaan joh!
alleen dan een andere kleur. misschien straks nog ff een foto'tjequote:Op woensdag 1 april 2009 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Heb je die stoelen van de foto's van weken terug gekocht?En 2 kilo in een week, wat heb je gedaan joh!
een WAT?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wow, hoe komt ze op het idee een tattoo van een Dendrobates leucomelas te nemen???
Hoe?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Heuj! Isa! Gaan wij nog trouwen op 11-11-11? Op Sint Maarten? Met Vork en TARA als getuigen?Want dan zórg ik wel dat ik dan vrijgezellig ben, speciaal voor jou
![]()
Dendrobates leucomelas.. dat is de naam van deze soort pijlgifkikker. Komt uit het Amazone gebied, Brazilië, Venezuela en Colombia, die hoek. Wordt veel gehouden door Paludarium liefhebbers en ik heb er veel gezien op onze beurs zaterdag en zondagquote:
Wel heel erg in het Maarten-thema hequote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
't is nog maar 2009, tijd zatquote:
Met vlinderstrik?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja! Tof, toch? En Leander mag dan bruidsjonkertje zijn
NERD!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dendrobates leucomelas.. dat is de naam van deze soort pijlgifkikker. Komt uit het Amazone gebied, Brazilië, Venezuela en Colombia, die hoek. Wordt veel gehouden door Paludarium liefhebbers en ik heb er veel gezien op onze beurs zaterdag en zondag
Jij kende hem al tochquote:
Sorry schoondochter-van-Bluezz, ik sluit me bij Steer aan. Zelf vindt ze m vast mooi, maar ik ehm... zou m nog niet op m'n omvangrijke derrière laten plaatsenquote:
Pfff je bent gewoon jaloers omdat ik het weet en jij nietquote:
Oh? Ik zat meer aan Madelon of Lonneke te denken voor een meisje, en voor een jongen wist ik het nog niet. Maarten is wel tof als jongensnaam hoor, maar Maartje vind ik geen leuke naam...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:42 schreef Isabeau het volgende:
't is nog maar 2009, tijd zat
En FreecellWe gaan ons eerste kind ook Maarten noemen. Of Maartje als het een meisje is.
Nee, ik vind het ook niet echt mooi hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Sorry schoondochter-van-Bluezz, ik sluit me bij Steer aan. Zelf vindt ze m vast mooi, maar ik ehm... zou m nog niet op m'n omvangrijke derrière laten plaatsen
Ik heb het haar meteen ff gemaild, met het geluid erbij, vind ze vast leukquote:Op woensdag 1 april 2009 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Dendrobates leucomelas.. dat is de naam van deze soort pijlgifkikker. Komt uit het Amazone gebied, Brazilië, Venezuela en Colombia, die hoek. Wordt veel gehouden door Paludarium liefhebbers en ik heb er veel gezien op onze beurs zaterdag en zondag
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het haar meteen ff gemaild, met het geluid erbij, vind ze vast leuk
SIA, een van de betere zangeressen die de laatste jaren op zijn gekomen.quote:
Tori Amos is een veelzijdige artieste!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt een beetje Tori Amos achtig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan?quote:
Maar die is net nieuw!!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:13 schreef golfer het volgende:
Bluezz staat al een half uur te tennissen (op de Wii).
Ik heb een 1000+ score bij tennisquote:Op woensdag 1 april 2009 23:13 schreef golfer het volgende:
Bluezz staat al een half uur te tennissen (op de Wii).
NIks mis met zoenen als je allebei je tanden hebt gepoetstquote:Op woensdag 1 april 2009 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Zoenen? Ik heb net mijn tanden gepoetst
tisser een mooie dag voor! (om in Antwerpen te zijn dusquote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
zo eens naar bedje. morgen weer in Antwerpen zijn. DE
Das juist lekker:Dquote:Op woensdag 1 april 2009 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Zoenen? Ik heb net mijn tanden gepoetst
Ja! Vooral als je allebei net gepoetst hebt! Double minty fresh kissquote:Op donderdag 2 april 2009 01:11 schreef MissHobje het volgende:
Das juist lekker:D
Dat lijkt me nu helemaal nietsquote:Op donderdag 2 april 2009 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb lekkere ontbijtnoodles voor mezelf gemaakt voor morgenochtend.
Ben echt van een hartig ontbijtje 's ochtends. Ga weg met je zoete cereals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |