abonnement Unibet Coolblue
pi_67683199
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef VoreG het volgende:
banken voor het huis gezet en ik lig nu heerlijk languit in het zonnetje. Zeer oké dit.
Mmm, oude herinneringen die boven komen drijven
Alleen sleepten wij als biker\metal studentenhuis de stereo en boxen ook naar buiten
pi_67683307
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Mmm, oude herinneringen die boven komen drijven
Alleen sleepten wij als biker\metal studentenhuis de stereo en boxen ook naar buiten
jullie studeerden massaal plaatbewerking?
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:27:42 #183
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_67683454
TVP, nu pas... IE liep de hele tijd vast op Fok! en heb nu pas mozilla gedownload...

Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:50:53 #184
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_67684034
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:08 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

aso van hem en nog veel meer aso als jij dat doet
I know.. I don't care.. Ik (en vele medebewoners) ergeren ons al bijna 2 jaar aan die paupers, om diverse redenen..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_67684126
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Mmm, oude herinneringen die boven komen drijven
Alleen sleepten wij als biker\metal studentenhuis de stereo en boxen ook naar buiten
enkelglas en dus de stereo voor het raam. Scheelt niks qua geluid
pi_67684815
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:21 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

jullie studeerden massaal plaatbewerking?
pi_67685090
goede avond allen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:33:05 #188
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_67685375
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:24 schreef Crazy-M het volgende:
goede avond allen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_67685567
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:33 schreef theKiD het volgende:

[..]


You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_67687315
Perbericht
TILBURG - De politie heeft in een woning in de Voltstraat op diverse plekken hennepkwekerijen aangetroffen. De kwekerijen kwamen aan het licht door een brand in het pand. De buren werden vanochtend rond 06.30 uur gewekt door rookontwikkeling in hun huis. Door hun snelle handelen werd erger voorkomen. Het lukte de brandweer de brand te blussen zonder overslag naar andere naastgelegen panden. De brand in de woning is vermoedelijk ontstaan in de meterkast. De politie trof in diverse ruimtes van de woning in bedrijf zijnde wietkwekerijen aan met oogstrijpe planten. In opdracht van de Officier van Justitie zijn de planten en benodigdheden in beslag genomen. De politie stelt een onderzoek in naar de exploitant.

bronpolitiemwb.nl
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:32:32 #191
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67687364
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:31 schreef Crazy-M het volgende:
Perbericht
TILBURG - De politie heeft in een woning in de Voltstraat op diverse plekken hennepkwekerijen aangetroffen. De kwekerijen kwamen aan het licht door een brand in het pand. De buren werden vanochtend rond 06.30 uur gewekt door rookontwikkeling in hun huis. Door hun snelle handelen werd erger voorkomen. Het lukte de brandweer de brand te blussen zonder overslag naar andere naastgelegen panden. De brand in de woning is vermoedelijk ontstaan in de meterkast. De politie trof in diverse ruimtes van de woning in bedrijf zijnde wietkwekerijen aan met oogstrijpe planten. In opdracht van de Officier van Justitie zijn de planten en benodigdheden in beslag genomen. De politie stelt een onderzoek in naar de exploitant.

bronpolitiemwb.nl
Gezellige boel
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67687403
Godverdomme kut collega.. ik moest van 9 tot 6 werken, komt een collega niet opdagen, of ik over wou werken.. ja vond het ook lullig om nee te zeggen, dus ik gebleven tot kwart voor 8 maar was echt moe net.. pfft.

Gefeliciteerd auto btw! .

Ik heb acva niet gehaald, een 5 . Ik vind het wel genaaid, want ik had er veel werk in gestoken en heb een 5.. en een vriendin van me had er heel weinig voor gedaan, VEEL te weinig woorden, en die heeft een 7. Zelfde docent . Ik ben heel erg benieuwd wat ie te zeiken heeft iig .
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:34:36 #193
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_67687458
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Godverdomme kut collega.. ik moest van 9 tot 6 werken, komt een collega niet opdagen, of ik over wou werken.. ja vond het ook lullig om nee te zeggen, dus ik gebleven tot kwart voor 8 maar was echt moe net.. pfft.

Gefeliciteerd auto btw! .

Ik heb acva niet gehaald, een 5 . Ik vind het wel genaaid, want ik had er veel werk in gestoken en heb een 5.. en een vriendin van me had er heel weinig voor gedaan, VEEL te weinig woorden, en die heeft een 7. Zelfde docent . Ik ben heel erg benieuwd wat ie te zeiken heeft iig .
Misschien kan ze goed pijpen...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:37:27 #194
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67687565
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Godverdomme kut collega.. ik moest van 9 tot 6 werken, komt een collega niet opdagen, of ik over wou werken.. ja vond het ook lullig om nee te zeggen, dus ik gebleven tot kwart voor 8 maar was echt moe net.. pfft.

Gefeliciteerd auto btw! .

Ik heb acva niet gehaald, een 5 . Ik vind het wel genaaid, want ik had er veel werk in gestoken en heb een 5.. en een vriendin van me had er heel weinig voor gedaan, VEEL te weinig woorden, en die heeft een 7. Zelfde docent . Ik ben heel erg benieuwd wat ie te zeiken heeft iig .
Wie is jouw AcVa docent(e) ?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67687941
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:37 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Wie is jouw AcVa docent(e) ?
Stekelenburg.
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:49:05 #196
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67688022
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:46 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Stekelenburg.
Ah ok
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67688220
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:46 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Stekelenburg.
Stekelenburg
pi_67689101
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:31 schreef Crazy-M het volgende:
Perbericht
TILBURG - De politie heeft in een woning in de Voltstraat op diverse plekken hennepkwekerijen aangetroffen. De kwekerijen kwamen aan het licht door een brand in het pand. De buren werden vanochtend rond 06.30 uur gewekt door rookontwikkeling in hun huis. Door hun snelle handelen werd erger voorkomen. Het lukte de brandweer de brand te blussen zonder overslag naar andere naastgelegen panden. De brand in de woning is vermoedelijk ontstaan in de meterkast. De politie trof in diverse ruimtes van de woning in bedrijf zijnde wietkwekerijen aan met oogstrijpe planten. In opdracht van de Officier van Justitie zijn de planten en benodigdheden in beslag genomen. De politie stelt een onderzoek in naar de exploitant.

bronpolitiemwb.nl
die brandweer mannen zullen het gezellig hebben gehad...
pi_67689576
Hm, ik denk dat ik morgen na m'n werk gelijk doorga naar Amsterdam.. mijn vriend is daar met zijn vrienden plus twee vriendinnen, en ik kan er rond 10 over 7 zijn.. is mooi op tijd, kan ik mee-eten en nog even gezellig mee Amsterdam in .
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:30:35 #200
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67689720
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm, ik denk dat ik morgen na m'n werk gelijk doorga naar Amsterdam.. mijn vriend is daar met zijn vrienden plus twee vriendinnen, en ik kan er rond 10 over 7 zijn.. is mooi op tijd, kan ik mee-eten en nog even gezellig mee Amsterdam in .
Sowiezo doen, Amsterdam
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67689895
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:30 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Sowiezo doen, Amsterdam
Mja het is wel haasten haasten en op het werk al omkleden enzo.. plus ik zit dan met een tas met werk kleren opgescheept in Amsterdam . Maar op zich is het wel de moeite waard.. als ik om 17.00 uur precies de winkel uit mag lopen (en ik vind dat ik dat wel mag), dan kan ik om 19.09 op Amsterdam centraal staan. Best netjes vind ik zo (vanuit Nijmegen).

Heb er toch wel zin in. Maar 's even spullen gaan klaarleggen voor morgen dan . Ben al lang niet meer in Amsterdam geweest .
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:35:58 #202
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67689928
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:35 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Mja het is wel haasten haasten en op het werk al omkleden enzo.. plus ik zit dan met een tas met werk kleren opgescheept in Amsterdam . Maar op zich is het wel de moeite waard.. als ik om 17.00 uur precies de winkel uit mag lopen (en ik vind dat ik dat wel mag), dan kan ik om 19.09 op Amsterdam centraal staan. Best netjes vind ik zo (vanuit Nijmegen).

Heb er toch wel zin in. Maar 's even spullen gaan klaarleggen voor morgen dan . Ben al lang niet meer in Amsterdam geweest .
Prima te doen toch En anders dump je die tas met kleren op het station in een kluisje...kan altijd nog
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67690113
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:35 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Prima te doen toch En anders dump je die tas met kleren op het station in een kluisje...kan altijd nog
Nah niet nodig, ik werk in zwarte broek dus die kan ik wel aanhouden, hoef alleen maar even andere schoenen aan te trekken en mijn werkblouse vervangen door iets anders, dus zoveel spul is het niet eens bedenk ik me net, en boeiend. Ik neem toch altijd wel een tas mee, dusja .

Wat gaan jullie nog doen dit weekend?
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:43:03 #204
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67690230
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:40 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Nah niet nodig, ik werk in zwarte broek dus die kan ik wel aanhouden, hoef alleen maar even andere schoenen aan te trekken en mijn werkblouse vervangen door iets anders, dus zoveel spul is het niet eens bedenk ik me net, en boeiend. Ik neem toch altijd wel een tas mee, dusja .

Wat gaan jullie nog doen dit weekend?
Ik vooral veel werken omdat iedereen weg is op dispuutsweekenden etc Dus even invallen voor iedereen Ben nu ook aan het werk trouwens
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67690297
Ooh nu nog? Sucks man. Of naja.. je zit wel te fokken dus zo erg kan het niet zijn toch?

Oh ik heb trouwens een afspraak staan bij mijn opticien om te kijken of ik nachtlenzen kan of niet . Ik weet ff niet meer wie er hier nachtlenzen had? Maar iig, ik ben benieuwd. ALS het kan, ga ik er wel eens serieus over nadenken, lijkt me echt relaxed. Heb 14 april een afspraak staan dus to be continued .
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:47:46 #206
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67690409
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Ooh nu nog? Sucks man. Of naja.. je zit wel te fokken dus zo erg kan het niet zijn toch?

Oh ik heb trouwens een afspraak staan bij mijn opticien om te kijken of ik nachtlenzen kan of niet . Ik weet ff niet meer wie er hier nachtlenzen had? Maar iig, ik ben benieuwd. ALS het kan, ga ik er wel eens serieus over nadenken, lijkt me echt relaxed. Heb 14 april een afspraak staan dus to be continued .
Werk tot 11 uur 's avonds dus moet nog heel eventjes Wel een geniale baan, beetje internetten DIe nachtlenzen kwam ik ook laatst tegen, klinkt wel ideaal ja... ga er ook maar eens naar kijken, maar weet jij of ze duur zijn?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67690474
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:47 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Werk tot 11 uur 's avonds dus moet nog heel eventjes Wel een geniale baan, beetje internetten DIe nachtlenzen kwam ik ook laatst tegen, klinkt wel ideaal ja... ga er ook maar eens naar kijken, maar weet jij of ze duur zijn?
Best wel geloof ik, maarja.. een bril is ook duur. Wie was dat nou die die nachtlenzen had hier? Swiffmeister of iemand anders? Ik weet het echt even niet meer en geen zin om terug te lezen . Maar diegene reageert vast wel hierop en die kan ons vast ook vertellen wat het ongeveer kost .
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:50:33 #208
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_67690528
Waarom zou je nachtlenzen willen? heb je er overdag last van?
pi_67690604
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:50 schreef Messenga het volgende:
Waarom zou je nachtlenzen willen? heb je er overdag last van?
Eh? Ik heb normaliter een bril op en laseren is te duur, en lenzen vind ik ook niet superprettig. Bovendien lijkt het me gewoon super relaxed om 's nachts lenzen te dragen, en dan overdag zonder bril of lenzen gewoon te kunnen zien . Dat is toch geniaal?
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:53:48 #210
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_67690654
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:52 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Eh? Ik heb normaliter een bril op en laseren is te duur, en lenzen vind ik ook niet superprettig. Bovendien lijkt het me gewoon super relaxed om 's nachts lenzen te dragen, en dan overdag zonder bril of lenzen gewoon te kunnen zien . Dat is toch geniaal?
Dan slaap je dus ook niet superprettig
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:54:21 #211
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67690673
Precies. Ik ben alleen benieuwd of het ook echt werkt...
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67690743
Het werkt wel echt, anders is het niet op de markt gebracht, duh. Maar het kan niet bij iedereen.. dusja. En slapen met lenzen merk je niks van hoor . Maar mijn lenzen gaan heel snel irriteren overdag.
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:57:09 #213
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67690781
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Maar het kan niet bij iedereen.. dusja.
Dat bedoelde ik ook
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67690982
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:57 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook
Nou, dat wil niet zeggen dat het per definitie niet werkt . Mijn opticien zei dat als je een te grote pupil hebt bijvoorbeeld, het al niet gaat. De lens kan dan waarschijnlijk niet helemaal over je pupil heen, en dan kan ie z'n werk niet helemaal goed doen want dan mist ie een stukje pupil (denk ik dan, hij heeft alleen gezegd dat het met een te grote pupil niet lukt ).

Achja, we zien het allemaal wel. Ik ga maar 's zum bed en tas pakken . Fijne avond/weekend nog .
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:05:51 #215
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67691047
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:03 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Nou, dat wil niet zeggen dat het per definitie niet werkt . Mijn opticien zei dat als je een te grote pupil hebt bijvoorbeeld, het al niet gaat. De lens kan dan waarschijnlijk niet helemaal over je pupil heen, en dan kan ie z'n werk niet helemaal goed doen want dan mist ie een stukje pupil (denk ik dan, hij heeft alleen gezegd dat het met een te grote pupil niet lukt ).

Achja, we zien het allemaal wel. Ik ga maar 's zum bed en tas pakken . Fijne avond/weekend nog .
Veel plezier morgen Anybody else awake?
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:11:47 #216
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_67691278
hoi
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:17:01 #217
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67691494
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:11 schreef Messenga het volgende:
hoi
Hoi Nog een beetje genoten van het weer vandaag?
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:23:51 #218
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_67693674
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:17 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Hoi Nog een beetje genoten van het weer vandaag?
En dan was ik weg

Ja hoor. jij?
pi_67693994
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:31 schreef Crazy-M het volgende:
Perbericht
TILBURG - De politie heeft in een woning in de Voltstraat op diverse plekken hennepkwekerijen aangetroffen. De kwekerijen kwamen aan het licht door een brand in het pand. De buren werden vanochtend rond 06.30 uur gewekt door rookontwikkeling in hun huis. Door hun snelle handelen werd erger voorkomen. Het lukte de brandweer de brand te blussen zonder overslag naar andere naastgelegen panden. De brand in de woning is vermoedelijk ontstaan in de meterkast. De politie trof in diverse ruimtes van de woning in bedrijf zijnde wietkwekerijen aan met oogstrijpe planten. In opdracht van de Officier van Justitie zijn de planten en benodigdheden in beslag genomen. De politie stelt een onderzoek in naar de exploitant.

bronpolitiemwb.nl
Daar werd ik dus wakker van Deur werd ingeramt vanmorgen.
  zaterdag 4 april 2009 @ 01:20:45 #220
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_67696187
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Godverdomme kut collega.. ik moest van 9 tot 6 werken, komt een collega niet opdagen, of ik over wou werken.. ja vond het ook lullig om nee te zeggen, dus ik gebleven tot kwart voor 8 maar was echt moe net.. pfft.

Gefeliciteerd auto btw! .

Ik heb acva niet gehaald, een 5 . Ik vind het wel genaaid, want ik had er veel werk in gestoken en heb een 5.. en een vriendin van me had er heel weinig voor gedaan, VEEL te weinig woorden, en die heeft een 7. Zelfde docent . Ik ben heel erg benieuwd wat ie te zeiken heeft iig .
Ik zag het
Maarre ik weet al één dingetje... Je hebt in je conclusie een bron staan en die staat niet in je bronnenlijst
Misschien is dat het enige
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_67696598
halloooo

en

weltrusteee
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_67696830
Tilly!!
pi_67698971
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 02:10 schreef farinos het volgende:
Tilly!!
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_67700311
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 01:20 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik zag het
Maarre ik weet al één dingetje... Je hebt in je conclusie een bron staan en die staat niet in je bronnenlijst
Misschien is dat het enige
En dan krijg je een 5?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_67700430
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:50 schreef existenz het volgende:

[..]

En dan krijg je een 5?
ja als je een bron gebruikt en de vermeld je niet pleeg je in principe plagiaat...

en UVT is daar nogal streng in:
quote:
Wat is plagiaat?
De Universiteit van Tilburg verstaat onder plagiaat:

In een scriptie of ander werkstuk tekstgedeelten, redeneringen of gedachten van anderen over te nemen zonder bronvermelding.

Studenten moeten bij elke scriptie of werkstuk oorspronkelijk, eigen werk inleveren, is het standpunt van de UvT. Andermans werk dat in werkstukken is opgenomen, moet als zodanig herkenbaar zijn. Dit stelt eisen aan de wijze waarop studenten citeren en parafraseren.

Citeren
Studenten moeten te allen tijde correct citeren. Dit betekent dat steeds moet worden aangegeven wanneer letterlijk geciteerd wordt. Er is al sprake van plagiaat als slechts een regel zonder bronvermelding is aangehaald.

Parafraseren
Bij parafraseren moeten studenten door een referentie aangegeven welke teksten als bron zijn gebruikt. Het veelvuldig parafraseren van stukken tekst met een verwijzing in een kleine noot is toegestaan. In dat geval is er geen sprake van oorspronkelijk werk. Dat zal tot uitdrukking komen in de beoordeling van het werkstuk.
pi_67700473
Ik ken het systeem ja. Ik heb ooit de tests daarvan mee uitgevoerd en het ook mee ingevoerd
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_67704193
Was gister echt super, maar dan ook echt super gezellig in de stad

Alleen het alcohol ging snel en nu AU
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 4 april 2009 @ 16:46:05 #228
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_67706406
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:50 schreef existenz het volgende:

[..]

En dan krijg je een 5?
Het moet wel kloppen, maar misschien hoef ze alleen dat maar kloppend te maken...
En bij dit vaak gaat het hier op (dat je leert met bronnen te werken etc.)

Maar goed hetzusje!
Ik denk niet dat er iets vreemds aan de hand is bij je...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_67706934

Baanwielrennen was tof!
  zaterdag 4 april 2009 @ 17:57:26 #230
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67708008
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 17:08 schreef toma het volgende:

Baanwielrennen was tof!
Ben weer aan het werk naast het wielrennen
Half bezopen is weggegooid geld.
  zaterdag 4 april 2009 @ 18:13:30 #231
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_67708356
Weer wakker
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_67708377
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ben weer aan het werk naast het wielrennen
Huh? Deed jij mee?
  zaterdag 4 april 2009 @ 18:44:23 #233
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_67709097
Hoi
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:13:41 #234
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67709724
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 18:14 schreef toma het volgende:

[..]

Huh? Deed jij mee?
Nee Ik werk naast die tent waar dat wielrenne is, dat bedoelde ik
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67710184
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:13 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Nee Ik werk naast die tent waar dat wielrenne is, dat bedoelde ik
Ow op die manier
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:34:37 #236
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67710208
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:33 schreef toma het volgende:

[..]

Ow op die manier
Juist, in deat bejaardentehuis Het is overigens een grote chaos hier op dit moment, best leuk
Half bezopen is weggegooid geld.
  zaterdag 4 april 2009 @ 20:36:20 #237
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_67711907
BIW.. Net film gekeken A Few good men.. Blijft een topfilm
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_67714322
Hello.
pi_67716792
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 20:36 schreef theKiD het volgende:
BIW.. Net film gekeken A Few good men.. Blijft een topfilm
The truth? You can't handle the truth!
  zaterdag 4 april 2009 @ 23:33:52 #240
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_67716861
Uit verveling voor de 9e keer Casino Royale kijken en dan beseffen dat je de eerste 2 scene's qua tekst gewoon uit je hoofd kent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')