En wie ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Lillebillie het volgende:
Geen idee waarom we constant dezelfde outfit aan moesten houden. Vond het eerlijk gezegd zelf nogal ranzig overkomen. Meiden die altijd hetzelfde aanhebben, lekker proper! Vergeet niet dat er op 1 dag ca. 6 afleveringen worden opgenomen, tijd genoeg om dan 's avonds je wasje te doen. Ik geloof dat bij de laatste opnames van outfit mocht worden gewisseld. Hoera!Maar, toen was ik er toch niet meer bij.
Het klopt trouwens van de contracten die ze je laten tekenen. Dit is ook logisch. Niet dat er schrikbarende inside info is, maar het is gewoon een standaard claim die ze je laten tekenen. Vind het boetebedrag voor de mannelijke kandidaten schrikbarend hoog. Die van de vrouwen was meer dan de helft.
Hey meis! alles goed?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Lillebillie het volgende:
Geen idee waarom we constant dezelfde outfit aan moesten houden. Vond het eerlijk gezegd zelf nogal ranzig overkomen. Meiden die altijd hetzelfde aanhebben, lekker proper! Vergeet niet dat er op 1 dag ca. 6 afleveringen worden opgenomen, tijd genoeg om dan 's avonds je wasje te doen. Ik geloof dat bij de laatste opnames van outfit mocht worden gewisseld. Hoera!Maar, toen was ik er toch niet meer bij.
Het klopt trouwens van de contracten die ze je laten tekenen. Dit is ook logisch. Niet dat er schrikbarende inside info is, maar het is gewoon een standaard claim die ze je laten tekenen. Vind het boetebedrag voor de mannelijke kandidaten schrikbarend hoog. Die van de vrouwen was meer dan de helft.
Dat schilderij met die blokken bedoel je?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:43 schreef Maanvis het volgende:
Eddy mocht wel outfit wisselen ja dus het is sowieso een beetje nutteloos. Dat jasje wat ie aanhad laatst
.
quote:
plaats je ze dan ook op wiki.fok.nl ?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:13 schreef fespo het volgende:
laten we ook een foto bij elke vrouw zoeken.
ik weet nog steeds niet wie de "kamer olifant" e.d. zijn.
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die oude lijkt op Anita Meijer....of zeg ik nou rare dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |