abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67642346
Wie denkt dat ze daadwerkelijk op date gaan. Natuurlijk niet, iedereen is gewoon uit op zendtijd, ze zoeken geen date.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_67645049
Geen idee waarom we constant dezelfde outfit aan moesten houden. Vond het eerlijk gezegd zelf nogal ranzig overkomen. Meiden die altijd hetzelfde aanhebben, lekker proper! Vergeet niet dat er op 1 dag ca. 6 afleveringen worden opgenomen, tijd genoeg om dan 's avonds je wasje te doen. Ik geloof dat bij de laatste opnames van outfit mocht worden gewisseld. Hoera! Maar, toen was ik er toch niet meer bij.

Het klopt trouwens van de contracten die ze je laten tekenen. Dit is ook logisch. Niet dat er schrikbarende inside info is, maar het is gewoon een standaard claim die ze je laten tekenen. Vind het boetebedrag voor de mannelijke kandidaten schrikbarend hoog. Die van de vrouwen was meer dan de helft.

† In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 14:40:58 #53
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_67645748
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Lillebillie het volgende:
Geen idee waarom we constant dezelfde outfit aan moesten houden. Vond het eerlijk gezegd zelf nogal ranzig overkomen. Meiden die altijd hetzelfde aanhebben, lekker proper! Vergeet niet dat er op 1 dag ca. 6 afleveringen worden opgenomen, tijd genoeg om dan 's avonds je wasje te doen. Ik geloof dat bij de laatste opnames van outfit mocht worden gewisseld. Hoera! Maar, toen was ik er toch niet meer bij.

Het klopt trouwens van de contracten die ze je laten tekenen. Dit is ook logisch. Niet dat er schrikbarende inside info is, maar het is gewoon een standaard claim die ze je laten tekenen. Vind het boetebedrag voor de mannelijke kandidaten schrikbarend hoog. Die van de vrouwen was meer dan de helft.

En wie ben jij eigenlijk?
pi_67647559
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Lillebillie het volgende:

Hey meis! alles goed?
Die kleding was zodat het knippen en plakken makkelijker ging en de kijkers de meiden sneller konden leren kennen.. En ook zodat de opnames snller konden gaan want als we elke keer moesten omkleden tussendoor weet je wel hoe lang dat duurt! haha
En laatst 2 dagen ben ik nie geweest, maar we mochten elke dag nieuwe kleren aan en niet elke aflevering Omdat wij dat niet zo snel kunnen als eddy maar jij die hoeft zijn haar en make-up ook niet op zijn outfit aan te passen LOL
Doe wat je niet laten kan en laat wat je niet doen kan!
  donderdag 2 april 2009 @ 15:43:47 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67647667
Eddy mocht wel outfit wisselen ja dus het is sowieso een beetje nutteloos . Dat jasje wat ie aanhad laatst .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67651616
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:43 schreef Maanvis het volgende:
Eddy mocht wel outfit wisselen ja dus het is sowieso een beetje nutteloos . Dat jasje wat ie aanhad laatst .
Dat schilderij met die blokken bedoel je?

Eigenlijk moet de topicnaam worden veranderd.. Diana wint van mij als eeuwige 2e..
En ik ben niet eeuwig 2
Doe wat je niet laten kan en laat wat je niet doen kan!
  donderdag 2 april 2009 @ 17:53:38 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67651702
ja dat ding met die blokken . lelijk!
En de topictitel veranderen we wel in het volgende topic . Dus snel deze vol lullen .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67652170
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:53 schreef Maanvis het volgende:
ja dat ding met die blokken . lelijk!
Hulde voor dat ding met die blokken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67652249
laten we ook een foto bij elke vrouw zoeken.
ik weet nog steeds niet wie de "kamer olifant" e.d. zijn.
  donderdag 2 april 2009 @ 18:15:50 #60
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67652299
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:13 schreef fespo het volgende:
laten we ook een foto bij elke vrouw zoeken.
ik weet nog steeds niet wie de "kamer olifant" e.d. zijn.
plaats je ze dan ook op wiki.fok.nl ?

edit: hier dus : http://wiki.fok.nl/index.php/Take_me_out

deze pagina kan wel wat extra info gebruiken!
Een gedicht over Maanvis
pi_67652358
wat maanvis zegt wil best even helpen en wat vrouwen uitknippen in paint/photoshop en dan op internet plempen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67654557
emina (L)

Nog steeds dat voorbeeld
pi_67654599
mark uit friesland hallo
  donderdag 2 april 2009 @ 19:30:56 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67654607
eddy en die kerel lijken wel broertjes, met die kleding
Een gedicht over Maanvis
pi_67654681
"Laat je gezichtje maar zien dan "
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_67654738
audi: tuut tuut tuut
pi_67654740
de dames houden niet van geld haha
pi_67654761
waarom drukt ellen weg bij slank ?
pi_67654795
Redelijk normale gozer moet ik zeggen.

En wat hebben vrouwen tegen een audi.... ik ken alleen maar vrouwen die audi's ubergeil vinden.
pi_67654831
jorinda de geldwolf teering
pi_67654835
Die oude lijkt op Anita Meijer....of zeg ik nou rare dingen?
  donderdag 2 april 2009 @ 19:38:17 #72
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67654910
nee.. nu je het zegt zie ik het ook ! Anita meyer!!! whoehoeoe
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 2 april 2009 @ 19:38:57 #73
248328 Mi_Mang
Pass me die wirie dan...
pi_67654929
Er zitten echt een paar vrouwen tussen met wie je nooit een date zou willen. Waarom zetten ze nou niet alleen mooie vrouwen daar neer, dan wordt het tenminste spannend.
pi_67654986
Ja idd! Je kunt beter geen date hebben, dan met pakweg ellen, diana, daniele of die met haar 3 pinnen in der kin
pi_67655037
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die oude lijkt op Anita Meijer....of zeg ik nou rare dingen?

Check
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')