lol!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:48 schreef DJKoster het volgende:
Grappig, straks ben je werk- en vriendinloos
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:57 schreef Osramp het volgende:
Ik weet waar 046 thuishoort, maar evengoed bedankt.
Vriendinloos kan me nu even HELEMAAL NIKS schelen. Wat voor kalf ben je als je nog niet eens fatsoenlijk een telefoontje aan kunt nemen?
Normaal gesproken zal het me jeuken, bellen wel terug als het belangrijk is. Nu zit ik in de shit omdat ik van anderen afhankelijk ben.
Simpel, laatste in dienst, goedkoopste om te ontslaan. Maar er zijn er met mij nog 2 uit gegaan, wat er overblijft is er 12+ jaar bij. Te kostbaar om weg te sturen.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:17 schreef linqx het volgende:
alsj e nou eens eerst afvraagt waarom nou precies jij bent ontslagen en niet je collega?
Hebben? Af te halen in Maastricht.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:17 schreef linqx het volgende:
Daarnaast een meis uitschelden voor alles en nog wat en nog eens op fok kalf noemen is geen meis waard,
Ruilen? Eens kijken hoe jij zou reageren.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:17 schreef linqx het volgende:
te triest voor woorden.
Als je toch ergens op moet bezuinigenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:48 schreef DJKoster het volgende:
Grappig, straks ben je werk- en vriendinloos
Het UWV kennende, beginnen ze aan je dossier... Komen tot de conclusie dat er een loonstrook mist en doen dan niets meer totdat de loonstrook er is.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:28 schreef Osramp het volgende:
[..]
Simpel, laatste in dienst, goedkoopste om te ontslaan. Maar er zijn er met mij nog 2 uit gegaan, wat er overblijft is er 12+ jaar bij. Te kostbaar om weg te sturen.
[..]
Hebben? Af te halen in Maastricht.
Nee, maar hoe lastig is het om even GOED te luisteren, desnoods nogmaals te vragen, wie er opbelt? Hoeveel moeite kost dat? Of is het normaal dat ik van iedereen maar moet weten of hij me gebeld heeft.
[..]
Ruilen? Eens kijken hoe jij zou reageren.
Maar genoeg offtopic nu, KLB is een paar deuren verder.
Terug naar de vraag: Ik mis 1 loonstrook, zonder dat ik daar wat aan kan doen. Laat het UWV de hele aanvraag liggen of beginnen ze er toch gewoon aan in afwachting van dat ene briefje?
Ga ik ook doen, ik moet ze sowieso bellen hoe het met mijn uitkering zit. Ik ben tenslotte degene die zijn afspraken niet nakomt, vanuit hun standpunt gezien dan.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:32 schreef dahei het volgende:
Het is geen slimme actie van je vriendin moet ik toegeven, maar om iemand op deze manier voor kalf uit te maken is niet echt tactvol.
Wat dacht je ervan om morgen gewoon het UWV te bellen met de vraag of ze gisteren hebben gebeld?
Ik geef altijd beide nummers, meestal ben ik gewoon thuis.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom ben je zo dom die eppo's je huistelefoonnumer te geven? Geef ze gewoon je mobiele nummer dan ben je niet afhankelijk van de hersencapaciteit van je vriendin.
Ben ik ook mee bezig. Morgen ben ik in de buurt en desnoods ga ik het loonstrookje halen als het nog niet op de post zit. Op zich staan we op goede voet. Het bedrijf kan er ook niks aan doen dat de economie in het slop zit.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:41 schreef Erasmo het volgende:
Hmz dat is wel zuur ja. Ik zou flink pushen bij je ex-werkgever voor dat loonstrookje.
Behoorlijk. Ik heb de provider gebeld om te vragen of zij iets meer konden zien, maar verwezen met door naar het modem. Daar had ik al gekeken, maar het enige nummer dat het kon zijn heb ik gebeld en die heeft mijn vriendin niet gesproken.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo to zien zit dat modemlog de TS enorm hoog.
>>TRUquote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef Osramp het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik heb de provider gebeld om te vragen of zij iets meer konden zien, maar verwezen met door naar het modem. Daar had ik al gekeken, maar het enige nummer dat het kon zijn heb ik gebeld en die heeft mijn vriendin niet gesproken.
Het domme is dat er niks in de log staat en ze zich niet kan herinneren met wie ze gesproken heeft.
Och, het is geen slecht mens. Maar dit soort dingen verzieken de sfeer best wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |