abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67623082
Ik ben dus per 1 april officieel werkloos. Nu druk aan het solliciteren maar het vlot niet erg. Genoeg gesprekken, maar vis telkens achter het net. Logisch, er is nu keuze genoeg voor werkgevers.
Enfin, ik heb op voorhand WW aangevraagd op 19 februari. Eind februari bij het CWI geweest en de vorderingen tot dan toe laten zien. Ik hoor daar dat ik goed bezig ben en vraag nog of ik iets moet laten zien van contract, beeindiging of loonstroken (had alles bij me).
Hoefde niet want dat zou het UWV wel vragen, als het nodig was.

Uiteindelijk word ik 20 maart gebeld door het UWV dat ze papieren nodig hebben:
- Contract
- Beeindigingsovereenkomst
- Loonstroken maart 2008 t/m maart 2009
23 maart ontvang ik dan eindelijk de antwoordenvelop maar ik wist 20 maart al dat ik nog geen loonstrook had van maart 2009, die komt meestal 28-29ste vd maand. Blijkt er ook een probleem te zijn met de salarisberekening en alles van 2009 moet opnieuw.
Ergo, ik heb alles behalve loonstrook maart 2009 opgestuurd, briefje erbij dat ik een scan van de loonstrook nog zal mailen.
Vandaag is het 1 april, nog steeds geen loonstrook. Loopt mijn uitkering nu gevaar of wordt die vertraagd???

Tot overmaat van ramp zegt mijn vriendin (ik was op soll. gesprek en pas om 17:50 thuis): "Er heeft nog iemand gebeld van het RDW ofzo". Ik zeg: "Okee, wie belde er en heb je het nummer"
Heeft die TRUT NIKS opgeschreven. Ik was WOEST en heb d'r een partij uitgescholden. Ze heeft een nummer gezien dat met 046 begint en het enige nummer dat rond die tijd heeft gebeld (modem log) is het niet geweest (terug gebeld en gevraagd).
Nou weet ik dus niet of het UWV (lijkt wel wat op RDW) heeft gebeld en ik vraag me af of het UWV met een zichtbaar nummer belt.
Owww, dat moest er even uit. Wie haalt het in z'n hoofd om niks te vragen als er iemand belt. Er werd gevraagd of ik thuis was, niet dus, zegt ze doodleuk: "hij belt je wel terug" en hangt op.
Geen idee wie het geweest is, de modemlog laat niks zien.
Kan UWV Heerlen gebeld hebben met zichtbaar nummer?
  woensdag 1 april 2009 @ 19:46:51 #2
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67623207
tvp
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_67623279
Grappig, straks ben je werk- en vriendinloos
  woensdag 1 april 2009 @ 19:49:40 #4
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67623324
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:48 schreef DJKoster het volgende:
lol!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 1 april 2009 @ 19:53:37 #6
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_67623470
lol, beetje lopen afreageren op je vriendin
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_67623574
Dat die vriendin dat doet zeg. Echt niet normaal. Ik zou dr echt helemaal in elkaar hoeken.

Geen nummer opschrijven en ook niet eens weten wie er precies gebeld heeft.

pi_67623588
Ik weet waar 046 thuishoort, maar evengoed bedankt.
Vriendinloos kan me nu even HELEMAAL NIKS schelen. Wat voor kalf ben je als je nog niet eens fatsoenlijk een telefoontje aan kunt nemen?
Normaal gesproken zal het me jeuken, bellen wel terug als het belangrijk is. Nu zit ik in de shit omdat ik van anderen afhankelijk ben.
pi_67624211
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:57 schreef Osramp het volgende:
Ik weet waar 046 thuishoort, maar evengoed bedankt.
Vriendinloos kan me nu even HELEMAAL NIKS schelen. Wat voor kalf ben je als je nog niet eens fatsoenlijk een telefoontje aan kunt nemen?
Normaal gesproken zal het me jeuken, bellen wel terug als het belangrijk is. Nu zit ik in de shit omdat ik van anderen afhankelijk ben.

Soort zoekt soort, zullen we maar zeggen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67624213
alsj e nou eens eerst afvraagt waarom nou precies jij bent ontslagen en niet je collega?

Daarnaast een meis uitschelden voor alles en nog wat en nog eens op fok kalf noemen is geen meis waard,

te triest voor woorden.
pi_67624608
quote:
Op woensdag 1 april 2009 20:17 schreef linqx het volgende:
alsj e nou eens eerst afvraagt waarom nou precies jij bent ontslagen en niet je collega?
Simpel, laatste in dienst, goedkoopste om te ontslaan. Maar er zijn er met mij nog 2 uit gegaan, wat er overblijft is er 12+ jaar bij. Te kostbaar om weg te sturen.
quote:
Daarnaast een meis uitschelden voor alles en nog wat en nog eens op fok kalf noemen is geen meis waard,
Hebben? Af te halen in Maastricht.
Nee, maar hoe lastig is het om even GOED te luisteren, desnoods nogmaals te vragen, wie er opbelt? Hoeveel moeite kost dat? Of is het normaal dat ik van iedereen maar moet weten of hij me gebeld heeft.
quote:
te triest voor woorden.
Ruilen? Eens kijken hoe jij zou reageren.

Maar genoeg offtopic nu, KLB is een paar deuren verder.

Terug naar de vraag: Ik mis 1 loonstrook, zonder dat ik daar wat aan kan doen. Laat het UWV de hele aanvraag liggen of beginnen ze er toch gewoon aan in afwachting van dat ene briefje?
  woensdag 1 april 2009 @ 20:30:56 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_67624676
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:48 schreef DJKoster het volgende:
Als je toch ergens op moet bezuinigen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67624748
Het is geen slimme actie van je vriendin moet ik toegeven, maar om iemand op deze manier voor kalf uit te maken is niet echt tactvol.
Wat dacht je ervan om morgen gewoon het UWV te bellen met de vraag of ze gisteren hebben gebeld?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_67624935
Waarom ben je zo dom die eppo's je huistelefoonnumer te geven? Geef ze gewoon je mobiele nummer dan ben je niet afhankelijk van de hersencapaciteit van je vriendin.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Licht Ontvlambaar woensdag 1 april 2009 @ 20:38:25 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_67624947
quote:
Op woensdag 1 april 2009 20:28 schreef Osramp het volgende:

[..]

Simpel, laatste in dienst, goedkoopste om te ontslaan. Maar er zijn er met mij nog 2 uit gegaan, wat er overblijft is er 12+ jaar bij. Te kostbaar om weg te sturen.
[..]

Hebben? Af te halen in Maastricht.
Nee, maar hoe lastig is het om even GOED te luisteren, desnoods nogmaals te vragen, wie er opbelt? Hoeveel moeite kost dat? Of is het normaal dat ik van iedereen maar moet weten of hij me gebeld heeft.
[..]

Ruilen? Eens kijken hoe jij zou reageren.

Maar genoeg offtopic nu, KLB is een paar deuren verder.

Terug naar de vraag: Ik mis 1 loonstrook, zonder dat ik daar wat aan kan doen. Laat het UWV de hele aanvraag liggen of beginnen ze er toch gewoon aan in afwachting van dat ene briefje?
Het UWV kennende, beginnen ze aan je dossier... Komen tot de conclusie dat er een loonstrook mist en doen dan niets meer totdat de loonstrook er is.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_67627171
quote:
Op woensdag 1 april 2009 20:32 schreef dahei het volgende:
Het is geen slimme actie van je vriendin moet ik toegeven, maar om iemand op deze manier voor kalf uit te maken is niet echt tactvol.
Wat dacht je ervan om morgen gewoon het UWV te bellen met de vraag of ze gisteren hebben gebeld?
Ga ik ook doen, ik moet ze sowieso bellen hoe het met mijn uitkering zit. Ik ben tenslotte degene die zijn afspraken niet nakomt, vanuit hun standpunt gezien dan.
pi_67627230
quote:
Op woensdag 1 april 2009 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom ben je zo dom die eppo's je huistelefoonnumer te geven? Geef ze gewoon je mobiele nummer dan ben je niet afhankelijk van de hersencapaciteit van je vriendin.
Ik geef altijd beide nummers, meestal ben ik gewoon thuis.
Maar ik moet toch kunnen verwachten dat als een ander mijn gesprekken aanneemt dat er even wordt gevraagd waar het over gaat en met wie/welk bedrijf we het genoegen hebben?
  woensdag 1 april 2009 @ 21:41:50 #18
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67627337
Hmz dat is wel zuur ja. Ik zou flink pushen bij je ex-werkgever voor dat loonstrookje.
  woensdag 1 april 2009 @ 21:46:27 #19
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67627490
Zo to zien zit dat modemlog de TS enorm hoog.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_67627563
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:41 schreef Erasmo het volgende:
Hmz dat is wel zuur ja. Ik zou flink pushen bij je ex-werkgever voor dat loonstrookje.
Ben ik ook mee bezig. Morgen ben ik in de buurt en desnoods ga ik het loonstrookje halen als het nog niet op de post zit. Op zich staan we op goede voet. Het bedrijf kan er ook niks aan doen dat de economie in het slop zit.
En dat ik ontslagen ben, tja, ik was een van de laatsten binnen. En de drie laatsten zijn weg moeten gaan. De langste in dienst die weg moest was bijna 3 jaar in dienst. Dan komt een heel groot gat en degene die dan het kortste in dienst was, is dik 12 jaar bij het bedrijf. Da's duur om zo iemand te ontslaan.
Ik heb ook een mooi getuigschrift dat ik een goeie werknemer ben en de schuld niet bij mij ligt.
pi_67627653
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo to zien zit dat modemlog de TS enorm hoog.
Behoorlijk. Ik heb de provider gebeld om te vragen of zij iets meer konden zien, maar verwezen met door naar het modem. Daar had ik al gekeken, maar het enige nummer dat het kon zijn heb ik gebeld en die heeft mijn vriendin niet gesproken.
Het domme is dat er niks in de log staat en ze zich niet kan herinneren met wie ze gesproken heeft.
  woensdag 1 april 2009 @ 21:53:11 #22
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67627805
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef Osramp het volgende:

[..]

Behoorlijk. Ik heb de provider gebeld om te vragen of zij iets meer konden zien, maar verwezen met door naar het modem. Daar had ik al gekeken, maar het enige nummer dat het kon zijn heb ik gebeld en die heeft mijn vriendin niet gesproken.
Het domme is dat er niks in de log staat en ze zich niet kan herinneren met wie ze gesproken heeft.
>>TRU
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_67627876
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

>>TRU
Och, het is geen slecht mens. Maar dit soort dingen verzieken de sfeer best wel.
Ik hou het er maar op dat ze gedroomd heeft, dat er ws van de week iemand gebeld heeft die iets wilde verkopen. De meest interessante vacatures heb ik per gsm of mail contact mee.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 april 2009 @ 21:55:38 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67627893
Ik snap TS zijn frustratie wel hoor. Ik zou de betweters in dit topic wel eens willen zien als ze zelf hun baan verliezen en vervolgens die muts thuis gewoon het nummer niet noteert. Het zou ook nog eens een potentiele werkgever geweest kunnen zijn.
pi_67628142
Is me dit per ongeluk een KLB topic geworden......
Maar goed, de reactie van sjeen stel ik op prijs (user met inside informatie). Was al bang dat het dat zou worden.
Keert het UWV wel met terugwerkende kracht uit dan? Of is het een geval van "helaas, had je je papieren maar direct moeten sturen". Is ook niet realistisch om een loonstrook van maart uiterlijk 31 maart bij hun te willen hebben. Er zijn bedrijven die de strook pas het begin van de maand sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')